وقت سفارت ویزای کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
وقت سفارت ویزای کانادا

وقت سفارت ویزای کانادا پس از روسیه، کانادا بزرگ‌ترین کشور دنیا است. کانادا یک کشور مهاجرپذیر است که درحال توسعه و پیشرفت می باشد. افراد کانادایی به مودب بودن و خونگرم بودن بسیار معروف هستند، درضمن افراد کانادایی به مهمان‌نواز بودن معروف هستند. در کانادا امنیت فراهم است و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می‌توانند از داشتن امنیت در میان مردم کانادا اطمینان پیدا کنند، زیرا امنیت ان برای همه‌ی مردم فراهم است.

در کانادا چهار فصل کاملاً مجزا وجود دارد، البته به خاطر آب وهوایی است که دارد و به خاطر این فصل ها برای هر فصل تفریحات خارج از خانه وجود دارد که می‌توانید با انجام آنها، بیشترین استفاده را از هر فصل سال ببرید.

برای مهاجرت حتما باید ویزا داشته باشید و وقت ویزای کانادا بسیار مهم است و دارای نکاتی است که ما در این مطلب به توضیح آن می پردازیم.

وقت سفارت به علت این ارائه می شود که افراد بتوانند به صورت منظم و در تاریخ مشخص به سفارت مراجعه کنند، این کار باعث می‌شود که سردرگمی مردم رفع شود و زمان زیادی از آن‌ها گرفته نشود و باعث نشود که در صف‌های طولانی بایستند. با این کار افراد به کارهای دیگر خود هم می رسند.

دقت کنید که به هیچ عنوان بدون اخذ وقت، کار شما حل نمی شود و از ورود شما به سفارت جلوگیری می شود. این مورد بسیار مهم است، زیرا سفارت روی آن تاکید دارد و شما باید مقررات را رعایت کنید، حتی به یاد داشته باشید که به هیچ وجه نباید تاخیر داشته باشید و سر تایمی که مشخص شده وارد سفارت شوید.

این کار برای ایجاد نظم و رضایت همگان است تا هرج و مرجی رخ ندهد، بعد از انجام انگشت‌نگاری پس از چند روز سفارت به افراد اعلام می‌کند که ویزاهای خود را اخذ کنند.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

وقت سفارت ویزای کانادا

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم ؟

برای اخذ وقت سفارت کانادا باید یک سری مراحل را بگذرانید برای مثال آماده سازی مدارک مورد نیاز، اولین مورد ‌و مهم‌ترین چیزی که باید آماده‌ کنید، مدارک است. مدارک را باید با توجه به چیزی که سفارت از شما خواسته است، اماده کنید. این مدارک را با توجه به استانداردهای سفارت مرتب کنید.

حتما مدارک خود را چک کنید تا کامل باشد، وگرنه ممکن است به مشکل بر بخورید و می توانید برای ترجمه اقدام کنید. برای ترجمه مدارک برای سفارت، مدارک را به دارالترجمه رسمی که دارای مهر است باید ببرید. دقت کنید باید مهر دارالترجمه رسمی بر روی مدارک شما باشد.

اگر که قصد شما از سفر توریستی است و نمی خواهید برای مهاجرت اقدام نمایید، نیازی به مهر دادگستری ندارید. با مهر دارالترجمه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی شما آماده ارائه به سفارت است.

همان طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه‌ای ندارد و برای این که بتوانید درخواست خود را به سفارت ارائه دهید، باید از کشورهای همسایه اقدام کنید. باید شهری را انتخاب کنید که زودتر به شما پاسخ می دهد تا بتوانید سریع تر ویزای کانادا را اخذ کنید.( افراد زیر۱۴سال و افراد بالای ۸۰سال به انگشت‌نگاری نیازی ندارند.)

برای گرفتن وقت سفارت کانادا به صورت حضوری و آنلاین می‌توانید اقدام کنید و به هر یک از روش‌ها اقدام کنید، فرقی ندارد، ولی ترجیحا آنلاین بهتر است، زیرا در صورت اقدام به روش حضوری ، سفارت‌خانه‌ی کانادا در ایران وجود ندارد و متقاضیانی که به صورت حضوری می خواهند تشریف ببرند، باید با مدارک به کارگزاری‌های سفارت کانادا در کشورهای همسایه مراجعه کنند که البته این روش، زمان زیادی می گیرد و بعد از آن باید منتظر ایمیل از طرف سفارت باشند، اما در روش حضوری زمان کمتری از شما گرفته می‌شود.

افراد بعد از گرفتن فرم آنلاین و تکمیل کردن و اپلود کردن مدارک مورد نیاز، یک کد رهگیری دریافت می کنند. پس از چند روز از سفارت برای فرد یا موسسه‌ای که وکالت فرد را به عهده دارد، نامه‌ای ارسال می شود. بعد از ثبت نام آنلاین و صدور نامه، یک ماه فرصت دارید به کارگزاری سفارت‌خانه‌ی کانادا در کشورهای همسایه به یکی از دفاترVACوVFS برای انگشت‌نگاری مراجعه کنید.

بدون انگشت نگاری کارهای ویزای شما انجام نمی شود و هر فردی شخصا باید ان را انجام بدهد، فقط افراد زیر ۱۴ سال و سالمندان بالای ۸۰ سال به انگشت‌نگاری احتیاجی ندارند و معاف هستند.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت کانادا

برای اخذ وقت سفارت هر کشوری، یک سری مدارک نیاز است و برای گرفتن وقت سفارت کانادا هم همین طور است و کانادا از این موضوع معاف نیست. در کل مدارک مورد نیاز است و بدون مدارک ، ویزا یا پاسپورتی را دریافت نخواهید کرد. این یک قانون است و برای همه یکسان است و نمی‌توانید بدون مدارک و انجام کارها به یک کشور دیگر مهاجرت کنید.

بعضی از مدارک عمومی هستند و بعضی از آنها برای ویزا های خاص هستند که مدارک آنها فرق می کند. مدارک عمومی شامل مدارک شخصی، پاسپورت به همراه کپی آن با حداقل یک سال اعتبار، ترجمه شناسنامه، 6 قطعه عکس رنگی تمام رخ، فرم درخواست ویزا و اطلاعات خانوادگی، ترجمه سند ازدواج و..

مدارک و اطلاعات خانوادگی را حتما به درستی ثبت کنید، مدارک شغلی نسبت به شغل شما می تواند متفاوت باشد ، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل، بیمه نامه، آخرین فیش حقوقی، ویزای تجاری، تحصیلی یا توریستی و…

مدارک مربوط به تمکن مالی شامل گردش حساب و سند ملکی است. دعوت نامه، بیمه نامه مسافرتی ودراخر رزرو بلیت ‌و هتل است.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت کانادا

هزینه گرفتن وقت سفارت کانادا

هزینه گرفتن وقت سفارت کانادا باید بدون هیچ کم وکاستی باشد، یعنی دقیقا همان مقداری که ثبت شده است. اگر به صورت آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت کانادا کرده اید، می توانید به صورت آنلاین هزینه‌ی آن را هم پرداخت کنید.

با توجه به سن و سال این هزینه‌ها متفاوت است ، بعد از انجام و پرداخت هزینه‌ها می توانید سفر خود را شروع کنید. برای انگشت‌نگاری هزینه‌ی جدا گرفته می شود و به غیر از انگشت نگاری، هر شخصی برای صدور ویزا باید یک مبلغ دیگری را پرداخت کند.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

هزینه گرفتن وقت سفارت کانادا

دفاتر VAC کانادا

وقت سفارت ویزای کانادا دفاتر VAC، همان مراکز صدور ویزای کانادا است. این دفاتر، دفترهای خصوصی هستند که تحت قرارداد دولت کانادا هستند که بخشی از کارهای دریافت ویزای کانادا در این دفاتر انجام می پذیرد. اولین نکته‌ی مهم این است که باید مدارک ویزای خود را به این دفاتر ارسال کنید و کار‌های انگشت‌نگاری و بیومتریک و عکس برداری‌ها در این مکان انجام می گیرد. دفاتر VACدر ایران وجود ندارد و باید برای انجام کارهای خود به کشورهای همسایه بروید. یک کپی از فرم درخواست ویزا داشته باشید و به همراه پاسپورت معتبر یا اسناد سفر که حداقل ۲ صفحه آخر آن از هر دو طرف خالی باشد را به همراه داشته باشید. تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را با خود بیاورید. اگر هزینه ویزای خود را به صورت آنلاین پرداخت نکرده باشید می توانید در هنگام مراجعه حضوری به دفتر VAC پرداخت نمایید. بیشتر ایرانیان از سفارت‌خانه‌ی آنکارا و ارمنستان رضایت دارند. برای اخذ وقت سفارت کانادا صبور باشید، زیرا گاهی ممکن است زمان ببرد و باید تحمل کنید و صبور باشید، به خصوص اینکه دفاتر کانادا در ایران نیست و این ممکن است بیشتر زمان ببرد.
اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment