ویزای تضمینی کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا شاید پس از کلی سردرگمی و شک و تردید بالاخره تصمیم خود را گرفته باشید و قصد مهاجرت به کشور کانادا را کرده باشید. حالا به دنبال مرکز و آژانس برای دریافت ویزای تضمینی کانادا هستید، در این زمان است که باید به شما بگوییم که مراقب آژانس های تقلبی نیز باید بود، چرا که در این زمان شما ممکن است متوجه نباشید که این آژانس ها ممکن است با دادن اعتماد بیخودی به شما بابت کارکرد تضمینی پول و سرمایه شما را به باد بدهند.

پس بنابراین کلمه تضمین بودن چندان مورد اعتماد نخواهد بود و شما باید به دنبال سابقه و پرونده های موفق آژانس های مسافری برای گرفتن ویزای خود باشید.

کشور کانادا کشور پر رونقی می باشد و مطمئن باشید شما هم با کمی صبر و تحمل و مشورت گرفتن از افراد کاربلد می توانید به هدف خود برسید.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

ویزای تضمینی کانادا

انواع ویزای کانادا چیست ؟

ویزای تضمینی کانادا کانادا به عنوان یک کشور فوق پیشرفته و مدرن سالانه تعداد بسیار زیادی از علاقمندان را درکشورهای مختلف جذب خود می کند. البته این افراد با دلایل مختلف و با انواع ویزای کانادا می توانند به این کشور شلوغ و پرمتقاضی وارد شوند. در واقع باید این مسئله شفاف بیان شود که انواع ویزای کانادا چیست.

در کل دسته بندی ویزای کانادا به دو صورت موقت و دائمی قرار می گیرد. در ویزای دائم همه افراد متقاضی در رویای آن به سر می برند. ویزای صادرشده برای همیشه به شما اقامت دائم کانادا را می دهد و به زودی می توانید شهروندی کانادا را گرفته و شما به عنوان یک کانادایی تلقی شوید و همه حق و حقوق کاندا را بهره منده هستید.

در ویزای موقت افراد با عناوین مختلف می توانند ویزای کوتاه مدت کانادا را دریافت کنند و حداکثر ۶ماه در خاک کشور کانادا باشند. بعضی ویزاها مولتی هستند، یعنی چند بار می توانید ورود و خروج داشته باشید، اما بعضی از ویزاها امکان فقط یکبار ورود به کانادا را می دهند.

همه ویزاها کارایی یکسانی دارند، اما برای ورود به کشور کانادا حتما باید هدف خود را از سفر به این کشور عنوان کنیدو در ادامه به این مسئله یعنی انواع ویزاها می پردازیم.

۱. ویزای تحصیلی : اگر شما می خواهید با هدف تحصیل به این کشور وارد شوید، می توانید هم به عنوان دانش آموز و هم به عنوان دانشجو ویزا را دریافت کنید. در نوع ویزای دانش آموزی شما باید بتوانید از پس هزینه های سخت آن بربیاید و همچنین یکی از والدین دانش آموز نیز می تواند ویزا برای سرپرستی دریافت کند و در نوع دانشجویی شما باید از دانشگاه های معتبر کانادا پذیرش داشته باشید

۲.ویزای توریستی : اگر هدف شما برای سفر به این کشور گشت و گذار و گردش است، می توانید برای ویزای توریستی اقدام کنید.

 ۳.ویزای کاری : در کشور کانادا به دلیل توسعه اقتصادی و نیروی کم کار ، می توان به عنوان نیروی کار و با تخصص های مورد نیاز این کشور شوید

۴. سوپر ویزای کانادا: این ویزا یک ویزای ویژه برای پدر، مادرها، پدربزرگ و مادر بزرگ ها است، به این صورت که اگر فرزندان خود یا نوه های شما شهروند رسمی کانادا باشند، با ارسال دعوتنامه تایید شده به شما این اجازه داده می شود که تا ۵سال و در هرسال تا۶ ماه پیش عزیزانتان بمانید.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

مراحل دریافت ویزای کانادا

ویزای تضمینی کانادا پس از آن که از انواع ویزاهای کانادا شناخت و آگاهی پیدا کردید و تصمیم قاطع را برای چگونگی ورود به این کشور را گرفتید، نوبت به این می رسد که چگونه مدارک خود را برای دریافت ویزا ارسال کنید. شما برای این کار باید مراحل دریافت ویزای کانادا را از طریق سفارت کانادا پیگیری نمایید، به این طریق که در سایت VFS GLOBAL به صورت آنلاین ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد می کنید، سپس مدارک مورد نیاز را به صورت اسکن آپلود می کنید و منتظر دریافت کدرهگیری از سفارت می شوید و حالا انتخاب می کنید که در کدام کشور همسایه می توانید مراحل بیومتریک یا همان انگشت نگاری را انجام دهید.

دفتر VAC (دفتری که کانادا برای انجام مراحل دریافت تضمینی ویزای کانادا مورد تایید قرارداده است)، موردنظر را در کشور مقصد انتخاب می نمایید، بعد از پرداخت هزینه های ثبت نام و انگشت نگاری به صورت انلاین منتظر نامه سفارت برای حضور در کشورهای همسایه برای انگشت نگاری بمانید.

در بیشتر کشورهای دیگر که قصد دریافت ویزا دارید، برای ارائه مدارک به سفارت همان کشور وارد می شوید، اما برای دریافت ویزای تضمینی کانادا باید به سایت گفته شده وارد شوید و برای انگشت نگاری از سفارت کانادا وقت بگیرید. از آنجا که سفارت کانادا در ایران دایر نمی باشد، شما باید درکشورهای همسایه این کار را به سرانجام برسانید.

زمان انگشت نگاری روز مهم و حساسی است، حتما این روز را به خاطر بسپارید، چرا که تا انگشت نگاری انجام نشود شما عملا برای دریافت ویزای کانادا هیچ کار به خصوصی انجام نداده اید.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

مراحل دریافت ویزای کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا کسانی که متقاضی دریافت ویزای کانادا هستند، باید همه سختی ها را به جان بخرند تا به هدف خود برسند. علاوه بر داشتن موارد اصل، مدارک شخصی هر شخص نظیر شناسنامه و کارت ملی و عکس پاسپورتی که دارای حداقل ۶ماه اعتبار است، داشتن ترجمه مدارک و ارسال آنها نیز مورد نیاز است .

همچنین فرم های مورد نیاز و پرشده و مدارک بررسی تسلط بر زبان خارجه و داشتن نمره آیتلس از چیزهایی است که در لیست مدارک می باشد.

از دیگر موارد ترجمه مورد تایید، آخرین مدرک تحصیلی شما و گردش مالی برای اثبات پولدار بودن شما می باشد و همچنین ترجمه آن، داشتن سند ملک مسکونی برای تایید تمکن مالی تان نیز از ضروریات است، سند ازدواج برای افراد متاهل و ترجمه آن لازم است.

شاید بتوان از موارد بسیارضروری داشتن عدم سو پیشینه را عنوان کرد. برای آقایان بالای ۱۸ سال داشتن کارت پایان خدمت و ترجمه آن هم از مدارک لازم برای اخذ ویزای تضمینی کانادا می باشد.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

نکات مهم برای اخذ تراول داکیومنت کانادا

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا کانادا از جمله کشورهایی است که ایرانیان زیادی طالب رفتن به این کشور هستند. در ادامه باید بگوییم که نوع ویزایی که برای رفتن به این کشور گرفته اید، در شرایط موردنیاز برای دریافت ویزای تضمینی کانادا تاثیر می گذارد .

به عنوان مثال در ویزای تحصیلی دانش آموزی ، سن کودک شما باید بالای ۴سال باشد تا بتوانید ویزا را دریافت نمایید و همچنین داشتن وضعیت مالی خیلی خوب از مشترکات همه ویزاها می باشد و شما باید مدارک لازم برای اینکه پول کافی دارید را ارائه دهید.

اگر سطح زبان انگلیسی یا دیگر زبان خارجه خوبی داشته باشید، شرایط ورود برای شما مساعدتر خواهد بود. همچنین اگر یک دوست یا مشاور یا حتی یک وکیل کاربلد را در کنارتان داشته باشید تا دراین راه شما را همراهی کند و شرایط لازم را مورد بررسی و تحلیل قرار بدهد، ممکن است برایتان ورود به کانادا کمی اسان تر شود.

نکات مهم برای اخذ تراول داکیومنت کانادا

هزینه دریافت ویزای کانادا

ویزای تضمینی کانادا از مهم ترین عواملی که افراد را برای دریافت ویزای کانادا درگیر خود می کند، هزینه اخذ ویزای کانادا م یباشد. در واقع گفتنی است که متناسب با نوع ویزایی که برای دریافت آن اقدام می کنید، هزینه ها متفاوت است. برخی از هزینه ها دولتی بوده مانند پرداخت هزینه های ثبت نام و انگشت نگاری و هزینه بررسی های پرونده، هزینه های اجازه اقامت و…

برخی از هزینه ها نیز فردی بوده نظیر هزینه رفت و امد، سفر به سفارت ، هزینه ترجمه مدارک و… به عنوان مثال در ویزای تحصیلی شما باید توانایی پرداخت هزینه آموزش و زندگی کودک خود را در مدت یکسال را داشته باشید و همچنین شما در واقع باید این اطمینان را به کشور کانادا بدهید که علاوه بر هزینه های لازم جهت صدور ویزا، می توانید هزینه زندگی به مدت زمان ۶ ماه در کانادا را نیز دارید.

در این صورت می توان گفت که یکی از شرایط دریافت ویزای کانادا برای شما محقق شده است. گفتن این مطلب خالی از لطف نیست که با توجه به شرایط اقتصادی و فراز ونشیب دلار، ممکن است هزینه های شما دائم درحال تغییر باشد.

هزینه دریافت ویزای کانادا

نکات مهم برای دریافت ویزا تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا اگر توجه نموده باشید خیلی از دفاتر و سایت ها برای تبلیغ خود از نکات مهم برای اخذ ویزا تضمینی کانادا را دریافت ویزای شینگن می دانند اما در واقع این حقیقت ندارد. دریافت ویزای شینگن می تواند هزینه بردار تر از ویزای توریستی چند کشور دیگر باشد، اما مهم تر نیست و شما با دریافت ویزای کشورهای غیر مهم نیز می توانید به هدف خود برسید و هزینه کمتری نیز صرف کنید .

سالانه افراد زیادی از هموطنانمان به کشور کانادا مهاجرت می کنند و این روند در سال های اخیر بیشتر و بیشتر شده است و حتی کانادا قصد دارد رقم مهاجرین خود را تا سال های ۲۰۲۵ بالاتر نیز ببرد.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment