پارک ملی گراس مورن کانادا ( Grose Morne)

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
پارک ملی گراس مورن کانادا

پارک ملی گراس مورن کانادا (Grose Morne) در جزیره نیوفاندلند در شرق کانادا قرار دارد و یکی از زیباترین مناطق طبیعی کانادا به شمار می‌رود. این منطقه در سال 1987 به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته شده است. پارک ملی گراس مورن دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبا و متنوعی است که شامل کوه‌های زیبا، دره‌های عمیق، ساحل‌های خلاب، رودخانه‌ها و دریاچه‌های بزرگ می‌شود. در این پارک ملی می‌توانید انواع فعالیت‌های طبیعی شامل پیاده‌روی، کوهنوردی، شنا، قایق‌رانی، ماهیگیری و چندین فعالیت دیگر را انجام دهید. همچنین، در پارک ملی گراس مورن می‌توانید از بازدید از روستاهای محلی و آشنایی با فرهنگ و زندگی مردمان این منطقه لذت ببرید. همچنین، شما می‌توانید از بازدید از مراکز آموزشی و موزه‌های محلی نیز بهره‌مند شوید. در پارک ملی گراس مورن همچنین می‌توانید انواع حیات وحش و پرندگان وحشی را مشاهده کنید. برخی از حیواناتی که در این منطقه زندگی می‌کنند شامل خرس، گرگ، روباه، الک، کرم همیشه سبز و چندین گونه دیگر است. در کل، پارک ملی گراس مورن یکی از زیباترین مناطق طبیعی کانادا است که برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های طبیعی، بازدید از مناظر زیبا و آشنایی با فرهنگ و زندگی مردمان محلی، یک مقصد عالی برای سفر به کانادا به شمار می‌رود.

پارک ملی گراس مورن کانادا در استان آلبرتا قرار دارد و شامل مناظر طبیعی زیبایی است. در این پارک می‌توانید از دیدن مناظر زیبا و چشم‌نوازی که در آن وجود دارد لذت ببرید. یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های این پارک، دره‌ی سبز است که با مراتبه‌ی جایگاه خود در فهرست جاذبه‌های گردشگری پارک ملی گراس مورن می‌باشد. همچنین، توصیه می‌کنم که شما حتما به دیدن مناظری همچون آبشارها، کوهستان‌ها و دریاچه‌های زیبا بپردازید. اگر علاقه‌مند به دیدن جاذبه‌های مشابه هستید، می‌توانید به پارک ملی بانف کانادا نیز سر بزنید.
مزایای پیکاپ ویزای کانادا

اگر قصد سفر به کانادا را دارید حتما سری به مقاله چگونگی اخذ ویزای کانادا بزنید

در چه فصلی باسد به پارک ملی گراس مورن رفت

آنچه که درباره این پارک باید بدانید

پارک ملی گراس مورن کانادا  (Grose Morne) در جزیره نیوفاندلند در شرق کانادا قرار دارد و یکی از زیباترین مناطق طبیعی کانادا به شمار می‌رود. این منطقه در سال 1987 به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته شده است. پارک ملی گراس مورن دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبا و متنوعی است که شامل کوه‌های زیبا، دره‌های عمیق، ساحل‌های خلاب، رودخانه‌ها و دریاچه‌های بزرگ می‌شود. در این پارک ملی می‌توانید انواع فعالیت‌های طبیعی شامل پیاده‌روی، کوهنوردی، شنا، قایق‌رانی، ماهیگیری و چندین فعالیت دیگر را انجام دهید. همچنین، در پارک ملی گراس مورن می‌توانید از بازدید از روستاهای محلی و آشنایی با فرهنگ و زندگی مردمان این منطقه لذت ببرید. همچنین، شما می‌توانید از بازدید از مراکز آموزشی و موزه‌های محلی نیز بهره‌مند شوید. در پارک ملی گراس مورن همچنین می‌توانید انواع حیات وحش و پرندگان وحشی را مشاهده کنید. برخی از حیواناتی که در این منطقه زندگی می‌کنند شامل خرس، گرگ، روباه، الک، کرم همیشه سبز و چندین گونه دیگر است. در کل، پارک ملی گراس مورن یکی از زیباترین مناطق طبیعی کانادا است که برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های طبیعی، بازدید از مناظر زیبا و آشنایی با فرهنگ و زندگی مردمان محلی، یک مقصد عالی برای سفر به کانادا به شمار می‌رود.
اخذ ویزای کانادا

پیشنهاد میکنیم با چگونگی اخذ پیکاپ ویزای کانادا نیزآشنا شوید

سخره های پارک ملی گراس مورن

صخره های زیبای پارک ملی گراس مورن کانادا

پارک ملی گراس مورن کانادا ، صخره های زیبایی وجود دارند که این جاذبه ها از جاذبه های دیدنی توریست ها ست. یکی از معروف ترین صخره ها در این پارک، صخره کف گوز که از قله‌های پارک ملی گراس مورن به طول 2438 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد، می‌باشد. صخره کف گوز با نگاه به دور مناظری بی‌نظیر دور از شهر برای تفریح معنی خاصی به زیبایی پارک ملی گراس مورن می‌بخشد. همچنین، صخره هایی مانند صخره صدای قطار، صخره افسونگر، صخره مورس و صخره زیبای تیگر نیز جزء دیدنی های پارک ملی گراس مورن هستند. توصیه می‌کنم حتما از دیدن این صخره های زیبا در پارک ملی گراس مورن لذت ببرید.

صخره کف گوز در پارک ملی گراس مورن، یکی از معروف‌ترین صخره‌های این پارک است که با ارتفاع 2438 متر از سطح دریا به عنوان یکی از بلندترین قله‌های پارک ملی گراس مورن شناخته می‌شود. این صخره از برف‌های سردردی قله‌ها، خلیج هادسون و دریاچه گراسی در دوردستی قابل مشاهده است. صخره صدای قطار نیز یکی از جاذبه‌های پارک ملی گراس مورن است که دارای شکل خاصی است که مانند سر صدای قطار به نظر می‌رسد. این صخره با ارتفاع 2141 متر از سطح دریا، یکی از محبوب‌ترین صخره‌های پارک ملی گراس مورن محسوب می‌شود. صخره افسونگر یکی دیگر از جاذبه‌های پارک ملی گراس مورن است که دارای شکل خاصی است که مانند یک جادوگر بزرگ به نظر می‌رسد. این صخره با ارتفاع 2079 متر از سطح دریا، در نزدیکی صخره کف گوز قرار دارد. صخره مورس، یکی دیگر از صخره‌های پارک ملی گراس مورن است که دارای شکلی طولی و براق می‌باشد. این صخره با ارتفاع 2304 متر از سطح دریا، در نزدیکی صخره کف گوز قرار دارد. صخره تیگر، یکی دیگر از صخره‌های پارک ملی گراس مورن است که دارای شکلی شبیه به یک تیگر دارد. این صخره با ارتفاع 2372 متر از سطح دریا، در نزدیکی صخره کف گوز قرار دارد.
اخذ ویزای کانادا

پیشنهاد میکنیم با چگونگی اخذ پیکاپ ویزای کانادا نیزآشنا شوید

در چه فصلی بهتر است به پارک ملی گراس مورن کانادا برویم؟

بسته به نوع فعالیت هایی که می خواهید انجام دهید، مناسب ترین فصل برای بازدید از پارک ملی گراس مورن کانادا ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی، بهار و تابستان به عنوان بهترین فصول برای بازدید از این پارک شناخته می‌شوند. در بهار، مناظر طبیعی با گل‌ها، گیاهان و درختان جدید درخشیده و کوهستان‌های پوشیده از برف از یک دور دیگر از جذابیت خود نشان می‌دهند. در تابستان نیز هوای گرم و خشک کانادا، برای تفریح و گردش در این پارک ایده آل است. در پاییز همچنین، با دیدن درختان و زرد شدن برگ‌ها، یک تجربه فوق العاده در انتظار شماست. در زمستان، این پارک تبدیل به یک مقصد برای مشاهده ی کوهستان های پوشیده از برف و انجام فعالیت هایی مانند اسکی، اسنوبردینگ و سایر ورزش های زمستانی می شود. بنابراین، بهتر است قبل از سفر خود، چک لیست فعالیت های مورد علاقه خود را بررسی کنید و برای بازدید از پارک ملی گراس مورن در فصل مناسبی برای خود برنامه ریزی کنید.

 البته. در فصل بهار، که از اوایل ماه می تا پایان ماه ژوئن است، پارک ملی گراس مورن به دلیل شکوفه ها و رشد گیاهان بسیار زیبا می شود. در این فصل، بخش های مختلف پارک با رنگارنگی های طبیعی خود، از جمله باغ گل ها و مناظر زیبای پوشیده از برف برای بازدید کنندگان، جذاب می باشد. در تابستان، از اوایل ماه ژوئن تا پایان ماه سپتامبر، هوا گرم و خشک می شود و معمولا این فصل بهترین زمان برای اکثر فعالیت های پارکی است. در این فصل، شما می توانید از فعالیت هایی مانند پیاده روی کوهستان، دوچرخه سواری، کمپینگ، قایقرانی و همچنین انجام تورهای طبیعت گردی به مناظر زیبای پارک بپردازید. در پاییز، که از اوایل ماه سپتامبر تا اواخر ماه نوامبر است، برگ های درختان تغییر رنگ می دهند و مناظر طبیعی پارک درخشان و زیبا می شود. این فصل بهترین زمان برای دیدن مناظر پاییزی بوده و همچنین از فعالیت هایی مانند پیاده روی، کمپینگ و طبیعت گردی به مناظر زیبای پارک، استفاده می شود. در زمستان، از اوایل ماه دسامبر تا پایان ماه مارس، پارک ملی گراس مورن به یک مقصد ورزشی تبدیل می شود. شما می توانید از فعالیت هایی مانند اسکی، اسنوبردینگ، چادر زدن و سایر ورزش های زمستانی در پارک لذت ببرید. در ضمن، در این فصل، کوهستان های پوشیده از برف یک دیدنی بسیار زیبا هستند.
انواع ویزاو اعتبار ویزای کانادا

اگر قصد سفر به کانادا را دارید خالی از لطف نیست که مقاله ویزای مولتی کانادا را نیز دنبال نمایید

جاذبه های تفریحی پارک ملی گراس مورن

پارک ملی گراس مورن در کانادا، یکی از تنوع بخش‌ترین پارک‌های کاناداست که دیدنی‌های طبیعی فراوانی دارد. برخی از جاذبه های تفریحی این پارک عبارتند از: 1- صخره کف گوز: این صخره با ارتفاع 2438 متر از سطح دریا، قله اصلی پارک ملی گراس مورن است. 2- صخره صدای قطار: این صخره با ارتفاع 2141 متر از سطح دریا، دارای شکلی که شبیه سر صدای قطار به نظر می‌رسد. 3- صخره افسونگر: این صخره با ارتفاع 2079 متر از سطح دریا، دارای شکلی شبیه به یک جادوگر بزرگ است. 4- صخره مورس: این صخره با ارتفاع 2304 متر از سطح دریا، دارای شکلی طولی و براق است. 5- صخره تیگر: این صخره با ارتفاع 2372 متر از سطح دریا، دارای شکلی شبیه به یک تیگر است. 6- باغ گل‌ها: این باغ دارای گل‌های زیبا و بوی بسیار خوشبو است که در فصل بهار و تابستان، بسیار زیباست. 7- منطقه یونایتد پارتریج: این منطقه شامل چندین برج شهری و مراکز تجاری است که در آن می‌توانید از خرید، مراکز تفریحی و رستوران‌های مختلف لذت ببرید. 8- آتشفشان سیلور استار: این آتشفشان در نزدیکی پارک ملی گراس مورن قرار دارد و جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان دارد. 9- دریاچه مورین: این دریاچه با آب روشن و آرام، برای شنا و قایق‌رانی مناسب است. 10- کوهستان های پوشیده از برف: در فصل زمستان، شما می‌توانید از کوهستان های پوشیده از برف در این پارک لذت ببرید و فعالیت‌هایی مانند اسکی، اسنوبردینگ و سایر ورزش های زمستانی را انجام دهید.
اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment