ویزای دانش آموزی کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
ویزای دانش آموزی کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا بهترین زمان برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تحصیلی، دوران پیش دانشگاهی می باشد و دانش آموزان برای این که در این دوره از زندگی بتوانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند و به کشور کانادا مهاجرت کنند، لازم است که ویزای دانش آموزی کانادا را اخذ نمایند و به همین دلیل در این بخش از مطلب ما شما را با راه ها و روش های کسب این ویزا آشنا خواهیم کرد.

به طور کلی مهاجرت در دوران دانش آموزی آسان تر می باشد و اخذ ویزای دانش آموزی نیازمند طی کردن راه های آسان تر و ساده تری است و به همین دلیل معمولا میزان تقاضا و درخواست برای اخذ ویزای دانش آموزی کانادا زیاد است و اگر قصد اخذ کردن این ویزا و مهاجرت از طریق تحصیل را دارید، بهتر است که 6 ماه زودتر از موعد مهاجرت برای کسب آن اقدام کنید.

اگر که افراد در دوران دانش آموزی اقدام به مهاجرت کنند، بسیار راحت تر با زبان مردم کانادا و فرهنگ بچه های کانادایی آشنا خواهند شد و پذیرش فرهنگ جدید برای آن ها ساده تر خواهد بود و در نتیجه این افراد پس از اتمام دوران دانش آموزی مشکلی برای ورود به دانشگاه ها و کالج های کانادا نخواهند داشت، بنابراین اگر قصد دارید فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به کشور کانادا بفرستید، بهترین زمان برای این اقدام دوران دبیرستان می باشد.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

ویزای دانش آموزی کانادا

اخذ مجوز تحصیل در کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا اخذ مجوز تحصیل کانادا یکی از موارد بسیار مهم است و شما این مجوز را قبل از اقدام کردن برای کسب ویزا تحصیلی کانادا باید این مجوز را اخذ کنید، زیرا یک مدرک قانونی است که از طریق دولت کانادا برای شما صادر می شود و شما از طریق این مجوز اجازه تحصیل در مدارس کانادا را خواهید داشت و بنابراین داشتن مجوز تحصیلی برای ثبت نام در مدارس کانادا بسیار ضروری است.

برای دریافت مجوز تحصیل کانادا شما باید مراحل زیادی را طی کنید و اخذ کردن این مجوز حدودا به 6 الی 8 ماه زمان نیاز دارد، بنابراین برای اخذ آن سریع اقدام کنید.

برای اخذ مجوز تحصیلی ابتدا شما باید یک نامه پذیرش ترجمه شده از وزارت آموز و پرورش کشور خودتان بگیرید و سپس این نامه را برای سفارت کانادا ارسال کنید، برای این که راحت تر بتوانید موارد گفته شده برای اخذ مجوز تحصیلی را انجام دهید، بهتر است که با وکیل مهاجرت تحصیلی مشورت کنید، زیرا وکیل کارهای شما را انجام خواهد داد و به دلیل تجربه ای که در این کار دارد، احتمال انجام خطا بسیار کاهش پیدا می کند و روند انجام کارهای شما سرعت پیدا خواهد کرد.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

اخذ مجوز تحصیل در کانادا

شرایط اخذ ویزا دانش آموزی کانادا

اگر قصد اخذ ویزای دانش آموزی دارید، در این بخش از مطلب ما شما را به طور کلی و اساسی با شرایط اخذ ویزا دانش آموزی کانادا آشنا خواهیم کرد و شما در صورت داشتن این شرایط اولیه می توانید در جهت کسب این نوع ویزا اقدام کنید، اما در صورتی که شرایط گفته شده را نداشته باشید، نمی توانید برای اخذ این ویزا اقدام کنید و بهتر است که اول رزومه خود را قوی کنید.

1.افرادی که قصد دارند ویزای دانش آموزی را کسب کنند، حداقل باید دارای 6 سال سن باشند، زیرا سن شروع تحصیل در کانادا 6 سال می باشد، بنابراین افرادی که سن کمتری دارند نمی توانند برای اخذ این ویزا اقدام کنند.

2.داشتن تاییدیه ثبت نام نیز امری مهم و اساسی برای اخذ ویزای دانش آموزی کانادا می باشد، زیرا تاییدیه ثابت می کند که فرد مورد نظر از طریق آموزش و پروش کشور خود برای تحصیل در کانادا تایید شده است و تمام مراحل ثبت نام در مدارس کانادا را به درستی طی کرده است.

3.برخورداری از دانش زبان نیز یکی از شرایط مهم برای اخذ ویزای دانش آموزی کانادا می باشد، زیرا دانش آموزان برای ورود به مدارس کانادا و فراگیری علم و دانش باید به قدر کافی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند.

4.داشتن شرایط مالی مناسب نیز از شرایط اخذ ویزای دانش آموزی کانادا می باشد و دانش آموزان باید برای ادامه تحصیل و گذراندن مراحل تحصیلی خود از شرایط مالی مناسبی برخوردار باشند و بودجه کافی در اختیار داشته باشند، بنابراین اگر که از تمکن و شرایط مالی کافی برای تامین هزینه های تحصیلی فرزندتان برخوردار هستید، در جهت اخذ ویزای دانش آموزی کانادا برای او اقدام کنید.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

شرایط اخذ ویزا دانش آموزی کانادا

مراحل اخذ ویزا دانش آموزی کانادا

از مهم ترین مراحل اخذ ویزا دانش آموزی کانادا می توان به بررسی شرایط اخذ این ویزا و تقویت رزومه برای ارتقا دادن شرایط خود و همچنین تکمیل مدارک اشاره کرد. برخی دیگر از مراحل اخذ ویزا دانش آموزی کانادا:

  1. ارتقا دادن وضعیت مالی خود و بهبود شرایط مالی: بهبود شرایط مالی می تواند در طی کردن سریع مراحل اخذ ویزای دانش آموزی بسیار تاثیرگذار باشد، زیرا قبل از صدور ویزا شرایط مالی شما به دقت توسط دولت کانادا بررسی می شوند و در صورت برخوردار نبودن از شرایط مالی مطلوب، ویزای شما ریجکت خواهد شد.

2.مراحل لازم جهت اخذ تاییدیه تحصیلی: برای گرفتن سریع ویزای تحصیلی به شما پیشنهاد می کنیم که این موارد را نیز به طور کامل و با دقت مرحله به مرحله انجام دهید، زیرا داشتن تاییدیه برای پذیرش شما از طرف سفارت کانادا بسیار ضروری است.

3.پرهیز از قرار دادن مدارک ناقص و جعلی در پرونده: در هنگام تحویل پرونده به سفارت هرگز مدارک ناقص و یا جعلی را در آن قرار ندهید، زیرا با این کار فقط مراحل لازم برای اخذ ویزا را افزایش خواهید داد.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

مراحل اخذ ویزا دانش آموزی کانادا

مدارک اخذ ویزا دانش آموزی کانادا

شما برای اخذ ویزای دانش آموزی کانادا نیازمند مدارکی هستید و در این بخش از مطلب به بررسی مدارک اخذ ویزا دانش آموزی کانادا می پردازیم البته این مدارک ممکن است بسته به شرایط شما تغییر کنند.

  1. داشتن پاسپورت معتبر: اگر قصد دارید برای فرزندتان ویزای دانش آموزی اخذ کنید، ابتدا باید در جهت گرفتن پاسپورت معتبر برای او اقدام کنید، زیرا داشتن پاسپورت یکی از موارد مهم برای گرفتن ویزا می باشد و شما بدون داشتن آن اجازه ورود به مرزهای کشورهای خارجی را نخواهید داشت.

2.تاییدیه ثبت نام: داشتن تاییدیه ثبت نام نیز از مدارک مهم اخذ ویزای دانش آموزی می باشد، زیرا در این تاییدیه مبالغی برای تکمیل فرایند ثبت نام در مدارس کانادا ذکر شده است و شما پس از پرداخت کردن این مبالغ تاییدیه را دریافت خواهید کرد.

3.اخذ کردن بیمه دانش آموزی: قبل از این که در جهت کسب ویزا دانش آموزی اقدام کنید، ابتدا باید بیمه دانش آموزی داشته باشید، زیرا داشتن بیمه دانش آموزی یکی از موارد مهم برای کسب ویزا تحصیلی کانادا می باشد.

4.داشتن مدارک برای تایید دارا بودن از تسهیلات رفاهی: برای این که بتوانید به سادگی ویزای دانش آموزی کانادا را اخذ کنید، باید در کشور خودتان از تسهیلات رفاهی خوبی برخوردار باشید.

  1. تکمیل بودن مدارک مالی: قبل از اقدام برای گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا لازم است که مدارک مالی خودتان را تکمیل کنید، زیرا کامل بودن مدارک مالی نیز امری ضروری برای اخذ این ویزا می باشد.
مدارک اخذ ویزا دانش آموزی کانادا

هزینه اخذ ویزا دانش آموزی و تحصیل در کانادا

هزینه ویزا دانش آموزی کانادا به مواردی مانند شرایط اخذ این ویزا و همچنین مدارک اخذ ویزا دانش آموزی و مراحل آن بستگی دارد و هر چه که شما مراحل بیشتری را برای اخذ ویزای کانادا طی کنید، لازم است که هزینه های بیشتری را پرداخت کنید و علاوه بر آن تکمیل بودن مدارک شما نیز می تواند در هزینه های اخذ ویزا دانش آموزی تاثیرگذار باشد.

در صورتی که قصد دارید هزینه های کمتری را برای اخذ ویزا دانش آموزی کانادا پرداخت کنید، بهتر است که از ابتدا تمام شرایط را به دقت بررسی کنید و علاوه بر آن بهتر است که قبل از اقدام برای اخذ این ویزا مدارک خود را به طور کامل تکمیل کنید، زیرا در صورت تکمیل نبودن مدارک و کافی نبودن شرایط ویزای شما ریجکت می شود و شما باید برای رفع ریجکتی آن دوباره هزینه هایی را پرداخت کنید.

علاوه بر هزینه های گفته شده شما در مرحله آخر باید برای سابمیت کردن ویزا دانش آموزی نیز هزینه ای را به سفارت کانادا پرداخت کنید و مبلغ این هزینه توسط سفارت به شما گفته خواهد شد.

هزینه اخذ ویزا دانش آموزی و تحصیل در کانادا

شرایط اخذ ویزا همراه دانش آموزی کانادا

اخذ ویزا همراه دانش آموزی کانادا نیازمند شرایط خاص و ویژه ای می باشد و افرادی که قصد اخذ این ویزا را دارند، باید از شرایط خاصی برخوردار باشند و علاوه بر آن باید مدارکی را نیز برای اخذ ویزا به سفارت تحویل دهند و مراحلی را نیز باید برای گرفتن این ویزا طی کنند و علاوه بر موارد گفته شده این افراد نیز باید برای گرفتن ویزا در مصاحبه حضور پیدا کنند و به سوالات افسر پاسخ دهند.

شرایط مورد نظر برای اخذ ویزا همراه دانش آموزی:

افرادی که قصد دارند به عنوان همراه دانش آموز به کانادا مهاجرت کنند و ویزا دریافت کنند، ابتدا باید نسبت خود را با دانش آموز تعیین کنند و پس از آن لازم است که تعیین کنند قصد دارند چه مدتی در کانادا به عنوان همراه دانش آموز اقامت داشته باشند.

ویزای همراه دانش آموزی فقط به افراد اجازه اقامت در کانادا را می دهد و افرادی که از طریق این ویزا به کانادا مهاجرت می کنند، نمی توانند در کشور کانادا به کار و یا تحصیل بپردازند و علاوه بر آن لازم به ذکر است که بدانید ویزای همراه دانش آموزی دارای اعتبار کوتاه مدت می باشد و پس از گذشت اعتبار باید در جهت تمدید آن اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment