وقت مدیکال پزشکی کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
جاب آفر کانادا

شما برای گرفتن وقت مدیکال پزشکی کانادا می توانید از روش های مختلف استفاده کنید که هر کدام از این روش ها با توجه به خود متقاضی به صورت می گیرد و می توانید به صورت حضوری به کلینیک های پزشکی مخصوص مراجعه نمایید و وقت مورد نظر را برای خود رزرو نمایید.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

وقت مدیکال پزشکی کانادا

آزمایش مدیکال چیست؟

وقت مدیکال پزشکی کانادا افرادی که برای اولین بار اسم آزمایش مدیکال به گوش آنها خورده است، حتما این سوال در ذهن این افراد به وجود آمده است که آزمایش مدیکال کانادا چیست و برای چه منظوری استفاده می شود. اگر جزو مهاجرین کانادایی باشید، حتما با مفهوم تست مدیکال برخورد کرده‌اید.

تست مدیکال در اصل همان آزمایش پزشکی می باشد که هنگام درخواست ویزای کانادا از سوی اداره مهاجرت این کشور از متقاضی درخواست می شود. افراد زیادی قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند و باید ویزای این کشور را دریافت نمایند.

درخواست ویزای کانادا چه به صورت اقامت موقت و چه دائم دردسر های خاص خود را دارد. یکی از شرط هایی که پیش روی افراد وجود دارد آزمایش پزشکی بوده که از سوی کنسولگری کانادا از شما درخواست می شود، پس فراتر از اینکه بتوانید یا نتوانید سایر الزامات مهاجرت به کانادا را برطرف کنید، دریافت ویزای این کشور ملزم به تست پزشکی موفق شما خواهد بود.

تست مدیکال ویزای کانادا شامل یک پرسشنامه سابقه پزشکی، معاینه فیزیکی و سایر آزمایشات احتمالی می باشد و معاینه فیزیکی و انجام آزمایش و کل روند آن باید توسط پزشک مورد تایید و مورد اعتماد سفارت کانادا انجام شود.

اگر شما به صورت انفرادی به کانادا نمی روید، علاوه بر خود شما باید تمام اعضای خانواده نیز این تست را انجام دهند و در صورت انجام تست اولیه توسط پزشک ممکن است شما برای معاینه و آزمایشات بیشتر به متخصص ارجاع داده شوید.

هدف از انجام این آزمایش، اطمینان از سلامت فرد پذیرفته شده در کانادا می باشد.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

مدارک مورد نیاز برای مدیکال کانادا

وقت مدیکال پزشکی کانادا مدارک مورد نیاز برای مدیکال کانادا عبارت است از ارائه حداقل یک مدرک شناسایی رسمی نظیر پاسپورت و یا کارت ملی که در صورت حضور در کانادا می توانید از گواهینامه رانندگی این کشور نیز استفاده کنید، همچنین به همراه داشتن لنز و عینک طبی در صورت استفاده توسط متقاضی و هرگونه گزارش و آزمایش پزشکی ضروری می باشد.

در صورتی که برای انجام آزمایش عکس برداری با اشعه ایکس و یا سایر موارد ارجاع داده شوید، ممکن است مجدد نیاز به ارائه مدارک شناسایی نظیر پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی داشته باشید. لازم به ذکر است که بدانید تمام این مدارک باید کاملاً درست و صحیح باشند و در صورت اینکه با مشخصات شما مغایرت داشته باشند، قطعاً مشکلی در صدور ویزا برای شما به وجود خواهد آمد، به همین منظور در تهیه مدارک و ارائه آن بسیار دقت نمایید که یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

واکسن‌های مدیکال کانادا

وقت مدیکال پزشکی کانادا برخی از واکسن های مدیکال کانادا بیش از دو دوز هستند و تزریق آنها در چند مرحله صورت می گیرد که در چنین شرایطی افراد اگر دوز اول واکسن خود را دریافت کرده باشند، مشکلی برای ادامه روند مدیکال نخواهند داشت و می توانند دوزهای بعدی را دیرتر دریافت نمایند، اما اگر دوز اول خود را پیش از موعد دریافت کرده باشند، در صورتی که اثرگذاری واکسنشان در موعود کارنتی به پایان رسیده باشد، باید مجددا واکسن دریافت نمایند.

واکسن‌های مدیکال کانادا عبارتند از کرونا، هپاتیت آ، هپاتیت ب، آنفولانزای فصلی، آنفولانزای نوع ب، سرخک، اوریون و آبله مرغان می باشد. همچنین واکسن های سیاه سرفه، فلج اطفال، روتاویروس و غیره شامل همین واکسن ها می باشند.

کشور کانادا نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان پذیرای اکثر واکسن های مورد تایید سازمان جهانی بهداشت می باشد، بنابراین متقاضیان مهاجرت به کانادا نباید در این زمینه نگرانی به خصوصی داشته باشند.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

واکسن‌های مدیکال کانادا

مدیکال کانادا شامل چه آزمایشاتی است؟

وقت مدیکال پزشکی کانادا کشور کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی مهاجر از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می‌کنند، در نتیجه برای دریافت ویزای مهاجرت کانادا حتماً باید مراحل خاصی را طی نمایید که مدیکال کانادا یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقدامات اولیه در دریافت ویزای مهاجرت این کشور می باشد.

کشور کانادا برای جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار و اطمینان از سلامت مهاجران خود، برنامه مدیکال کانادا را طراحی و برای دریافت ویزای مهاجرتی الزامی نموده است. لیست آزمایشات مدیکال کانادا بسیار زیاد می باشد که هر کدام به منظور خاصی انجام می شوند.

یکی از آزمایش های مربوط به سلامت ایمنی بدن، بیماری‌های قلبی کبدی و کلیوی بوده و از آزمایشات دیگر می‌توان به بررسی انواع سرطان های موجود در بدن و دیابت اشاره نمود. آزمایش دیگر هپاتیت و همچنین بیماری های خاص مانند اختلال مغزی و فلج مغزی بوده و همچنین بیماری سل نیز شامل این آزمایشات می شود.

آزمایشات دیگر مربوط به اندازه گیری قد، وزن و همچنین شنوایی و بینایی سنجی بوده و علاوه بر آن اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب نیز شامل این آزمایشات می باشد.

چه بیماری های باعث رد شدن مدیکال کانادا می‌شود ؟

وقت مدیکال پزشکی کانادا شرایط متعدد پزشکی وجود دارند که می‌تواند منجر به رد درخواست ویزا شود که ما در اینجا به صورت مختصر به بیماری هایی که باعث رد شدن مدیکال کانادا می شود، اشاره می کنیم، برای مثال شرایط پزشکی روانی و اعتیاد به مواد مخدر می تواند یکی از الزامات باشد.

چیزی که اهمیت بالایی دارد این می باشد که باید بتوانید به نگرانی های افسر ویزا درباره وضعیت پزشکی خود و یا هر یک از اعضای خانواده خود پاسخ شفافی بدهید. از جمله بیماری‌هایی که می تواند منجر به رد درخواست اقامت شما توسط افسر شود می‌توان به بیماری های مزمن کلیوی ، قلبی ،دیابت، سرطان ها، بیماری های کبدی و انواع هپاتیت ها اشاره نمود.

بیماری های دیگر اختلالات روانی مثل اختلال یادگیری و اوتیسم می باشد و علاوه بر آن بیماری‌ها و شرایط نادر و دیگر بیماری های خاص مثل فلج مغزی ، سندروم دان و اختلالات مغزی نیز می تواند از جمله بیماری هایی باشند که صلاحیت شما را برای رفتن به این کشور رد نمایند.

چه بیماری های باعث رد شدن مدیکال کانادا می‌شود ؟

لیست پزشکان مدیکال کانادا

وقت مدیکال پزشکی کانادا مراجعه به هر مرکز و یا دکتر در خصوص انجام معاینات پزشکی برای اخذ ویزای کانادا قابل قبول نمی باشد، بنابراین دولت کانادا برای اطمینان از انجام درست تمامی مراحل و آزمایشات، تعداد پزشکان و مراکز مورد تایید را برای دریافت کارت ملی کانادا در کشور مختلف در نظر گرفته است که به آنها اصطلاحات پزشکی معتمد سفارت کانادا گفته می شود.

پزشک معتمد سفارت کانادا تخصص کافی برای انجام تمامی آزمایشات لازم را دارد و طبق سوابق کاری، مورد اعتماد و مورد تایید دولت کانادا و سفارت این کشور می باشد. لیست پزشکان مدیکال کانادا عبارتند از پویا دانشور، نازیلا کرمی، ایرج ناظم، محمود واحد،رضا فرخی، فریبا مقصودی و خیلی از موارد دیگر که شما برای اطلاعات بیشتر در مورد این پزشکان می توانید به سایت های معروف از جمله همین سایت مراجعه نمایید که تمام اطلاعات به صورت کامل و جامع بیان شده است و در صورت نداشتن سوالات نیز می‌توانید با مشاورین ما که در این سایت وجود دارند، در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment