10 شغل پردرآمد در کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
10 شغل پردرآمد در کانادا

10 شغل پردرآمد در کانادا .کانادا یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشور های دنیا می باشد که سالانه متقاصیان زیادی از سراسر دنیا دارد که خواهان دریافت اقامت این کشور هستند.

این کشور نیز به دانشجویان و دیگر افراد که دارای شرایط لازم هستند ، اقامت ها طولانی مدت و کوتاه مدت را می دهد.

همچنین در این کشور فرصت های شغلی زیادی وجود دارد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است، در این مقاله ما برای شما 10 شغل پر در آمد را که هم دارای جایگاه خود در این کشور هستند و هم آینده ای درخشان و در آمد خوب دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

در صورتی که می خواهید رشته ای را برای تحصیل انتخاب کنید  و یا با استفاده از ویزا های کاری به این کشور مهاجرت کنید خوب است که این مقاله را مطالعه کنید تا با شرایط شغلی این کشور بیشتر آشنا شوید.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

پزشک – پرستار

1. پزشک – پرستار

10 شغل پردرآمد در کانادا در همه جای دنیا رشته های مربوط به علوم پزشکی هم جایگاه ممتاری دارد و هم حقوق بالایی برای آنها پرداخت می شود، کانادا نیز جز همین کشور ها است.

در کانادا با افزایش جمعیت نیاز به افراد که در حوزه های مراقبت‌ های بهداشتی و پزشکی مشغول باشند بیشتر است،‌ به همین دلیل این کشور علاوه بر اینکه افراد را تشویق به تحصیل در این رشته هایی همانند پزشکی ، دندان پزشکی ، پرستاری ،‌مامایی  و … کند ، سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین المللی نیز می پزیرد.

شغل های مربوط به این دسته هم برای خانم ها و هم برای آقایان درکانادا مناسب است و در آمد خوبی نیز دارد به طوری که به صورت متوسط ۱۰۴.۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می کنند.

داشتن مدارک دانشگاهی سطح بالا و از دانشگاه های معتبر از مهم ترین شرایطی است که شما بتوانید در این حوزه مشغول به کار شوید.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

دندانپزشک

2. دندان‌ پزشک

دندان پزشکی نیز از دیگر رشته های پر طرفدار و همچنین بسیار پر در آمد در کانادا است، تقاضا برای دندان پزشک در این کشور در سال های اخیر 63 درصد افزایش داشته است که نشان دهنده آینده شغلی این رشته در کانادا است.

به صورت متوسط یک دندان پزشک در شهرهای مختلف این کشور حدود ۹۳۶۰۰ دلار درآمد دارد که این مقدار می تواند که با عوامل مختلفی تغییر کند.

برای اینکه بتوانید در این رشته مشغول شوید باز هم نیاز به مدارک داشنگاهی معتبر در این زمینه دارد.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

مدیر خدمات

3. مدیر خدمات

10 شغل پردرآمد در کانادا منظور از مدیر خدمات افرادی هستند که در بخش های مختلفی خدماتی کشور همانند بخش های آب، برق، گاز طبیعی و بر نیروگاه‌ها و سیستم‌های توزیع انرژی مشغول ب کار هستند.

به طور کلی کانادا کشور است که به افرادی که در آنجا زندگی می کنند اهمیت زیادی می دهد و خدمات زیادی را به آنها در زمینه های مختلف ارائه می کند. به همین دلیل همواره به دنبال جذب نیرو در این زمینه است که بتواند به خوبی خدمات را به مردم ارائه کند.

به صورت میانگین یک مدیر خدمات در کشور کانادا در سال حدود ۱۱۴۰۰۰ دلار در آمد دارد که حتی بیشتر از پزشک است !

برای اینکه بتوانید در این حوزه مشغول شوید باید که مدرک لازم را داشته باشید.

این شغل بیشتر از سوی آقایان انتخاب می شود و یکی از بهترین گزینه های برای آقایانی است که به دنبال شغل مناسب هستند.

به دلیل اینکه افراد کانادایی اصلی در این زمینه خیلی کم هستند و ظرفیت های شغلی در این حوزه زیاد است معمولا از مهاجرین برای پر کردن این ظرفیت ها استفاده می شود.  پس اگر می خواهید به صورت کاری مهاجرت کنید و مدارک لازم را نیز دارید برای شما گزینه خوبی است که مدیر خدمات شوید.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

برق کار سیستم های انرژی

4. برق‌کار سیستم‌های انرژی

10 شغل پردرآمد در کانادا سیستم های برقی همه جای دنیا برای ادامه زندگی نیاز است. کشور کانادا هم از کشور های هوشمند و پیشرفته است که در جا به جای آن می توانید که این موضوع را مشاهده کنید.

به همین دلیل مشاغلی که در حوزه برق در این کشور وجود دارد بسیار زیاد است و به صورت میانگین حقوق یک برق کار در این کشور در سال چیزی در حدود ۸۶۰۰۰ دلار می باشد.

بیشتر افرادی که از این دسته مشغول هستند نیز آقا می باشند البته برای خانم ها نیز جایگاه های شغلی مختلفی وجود دارد.

سرپرست معدن و معدن کاری

5. سرپرست معدن و معدنکاری

10 شغل پردرآمد در کانادا در کانادا معادن زیاد از زغال‌سنگ، مواد معدنی و سنگ معدن  وجود دارد که کارگران زیادی در آنها مشغول به کار هستند به همین دلیل حتما نیاز به یک سرپرست است که کارهای این حوزه را مدیریت و کنترل کند.

سرپرست معدن و معدنکاری تبدیل به یکی از شغل های پر در آمد در این کشور شده است که افراد زیادی در آن مشغول هستند.

برای یک مهندس معدن حدود ۸۳.۲۰۰ سالانه دستمز پرداخت می شود که پیشرفت زیادی به نسبت قبل کرده است.( 29 درصد )

در دانشگاه های این کشور رشته های مربوط به معدن تدریس می شود و افراد زیادی را نیز در این رشته پذیرش می کند، به همین دلیل اگر قصد تحصیل در این رشته را دارید و یا می خواهید به صورت کاری با مدارک خود به این کشور مهاجرت کنید، گزینه خوبی را انتخاب کرده اید و آینده خوبی در انتظار شما است.

لوله کشی

6. لوله‌کشی

موضوع لوله کشی در هر کشوری مطرح است، کشورکانادا نیز به دلیل اینکه هم پهناور است و هم اینکه به انجام درست هر گونه خدمات اهمیت زیادی می دهد و لوله کشی تبدیل به یکی از شغل های خوب این کشور شده.

کسی که سرپست لوله کشی است باید که روی سیستم‌های گرما، روغن و آب نظارت داشته باشد تا همه چیز به صورت درست پیش بروند.

برای اینکه در این حوزه مشغول باشید باید حتما مقطع دبیرستان را تمام کرده و بدیهی است که هر چه تحصیلات بیشتر باشد شانس پذیرش شما نیز بیشتر است.

۸۱۰۰۰ دلار به صورت متوسط حقوق یک لوله کش در کانادا است که رقم خوبی به شمار می آید.

آینده این شغل نیز در این کشور خوب است و متقاضی برای آن روز به روز بیشتر می شود به صورتی که انتظار می رود که حدود ۱.۲۵ موقعیات جدید در این حوزه کاری،‌شغل ایجاد شود.

همچنین در پنج ساله گذشته حدود 51 درصد تعداد افرادی که در زمینه لوله کشی مشغول هستند افزایش پیدا کرده است.

مدیریت مهندسی

7. مدیریت مهندسی

یک مدیر مهندسی کسی است که کارهای مربوط به یک پروژه در حال اجرا را کنترل می کند، به عبارتی برای پروژه ها برنامه ‌ریزی می کند و به آنها نظارت و همچنین آنها ارزیابی نیز میشوند.

افراد می توانند هم در شرکت های دولتی و هم در شرکت های خصوصی در این زمینه مشغول به کار شوند. اما توجه داشته باشید که باید حتما مدرک دانشگاهی معتبر به همراه مجوز مهندس حرفه‌ای که از سوی استان یا منطقه‌ای که می خواهید در آن کار کنید را داشته باشید.

این شغل با داشتن حقوقی در حد ۱۰۶۰۰۰ دلار در سال در لیست ده شغل پر در آمد این کشور قرار گرفته است و سالانه نیز به متقاضیان آن افزوده می شود. به همین دلیل انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۴ موقعیت های شغلی بیشتری در این زمینه برای افراد ایجاد شود.

پس اگر می خواهید که در کانادا مشغول شوید مدیریت مهندسی دیگر پیشنهاد ما به شما بوده که هم دارای موقعیت اجتماعی خوبی است و هم حقوق آن بالا است.

مدیر مدرسه

8. مدیر مدرسه

10 شغل پردرآمد در کانادا هشتمین شغلی که قصد معرفی به شما را در لیست پر در آمد ترین شغل های کشور کانادا داریم، مدیریت مدرسه است.

کانادا یکی از کشور هایی است که دارای سیستم آموزشی بسیار قوی ای می باشد، به همین دلیل است که افراد زیادی از سراسر دنیا در مقاطع مختلف علاقه مند به ادامه تحصیل در مراکز علمی این کشور هستند و در خواست خود را به ثبت می رسانند.

مدارس ،‌کالج ها ، دانشگاه و … زیادی و معتبری که بیشتر آنها طبق استاندار های سطح یک جهانی کار می کنند وجود دارد که مهاجرین زیادی را پذیرش می کنند.

مدیریت مدارس یکی از کارهایی است که باید حتما به درستی انجام بگیرد و دولت کانادا به آن اهمیت زیادی می دهد. به همین دلیل حقوق کار در این موقعیت نیز بالا است به طور کلی مدارس در این کشور یا دولتی هستند یا خصوصی که هر کدام دارای شرایطی برای پذیرش هستند.

مدیر مدرسه بودن دستمزدی در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال دارد  و یکی از ده شغل پر در آمد در کانادا است.

با اینکه در سال های اخیر فقط یک درصد پیشرفت داشته  اما با این حال باز هم از مهم ترین گروه های شغلی در این کشور است که برای کار کردن در آن باید که حتما مدرک های دانشگاهی معتبر داشته باشید .

مدیر اداره دولتی

9. مدیر اداره دولتی

اداره و شرکت های دولتی بخش بزرگی از گروه های شغلی کانادا را تشکیل می دهند، در این کشور اداره های دولتی زیادی وجود دارد که همگی آنها نیازمند نیروهای متخصص در زمینه های مختلف هستند.

به دلیل اینکه تعداد افرادی که در یک اداره دولتی کار می کند بالا است باید فردی به نام مدیر به آنها نظارت داشته باشد تا کارها به درستی پیش بروند، وظیفه اصلی یک مدیر اداره دولتی همین بوده.

انجام و اجرای برنامه های مختلفی که شرکت آنها را در حوزه های مختلف تنظیم کرده است، نظارت و برنامه ‌ریزی بودجه ای که در اختیار اداره قرار گرفته  و همچنین  استخدام نیرو های متخصص جدید و آموزش کارکنان از مهم ترین وظایف است که باید یک مدیر به درستی آنها را انجام دهد.

حقوق یک مدیر به صورت میانگین در سال حدود ۱۱۰.۰۰۰ دلار است که عدد خوبی به شمار می اید و از پر در آمد ترین شغل ها در این کشور است.

فرصت های شغلی زیادی در کشور کانادا در این زمینه وجود دارد و همچنین انتظار می رود که تعداد آنها نیز تا سال های آينده بیشتر شود به همین دلیل در صورتی که میخواهید شغلی خوب داشته باشید، مدیر اداره دولتی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

مدیر مراقبت های بهداشتی

10. مدیر مراقبت‌های بهداشتی

10 شغل پردرآمد در کانادا به عنوان آخرین شغلی که در این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم، مدیر مراقبت های بهداشتی است.

این رشته به گونه ای در زیر مجموعه رشته های پزشکی قرار میگیرد و وظیفه اصلی این است که به افرادی که توانایی لازم را برای انجام امور ندارد کمک کنند.

با افزایش سن افراد در کانادا می توان به راحتی پیش بینی کرد که این موقعیت شغلی رشد چشمگیری خواهد داشت و کانادا در سال های آینده به  تعداد زیادی مدیر مراقبت های بهداشتی نیاز خواهد داشت.

بیمارستان ‌ها ، کلینیک‌ ها ، خانه ‌های سالمندان و … از اصلی ترین محیط هایی است که یک مدیر مراقبت های بهداشتی می تواند در آنها مشغول به کار شود.

به صورت میانگین طبق آمار به دست آمده ۹۵۰۰۰ دلار در سال حقوق افرادی است که در این حوزه مشغول به کار هستند  که مقدار خوبی است و می توان آن را در لیست ده شغل پر در آمد کانادا قرار دارد.

پایان :

مهندسی کامپیوتر ، استاد دانشگاه و یا معلم مدارس ، داروسازی ، مدیر ناظر ، وکالت ، قضاوت و یا همان قاضی ، و … نیز همگی از دیگر رشته های پردر آمد در کشور کانادا هستند.

در این مقاله سعی کردیم که ده مورد از موقعیت های شغلی که در آمد زیادی دارند را به شما معرفی کنیم، دولت کانادا سالانه هزینه های زیادی را در این حوزه ها می کند همچنین به دلیل کم بودن نیرو کار در این کشور مهاجرین نیز می توانند استخدام شوند کافی است که فقط مدارک لازم را در این زمینه داشته باشند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment