غذاهای معروف اسپانیا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
غذاهای خوشمزه اسپانیا

غذاهای معروف اسپانیا:  بسیار زیاد می باشند که با داشتن عطر و طعم خاصی که این غذاها دارد، بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است و توریست‌ها و گردشگرانی که سالانه به کشور اسپانیا سفر می کنند، می‌توانند از طعم و عطر بی نظیری که این غذاها دارند نهایت لذت را ببرند.

بکی از غذاهای بسیار خوش طعمی که در کشور اسپانیا طرفداران بسیار زیادی دارد، مربوط به غذای پاتاتاس براواس می باشد. این غذا یکی از ارکان اصلی بشقاب های کوچک است که یک منوی کلاسیک تاپاس را تشکیل می‌دهد که نام این غذا به سیب زمینی های شجاع نیز شهرت دارد که دلیل نامگذاری این غذا در حقیقت به تندی سس برمی گردد، آن هم در سرزمینی که کلاً از غذاهای تند اجتناب می‌شود.

روش سرو شدن این غذا در همه رستوران های کشور اسپانیا به طور یکسان می باشد، سس روی سیب زمینی می تواند در انواع متفاوتی از سس گوجه تند تا سس مایونز سیردار باشد.

غذای معروف دیگر مربوط به غذای گازپاچو می باشد که نوعی سوپ است و این سوپ بر پایه گوجه فرنگی می باشد. این غذا به صورت سرد سرو می شود و همین موضوع می‌تواند برای آنهایی که انتظار چنین چیزی را ندارند، بسیار شوک آور باشد، اما لذت خوردن یک سوپ خنک در گرمای سوزان تابستان می تواند بسیار خوب باشد.

مواد اصلی این سوپ به غیر از گوجه فرنگی مربوط به فلفل و سیر و مقدار زیادی روغن زیتون است.

غذای معروف دیگری که برای کشور اسپانیا می باشد، مربوط به تورتیا است که همان املت اسپانیایی است و مواد تشکیل دهنده اصلی میتواند با فلفل پیاز سیر تهیه شود، اما نسخه اصلی این غذا فقط از سیب زمینی و تخم مرغ تشکیل شده است.

غذای خوش طعم و خوشمزه دیگر که به کشور اسپانیا تعلق دارد، مربوط به غذای الیوندیگاس می باشد. این غذا نیز یکی دیگر از انواع غذا های کلاسیک این کشور به شمار می رود که به این غذا کوفته قلقلی در سس گوجه نیز گفته می‌شود که در تمام نقاط اسپانیا سرو می شود که این غذا سس مخصوصی دارد و آن به صورت سس بادام است.

غذای معروف دیگر اسپانیایی مربوط به میگاس می باشد. این غذا از خورده نان های سرخ شده در کنار مواد دیگری همچون سوسیس تهیه می شود. این غذا به دلیل عطر و طعم بی نظیری که دارد توانسته است نظر بسیاری از توریست ها را به سمت خود جلب نماید و شما خوانندگان عزیز زمانی که با تورهای مسافرتی به کشور اسپانیا سفر می‌کنید، می‌توانید در رستوران‌های مختلف کشور اسپانیا این غذا را امتحان کرده و از طعم و عطر بی نظیری که این غذا دارد نهایت لذت را ببرید.

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا 2022

جهت در یافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اخذ ویزای شینگن این لینک را دنبال نمایید

تورتیلا اسپانیولا

تورتیلا اسپانیولا یکی از خوشمزه ترین عذاهای اسپانیایی

از دیگر غذاهای معروف اسپانیا تورتیلا اسپانیولا است این غذا در حقیقت نوعی املت اسپانیایی می باشد که مواد مختلفی بر حسب ذائقه به آن اضافه می شود و اگر بخواهیم مواد لازم برای تهیه این غذا را در این قسمت به شما بیان کنیم، می توانیم به سیب زمینی، نمک، پیاز خرد شده، روغن زیتون، تخم مرغ، فلفل سیاه، پنیر پارمسان رنده شده اشاره کنیم.

زمان آماده سازی این غذا حدوداً پنج دقیقه و زمان پخت آن ۱۰ دقیقه می باشد.

روش پخت این غذا به این صورت می باشد که در مرحله اول سیب زمینی ها را با نمک و آب و حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بگذارید تا بپزد تا کاملا نرم شود و سپس آنها را آبکش کنید و کنار بگذارید و آنها را به مکعب  های کوچک برش دهید و در مرحله دوم فر را گرم کنید، یک قاشق غذاخوری روغن را در تابه روی حرارت ملایم گرم کنید و پیاز را به آن اضافه کنید و تفت دهید و پیاز سرخ شده را درون یک کاسه بریزید و در کاسه دیگر تخم مرغ ها را به هم بزنید و آنها را روی سیب زمینی و پیاز بریزید و همه مخلوط ها را با هم به خوبی هم بزنید و کره و روغن را به آن اضافه کنید و پنیر را روی آن بریزید و اجازه دهید کاملا سفت شود و آن را حدود ۲۰ دقیقه داخل فر قرار دهید.

زمانی که این غذا را از داخل فر خارج کردید، اجازه دهید که به طور کامل خنک شود، سپس با چاقوی بلند می توانید آن را برش دهید و به همراه سس مایونز خوش طعم با طعم سیر آن را میل کنید.

جهت اخذ ویزای مولتی کانادا این لینک را دنبال نمایید

کروکتس غذای خوشمزه اسپانیایی

کروکتس

یکی دیگر از غذاهای معروف اسپانیا مربوط به غذای خوش طعم و خوشمزه کروکتس می باشد. مواد لازم برای تهیه این غذای خوشمزه عبارت است از کره، آرد، شیر گرم، روغن مایع، سینه مرغ بی استخوان، سیر، تخم مرغ، پودر نان، نمک و فلفل به میزان لازم.

طرز تهیه این غذا به این صورت می باشد که ابتدا کره را در یک قابلمه کوچک آب کنید، سپس آرد را به آن اضافه کرده و کاملا مخلوط نمایید و بعد از یک دقیقه شما باید شیر گرم را به این مخلوط اضافه کنید و نمک و فلفل زده و مدام هم بزنید تا این مخلوط کاملاً غلیظ شود، سپس آن را از روی شعله گاز بردارید.

در مرحله دوم ۲ قاشق غذاخوری روغن را روی شعله متوسط داغ کرده و مرغ وسیر را ۵ دقیقه در روغن تفت دهید،پس از اینکه تکه های مرغ سرخ شد آن را چرخ کرده یا در غذاساز آن را خمیر کنید.

پس از اینکه مایع این غذا آماده شد آن را به ۸ قسمت تقسیم کرده و هر کدام را به شکل یک سوسیس در آورید، تخم مرغ را بزنید تا یکدست شود، مخلوط را در داخل تخم مرغ قرار بدهید و سپس در داخل پودر نان بغلتانید و آن را در روغن سرخ کنید.

مهاجرت به کانادا

جهت اخذ ویزای توریستی کانادا این لینک را دنبال نمایید

بوکادیو غذای معروف اسپانیا

بوکادیو

افرادی که عاشق فست فود و غذاهای ساندویچی هستند،باید گفت که یکی از غذاهای معروف اسپانیا  بوکادیو است که با خوردن آن عاشق طعم و عطر این غذا می شوید. این غذای لذیذ و خوشمزه در لیست خوشمزه ترین ساندویچ های کشور اسپانیا قرار می‌گیرد که توصیه می شود در هنگام سفر به این کشور حتما این غذا را نوش جان کرده و از ترکیب این غذا بی نهایت لذت ببرید.

می توانید با توجه به ذائقه خود ساندویچ بوکادیو مرغ یا ماهی سرخ شده یا ژامبون با پنیر سفارش دهید و به عنوان غذای اصلی در میان بسیاری از رستوران های بارسلون و مادرید و سایر شهرهای اسپانیا دیده می شود.

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا 2022

اگر قصد اخذ ویزای کانادا رادارید حتما لینک زیر را دنبال نمایید

غذای اسپانیایی گامباس آل اجیلو

گامباس آل اجیلو

یکی از غذاهای معروف اسپانیا که توانسته است نظر بسیاری از توریست ها را به سمت خود جلب نماید، مربوط به غذای گامباس آل اجیلو می باشد. این غذا یکی از غذاهای دریایی کشور اسپانیا می باشد که با استفاده از میگو به همراه زیتون و ادویه های خوش طعمی مانند پاپریکا، جعفری و سیر پخته می شود و این غذا جزو آسان ترین غذاهایی می باشد که در زمان کوتاهی طبخ می شود و طعم بسیار خوبی دارد.

به دلیل اینکه در هنگام تهیه این غذا از میگو استفاده می شود، باعث شده است قیمت این غذا کمی بالا باشد و هر رستوران نمی‌تواند این غذا را سرو کند و برای تهیه و سرو این غذا نیاز به آشپز ماهر می باشد.

مدیر اداره دولتی

اگر مایل به اخذ جاب آفر کانادا از کارگزار کانادایی هستید حتما این لینک را دنبال نمایید

غذای خوشمزه اسپانیایی رابودِتورو

رابودِتورو

این غذا یکی از غذاهای خورشتی معروف و مشهور این کشور می‌باشد که از گوشت دم گاو تهیه می شود و این غذا از محبوب‌ترین غذاهای گوشتی در کشور اسپانیا به حساب می آید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment