بهترین هتل های کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
بهترین هتل های کانادا

بهترین هتل های کانادا: کانادا کشوری توریستی است که دارای شیک ترین هتل های به روز جهان بوده و چنانچه فردی دارای تمکن مالی خوبی باشد، می تواند از بهترین هتل های کانادا استفاده کرده و سفری خوب و خوش را برای خود و خانواده اش رقم بزند. داشتن امکانات رفاهی و تفریحی شادی بخش و مفرح به مسافران انرژی داده و موجب افزایش میل سفر دوباره شده و از طرفی داشتن امکانات بهداشتی و امکانات خاص توریستی این مراکز تفریحی، موجب افزایش درآمد گردیده است.

این کشور دارای شهرهای گردشگری و توریستی جهانی بوده که معماران و هنرمندان این کشور جذاب توانسته اند هتل هایی بسیار شیک امروزی را برای مسافران بنا نمایند، به طوری که مسافر در داخل اتاق خواب و یا وان حمام می تواند شهری بزرگ را زیر پای خود حس نماید. این نشان دهنده ارزش و اعتباری است که صنعت گردشگری در این کشور داشته تا بتواند میزان درآمد سالانه و رونق اقتصادی را افزایش دهد.

جهت دریافت اخذ ویزای ایتالیا این لینک را دنبال نمایید

هتل شانگری لا، تورنتو از بهترین هتل های کانادا

هتل شانگری لا، تورنتو

تورنتو یک شهر توریستی است که دارای مسافران فراوانی بوده و هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان وارد این شهر شده و در بهترین هتل های کانادا، یعنی هتل شانگری لا مستقر شده و سفری خوش و دلخواه را رقم می زنند.

کلمه شانگری لا، شهر زیبا و آرمانی است که مردم در آن شهر بدون هیچ دغدغه و نگرانی و دور از استرس های روزانه زندگی می کنند و همه روزهایشان با خوبی و خوشی است. این هتل با توجه به نوع معماری و امکانات رفاهی و تفریحی، چیزی از آرمان شهر کم نداشته و تمامی امکانات مورد نیاز برای یک سفر خوب و دلخواه مهیا شده است.

این هتل در منطقه اینترتینمنت در بهترین جای شهر تورنتو ساخته شده است. این منطقه دارای بهترین، جذاب ترین و شیک ترین هتل های تورنتو بوده و همواره مانند چشم و چراغ این شهر به حساب می آید. اتاق های این هتل دارای سنگ های بسیار براق بوده و دیوارها هم با نمای چوب طبیعی پوشانده شده است.

در قسمت بالای هر تخت نورپردازی بسیار جالبی کار شده و پنجره ها با جلوه بسیار مناسبی شهر تورنتو را به نمایش می گذارند. در بعضی از اتاق ها حمام های جذابی ساخته شده که فرد می تواند به راحتی خیابان را ببیند. در داخل هر اتاق راهرویی شیک تعبیه شده که بخش پذیرایی را از اتاق خواب تفکیک می کند.

سالن های غذاخوری پر زرق و برق با نورپردازی های مفرح از دیگر جلوه های این هتل بسیار زیبا است. سرویس های سلف و غذاخوری با جلوه های بسیار جالبی نورپاشی شده اند و رنگ های شاد آن بسیار زیاد به چشم می آید.

از بهترین هتل های کانادا هتل ریتز کارلتون، تورنتو

هتل ریتز کارلتون، تورنتو

این هتل شیک نزدیکترین هتل به ساحل بوده و حدود ده دقیقه با دریا فاصله دارد. در مرکز شهر قرار دارد و با دریاچه انتاریو فاصله بسیار کمی دارد. این هتل یکی از  بهترین هتل های کانادا در تورنتو بوده که نمایی رویایی از شهر به نمایش می گذارد.

 این هتل پر مسافر دارای سه رستوران غذایی بوده که در ان غذاهای متنوع ایتالیایی و کانادایی سرو می گردد. این هتل دارای تئاتر، برج های شیک، تالار مشاهیر و مکانی مناسب برای پیاده روی مسافران است. تمامی امکانات رفاهی، بهداشتی، توریستی و اقامتی در این هتل مهیا بوده و مسافران می توانند از آن استفاده کنند.

این هتل 5 ستاره بوده و خدماتی مانند دسترسی به تلویزیون، اینترنت رایگان، کامپیوتر، تاکسی شهری، فتوکپی و فکس می باشد تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند. این هتل دارای اتاق جلسه، مکان کنفرانس و خدمات کمکی تور بوده و مغازه های فراوانی همراه با روزنامه در خدمت مساافران بوده و مسافران می توانند ضمن گشت در محوطه هتل، صبحانه هم میل کنند.

دستگاه خودپرداز، قهوه، انواع نوشیدنی در تمامی ساعات در دسترس بوده و گاهی مسافران لاکچری می توانند در این هتل جشن عروسی خود را بر گزار کنند. این هتل ساعات ورود و خروج مشخص داشته و شما باید در سر ساعت هتل را تحویل دهید.

افرادی که در این هتل مشغول خدمات دهی هستند، به زبان های مختلفی مانند فارسی، اوکراینی، عربی، هندی، آلمانی و مجارستانی و بسیاری از زبان های دیگر مسلط هستند و می توانند خدمات خوبی بدهند.

برخی از خدمات و امکانات این هتل دارای هزینه های اضافی بوده که توسط مسافر پرداخته می شود که شامل استخر، یوگا، باشگاه کودکان، دوچرخه سواری، جکوزی، تناسب اندام و انواع کافه های گرم و سرد است. هر روز صبحانه از ساعت 7- 10 در دسترس است.

یکی از رستوران های این هتل، توکا نام دارد که صبحانه، ناهار و شام داشته و مهمانان بعد ناهار یا شام می توانند نوشیدنی هم بخورند. یکی از امتیازات این رستوران، داشتن منوی مخصوص کودمان در هر زمان است. هم چنین این هتل دارای کافه هایی است که داری شام و غذاهای سبک بوده و مسافران می توانند در محیطی شاد از آن کافه لذت ببرند.

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید میتوانید این لینک را دنبال نمایید

هتل هازلتون ، تورنتو یکی از بهترین هتل های کانادا

هتل هازلتون ، تورنتو

از بهترین و شیک ترین هتل های لوکس تورنتو، هتل 5 ستاره هازلتون است که دارای امکانات فوق العاده بوده و بسیار لوکس و شیک است و امکانات بسیار زیادی در اختیار مسافران قرار می دهد. فضای این هتل بسیار مرتب و مطلوب مسافران می باشد.

منطقه ای که این هتل در آن قرار دارد، از مناطق ثروتمند شهر تورنتو بوده و اغلب مردم ثروتمند به آنجا رفت و آمد می کنند. اتاق های این هتل جذاب دارای تخت و مبل بوده و میز تحریر و امکانات دیگر در اختیار مسافران قرار دارد. اغلب اتاق های این هتل دارای تراس و بهارخواب هستند و در داخل همه حمام ها وان بزرگ و مناسب قرار داده شده است.

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده با دمای آب مناسب است که اغلب مسافران در زمان استراحت ار ان استفاده می کنند. در حوالی هتل یک مرکز درمانی با آب گرم وجود دارد که می تواند به مهمانان سرویس دهی نماید. این مرکز می تواند به مسافران خدمات ماساژ دهد و حال خوبی به همه بدهد.

فضای این هتل به صورت کاملا امروزی نورپردازی شده و دارای غذاهای گرم و بسیار لذیذی است که مسافران بسیار استقبال می کنند.

از دیگر مراکزی که در اطراف این هتل به چشم می خورد، می توان به مراکز خرید اشاره کرد که بسیار شیک و اجناس لوکس زیادی دارند. از دیگر امکانات نابی که مسافران می توانند لذت ببرند، وای فای رایگان، باشگاه بدنسازی، استخر و مهد کودک است. این هتل یکی از برترین هتل های تورنتو بوده و موجب جذب تعداد زیادی مسافر و گردشگر شده است.

پیکاپ ویزای کانادا

پیشنهاد می کنم با چگونگی دریافت و اخذ پیکاپ ویزای کانادا نیز آشنا شوید

هتل فرمونت پسیفیک ریم ، ونکوور از بهترین هتل های کانادا

هتل فرمونت پسیفیک ریم ، ونکوور

هتل فرمونت پسیفیک ریم یکی از  بهترین هتل های کانادا که در ونکوور می باشد که دارای خدمات خاص و ویژه ای بوده و هرساله تعداد زیادی مسافر به سوی خود جذب کرده است.

این هتل بسیار شیک در ژانویه سال ۲۰۱۰ در ونکوور بازگشایی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل دارای نمای بسیار رویایی رو به آب بوده و بندر کورال و کوه های نورث بر جذابیت و جلوه این هتل افزوده اند. این هتل هم مانند دیگر هتل های بزرگ دارای خدمات تلویزیون، اینترنت، باشگاه بدن سازی، استخر و کافه های مختلف بوده که مسافران به آسانی می توانند از آن استفاده کنند.

این مجموعه دارای پارکینگ بوده و همواره یک راهنما در خدمت مسافران بوده تا بتوانند از تمامی امکانات هتل استفاده نمایند. این هتل دارای خدماتی مانند اتو، واکس و خشک شویی بوده و در یک کریدور محلی برای تماشای تلویزیون برای مسافران در نظر گرفته شده است.

نت رایگان، مرکز برگزاری جلسه و کنفرانس از نمونه خدمات این هتل دوست داشتنی و شیک است. مسافر می تواند حیوان خانگی شناسنامه دار خود را به همراهش داخل هتل ببرد و هزینه ورود را بپردازد. این هتل هم دارای مراکز خرید لوکس بوده و مسافران می توانند خرید نمایند.

مسافر می تواند در تراس آفتاب بگیرد و در استخر محوطه هتل هم شنا کند. انواع سونای بخار و خشک و باشگاه بدن سازی هم در این هتل بوده و در کنار استخر، میز و صندلی برای استراحت در نظر گرفته شده است. این هتل دارای دوچرخه های اجاره ای بوده که هرکس می تواند با دادن هزینه، از آن استفاده نماید. علاوه بر همه امکانات رفاهی، کافه های آرام و دنج می تواند ساعت های بعدازظهر مسافر را پر کند.

هتل چهار فصل ، ونکوور از بهترین هنل های کانادا

هتل چهار فصل ، ونکوور

عده ای از مردم و گردشگران که به این شهر و هتل رفته اند، هتل چهار فصل را گل سرسبد هتل های تورنتو دانسته و ان را بهشتی جذاب می نامند. این هتل دارای گذشته درخشانی در خدمات دهی به مردم و مسافران بوده و موجب شادی و شادکامی مسافران شده است.

قیمت این هتل و اتاق های آن نسبتا گران بوده و از حدود 330 دلار شروع شده است. هتل چهار فصل از معروف ترین هتل های کانادا است که در مرکز منطقه یورکویل قرار داشته و مسافر برای رسیدن به مرکز خرید، حدود 60 ثانیه زمان لازم دارد. این هتل در مجموع با مرکز شهر 12 دقیقه فاصله داشته و می تواند از بهترین و جذاب ترین بخش شهر ونکوور بازدید نماید.

مراکز خرید شیک، رستوران جذاب، زرق و برق زندگی مدرن و آرام اروپایی از جمله مواردی است که مسافران را به سوی خود کشانیده است. در ساخت و طراحی این هتل دقت بسیار زیادی شده است و دیوارها و پنجره های اتاق با چوب قهوه ای و سیاه پوشانده شده و در کنار همه این عجایب و ظرایف، حدود 1700 اثر هنری مردان و زنان هنرمند در این هتل به نمایش گذاشته شده است.

نورپردازی زیبا و گرم در این هتل به قدری زیاد و جذاب است که می تواند زمینه های جشن تولد و مراسم خاص را در این مکان رقم بزند. این هتل 21 طبقه داشته که حدود 259 اتاق و سوئیت دارد، در کنار تخت هر مسافر بروشوری از تمامی بخش های هتل همراه خدماتی که ارائه می دهند، قرار دارد تا مسافر بتواند به هر جا که تمایل دارد، رفته و از نزدیک ببیند.

شرایط کلی اخذ ویزای ایتالیا

قصدسفر به ایتالیا را دارید و به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید؟ این مقاله را دنبال نمایید

هتل شاتو فرونتناک ، کبک

هتل شاتو فرونتناک ، کبک

هتل شاتو فرونتناک یکی از  بهترین هتل های کانادا که در کبک است که در میان هتل ها و برج های دیگر از همه بهتر و سرآمد بوده و توسط یک معمار آمریکایی بنا شده و در سال 1983 به درخواست یک شرکت کانادایی بنا شده است. معماری این هتل بسیار جذاب بوده و عکس های زیادی از جلوه های مختلف این هتل در جهان مشهود است.

 این هتل پنج ستاره بوده و حدود 611 اتاق داشته و خدماتی چون پارکینگ، وای فای رایگان، حمام و تلویزیون بوده و در هر ساعت از شبانه روز می توانید تقاضای خدمات کنید. فضای بیرونی هتل بسیار شاد و جذاب بوده و در هریک از اتاق ها نور پردازی خاصی انجام شده و بهار خواب یا تراس یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل است.

هتل شاهزاده ی ولز از بهترین هتل های کانادا

هتل شاهزاده ی ولز

هتل شاهزاده ی ولز یکی از بهترین هتل های کانادا محسوب می شود که شما و هر مسافر دیگر را به طراحی و معماری سال 1920 میلادی برده و رویداد های تاریخی را زنده می کند. رودخانه جذاب و پر آب واترتون در همه اتاق های این هتل به چشم خورده و مسافر می تواند در داخل هر اتاق، نمای طبیعی رود را ببیند.

در این هتل سرگرمی های مفرحی مانند اسکی، کوهنوردی و برف بازی برای مسافران مهیا بوده و هر مسافری می تواند از همه این امکانات استفاده کند. حمام، تلویزیون، نت رایگان، کافه های شاد و پر مسافر، رستوران های زیبا با منوهای بسیار خوش طعم ذائقه هر مسافر را خوش کرده و موجب شادی گردشگران می گردد. اتاق های راحت و مبله، روزنامه و مجله از دیگر امکاناتی است که در این هتل مشهود است و رزرو این هتل به صورت آنلاین هم میسر است.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment