تور کوش آداسی

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
تور کوش آداسی

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، حتما با تور کوش آداسی همراه شوید تا سفری ماندگار و جذاب را برای خود رقم بزنید کوش آداسی یک شهر ساحلی بسیار پرطرفدار و زیبا است که طی چند سال اخیر محبوبیت خاصی در بین گردشگران کسب کرده است و همگان مشتاق بازدید از آن هستند کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده است و یکی از اماکن خاص در ترکیه است که میتوانید تعطیلات خود را با آرامش سپری کنید و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید .

این شهر در جنوب ترکیه و در نزدیکی ازمیر واقع شده است و از نظر هز ینه برای ایرانیان بسیار مقرون به صرفه است و با صرف هزینه نسبتاً کم میتوانید از اماکن دیدنی و تفر یحی آن بازدید نمایید در سفر خود به ترکیه سعی کنید بازدید از این شهر را در برنامه خود قرار دهید تا بتوانید نظاره گر طلوع و غروب خورشید باشید و از آن لذت ببرید و ساعاتی لذت بخش را در این شهر تجربه کنید تاریخچه این شهر به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح میرسد، از این رو اماکن تاریخی و قدیمی در آن بسیار زیاد وجود دارند که میتوانید از آنها بازدید نمایید و برای تاجران محل مناسبی برای خر ید و فروش و تجارت به شمار می آید .

 

کوش اداسی

سفر به کوش آداسی

در هنگام رزرو تور سعی کنید بهترین زمان سفر به کوش آداسی را انتخاب نمایید تا بتوانید از تفر یحات آن به نحو احسن بهره مند شوید این شهر در تمام فصول زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و با توجه به اهداف سفر میتوانید زمان و فصل دلخواه را انتخاب کنید. 

بر ای بهره مندی از تفر یحات آبی و آبتنی، بهترین فصل تابستان است که شما به راحتی میتوانید در دریا شنا کنید و در سواحل آن، از تابش آفتاب و هوای نسبتاً گرم لذت ببرید.

 این فصل بهترین زمان سفر برای گردشگران محسوب میشود،اما اگر گرمای تابستان را نمیتوانید تحمل کنید در این صورت بهترین زمان سفر برای شما فصل بهار و پاییز خواهدبود.

در این فصول هوا معتدل و بسیار دلپذیر میباشد و گرمی تابستان و سردی زمستان در این فصول دیده نمی شود، اما بارندگی تا حدودی و به صورت پراکنده وجود دارد. 

اگر به دنبال تفریحات زمستانی و پر هیجان هستید، طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید فصل زمستان در این شهر باشید. 

اگر چه هوا در این فصل سرد و برفی است اما بهترین زمان برای ورزش های زمستانی میباشد و در این فصل از شلوغی و ازدحام جمعیت خبری نیست و اگر به دنبال خلوتی و آرامش هستید، زمستان بهترین زمان برای شما خواهد بود. 

تمام فصول کوش آداسی جذابیت های خاص خود را دارند که شما با توجه به هدف سفر و میزان بودجه، میتوانید آن را انتخاب کنید.

کوش اداسی

مکان های دیدنی کوش آداسی

اگر با تور کوش آداسی سفر کنید مطمئنا یک برنامه ریزی دقیق میتوانید از مکان های دیدنی کوش آداسی بازدید کنید این اماکن بسیار متنوع و مختلف هستند و در ادامه به بیان و بررسی آنها خواهیم پرداخت. 

جز یره کبوتر یکی از جذاب ترین اماکن دیدنی این شهر است این جزیره محل تجمع پرندگان مهاجر میباشد و با راه بندی بر روی آب به یک شبه جزیره تبدیل شده است و همگان برای تفریح و گردش از آن بازدید میکنند. 

پارک ملی دیلک یکی دیگر از مکانهای دیدنی این جزیره است که در واقع طبیعتی بکر دارد و در یا و کوه را به هم متصل میکند در این پارک میتوانید به فعالیت هایی مانند ماهیگیری، شنا، پیاده روی، دوچرخه سوار ی و غیره بپردازید.

 انواع مختلفی از گیاهان در این پارک وجود دارند که بر جذابیت آن می افزایند شهر تاریخی پرینه یکی دیگر از مکانهای دیدنی کوش آداسی است که تار یخچه آن به ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح میرسد و در آن زمان یک قطب اقتصادی مهم محسوب میشد . 

از دیگر اماکن دیدنی این شهر میتوان مسجد عیسی بیگ را نام برد که تلفیقی از معماری اسالمی و آناتولی دارد و یک اثر فوق العاده و منحصر به فرد میباشد این مسجد به صورت نامتقارن طراحی شده و اجزای آن مانند پنجره، درب و شیشه با یکدیگر تطابق ندارند. 

گنبد های فیروزهای آن بسیار زیبا و چشم نواز است و شکوه خاصی دارد که معماری آن به دوره عثمانی برمیگردد و درب ورودی آن با کتیبه ای تزیین شده که سخنان خداوند در آن نوشته شده است.  

غار کاراجا با قندیلهای سفید و بزرگی که دارد، یکی دیگر از جاذبه های این شهر است از شکاف های سقف غار، قطرات آب میچکد که منجر به تشکیل رودخانه میشود که بسیار چشم نواز هستند.

هتل های کوش اداسی

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل های کوش آداسی بسیار متنوع هستند و امکانات مختلفی را عرضه میکنند وقتی با تور کوش آداسی سفر میکنید، این تور بهترین هتل را برای شما رزرو خواهد کرد. 

هتل افسیا ریزورت یک هتل ۴ ستاره با ساحل اختصاصی است که جاذب میلیون ها توریست و گردشگر میباشد و با امکاناتی مانند استخر و اینترنت رایگانی که ارائه میدهد، یکی از بهترین هتل ها محسوب میشود. 

هتل پالم وینگزا افسوس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره در این شهر است که معماری اتاق های آن کاملا به روز و مدرن است و با نمای رو به در یا بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است و دارای امکاناتی نظیر حمام بخار ترکی ، زمین تنیس، استخر، چندین رستوران میباشد که در زمره لوکس ترین هتل ها قرار دارد و نسبتا گران قیمت میباشد. 

از دیگر هتل های معروف کوش آداس ی میتوان هتل کار یزما دلوکس را نام برد که امکانات ویژه ای را عرضه میکند تمام اتاق های این هتل بالکن اختصاصی رو به دریای اژه دارند که بسیار فرح بخش است و داشتن حمام آب گرم، مینی بار، وای فای رایگان و غیره از امکانات آن میباشد . 

در این هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو میشود که با توجه به ذائقه خود میتوان آن را انتخاب کرد و از طعم بینظیر آنها بهره مند شد.

مراکز خرید کوش اداسی

مراکز خرید کوش آداسی

خر ید کالا و اجناس همیشه بهترین قسمت هر سفر بوده و بسیار لذت بخش است.

 مسلما لیدر تور کوش آداسی، مراکز خرید کوش آداسی را به شما معرفی میکند، اما برای آشنایی بیشتر، ما هم در این مقاله به اختصار آنها را بیان میکنیم.

بازار بزرگ کوش آداسی چندین هزار فروشگاه دارد که در آنها تمام مایحتاج گردشگران و افراد بومی مانند انواع پوشاک،کیف، مواد غذایی ، فرش و غیره عرضه میشود که بهترین سوغات را میتوان از آنجا تهیه کرد. 

فروشندگان با چایی و قهوه ترک از گردشگران پذیرایی میکنند و با این عمل نشان میدهند که چقدر برای مشتریان خود احترام قائل هستند.

مرکز خرید اسکالا نوا یکی از مراکز خرید مدرن است که در کنار اسکله کشتی بنا شده است و برترین و معروف ترین برندهای جهان در آن وجود دارد و در کنار اسکله به همراه هوای مطلوب و صدای پرندگان میتوانید یک خرید فوق العاده را تجربه کنید، البته در این بازار نباید انتظار، اجناس با قیمت مناسب را داشته باشید. 

اگر میخواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید بهتر است از پاساژ آکدوغان بازدید نمایید این مرکز خر ید سه طبقه است و در آن انواع مختلف پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود، از این رو بسیار مورد پسند تاجران قرار میگیرد و معمولا تجار از این مرکز به صورت عمده خید میکنند. 

اگر به دنبال سوغات ترکیه هستید بهتر است سری به مرکز چرم کوشی آداسی بزنید در این مرکز انواع مختلف محصولات چرمی مانند پالتو، کفش، کمربند، کیف و غیره عرضه میشود که نسبتا گران قیمت هستند، اما میتوانید در زمان حراجی از آنجا خرید نمایید که در این زمان، محصولات به صورت آف خورده و ارزان قیمت هستند.

رستوران دریایی کوش اداسی

رستوران و غذاهای کوش آداسی

تامین غذا و خورد و خوراک از دیگر وظایف تور کوش آداسی میباشد.

 در واقع این تور بهترین رستوران های کوش آداسی را برای شما در نظر میگیرد که از نظر بهداشت تایید شده و غذاهای آن دلپذیر باشد یکی از این رستورانها،کیرازلی کوی است که علاوه بر سرو ناهار و شام، وعده صبحانه را نیز با تشر یفات کامل ارائه میکند صبحانه در ترکیه اهمیت زیادی دارد و بسیاری از خانواده ها ترجیح میدهند یکشنبه صبح، صبحانه را در رستوران میل کنند. 

در این رستوران از مواد غذایی مانند زیتون، عسل، انواع پنیر، کره، گوجه، خیار و غیره برای صبحانه استفاده میشود.

رستوران کچاپ، رستوران دیگری است که شما میتوانید غذاهای فست فود را با انواع مختلف سس امتحان کنید و شهرت آن به دلیل تنوع سس میباشد که هر کدام مواد اولیه و طرز تهیه خاصی دارد که شما با توجه به ذائقه خود میتوانید آن را سفارش دهید. 

رستوران یوکا یکی دیگر از رستورانهای معروف این شهر است که غذاهای ترکی ، هندی و چینی در آن طبخ میشود و مشتریانی که برای وعده غذایی شام به آنجا میروند، میتوانند از موسیقی زنده آن لذت ببرند. 

اگر تمایل دارید در سفر خود، غذاهای دریایی را امتحان کنید به شما پیشنهاد میکنیم به رستوران دامال بروید.

 این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته و انواع غذاهای دریایی در آن طبخ میشود و طرفدارن خاص خود را دارد. 

در این شهر تنوع رستوران و غذا بسیار زیاد است و شما با توجه به ذائقه خود می توانید از غذاهای بومی یا بین المللی آن بهره مند شوید و طعم بی نظیر آنها را به خاطر بسپارید.

رستوران دریایی کوش اداسی

تفریحات در کوش آداسی

بهره مندی از تفریحات کوش آداسی جزء برنامه های اصلی تور کوش آداسی میباشد در این شهر اماکن زیادی وجود دارد که ساعتها میتوان از آنها بازدید کرد و لذت برد. 

غواصی یکی از تفر یحات بسیار مفرح در این منطقه است که شما میتوانید انواع ماهی های رنگارنگ و بسیار زیبا،مرجان های دریایی و سایر موجودات آبزی را در عمق آب ببینید. 

پارک های آبی کوش آداسی شهرت جهانی دارند و سرسره و تونل های آبی آن بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند و مورد پسند همگان قرار دارند. 

بازدید از حمام های ترکی از دیگر تفریحات بسیار لذتبخش است این حمام ها با سبک معماری خاص بنا شده اند که میتوانید در آنها استحمام کنید در این اماکن افراد مجربی مشغول به کار هستند که به صورت حرفه ای و با هزینه اندک، بدن شما را ماساژ میدهند و میتوانید لحظات بسیار آرام بخش ی را تجربه نمایید. 

تفریحات شبانه در این شهر بسیار پر طرفدار است و شما میتوانی د در شب در خیابان های پر نور قدم بزنید و به گشت وگذار بپردازید.

 بسیاری از سواحل توریستی این شهر تا صبح پذیرای گردشگران هستند، از این رو علاوه بر بهره مندی از خدمات آنها، میتوانید از منظره دریا در شب نیز لذت ببرید . 

در واقع در هر ساعتی از شبانه روز در کوش آداسی میتوانید به تفریح بپردازید و از لحظات سفر خود لذت ببرید غار زئوس از دیگر اماکن تفریحی و گردشگری است که قدمت چندین ساله دارد و میتوانید در آب های شفاف آن شنا کنید. 

قیمت تور کوش اداسی

قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی با توجه به عوامل مختلفی، تغییر میکند و ثابت نیست، به عنوان مثال اگر شما در زمان های پیک مانند تابستان قصد سفر داشته باشید، قیمت تور گران تر خواهد بود، ولی در زمستان این نرخ کاهش می یابد، چون افراد معدودی در این فصل به کوش آداسی سفر میکنند. 

هتل از دیگر عواملی است که بر قیمت تور اثر میگذارد اگر تور برای شما هتل ۵ ستاره با امکانات زیاد را رزرو کند،مسلما گران قیمت تر از هتل معمولی خواهد بود. 

از عوامل تاثیرگذار دیگر، مدت زمان اقامت است هرچه این زمان کمتر باشد، قیمت تور کاهش خواهد یافت و هر چه مدت اقامت طولانی تر باشد، هزینه بیشتر ی برای رزرو تور باید پرداخت کنید. 

بلیط هواپیما نیز بر قیمت تور تاثیر دارد هواپیمای درجه یک نسبت به درجه دو و سه گران تر است و تمام این عوامل سبب کاهش یا افزایش هزینه تور و سفر میشوند و شما با توجه به بودجه خود میتوانید تور کوش آداسی را رزرو کنید و سفری دلپذیر داشته باشید. 

هزینه این تور شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، هز ینه رفت و آمد، غذا، بیمه و غیره میشود که قبل از سفر باید پرداخت نمایید.

 در واقع بدون پرداخت آن، رزرو برای شما انجام نمیشود، البته توجه نمایید این شهر فرودگاه ندارد و هواپیما در فرودگاه ازمیر فرود می آید و از آنجا باید به کوش آداسی بروید. 

این شهر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که از نظر امکانات تفر یحی و گردشی بینظیر میباشد ، از این رو طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید از اماکن مختلف آن بازدید نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment