صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا ما در این مقاله قصد داریم صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا را به صورت مختصر بیان کنیم تا شما اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشید. کانادا جزو هشت کشور دنیا میباشد که از نظر اقتصادی و صنعتی در سطح خوبی قرار دارد همچنین به دلیل اختصاص بودجه بالا برای سیستم آموزشی باعث شده است تا سطح تحصیلات در این کشور بسیار بالا باشد به همین دلیل کانادا بهترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی می باشد.

با توجه به اینکه کانادا یکی از محبوب ترین کشور برای تحصیل می باشد اما نکات زیادی وجود دارد که دانشجویان بین‌المللی باید آن را بدانند مانند اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی، زندگی دانشجویی ،قوانین کانادا و خیلی از موارد دیگر می باشد.

دانشجویانی که در کشور کانادا تحصیل می کنند به دلیل داشتن سیستم آموزشی بسیار خوب شانس بیشتری برای ورود به بازار کار خواهند داشت همچنین مدارک اخذ شده در دانشگاه های این کشور در اکثر کشورهای دنیا مورد قبول میباشد که همین موضوع باعث شده است دانشجویان برای تزیین شغل و تحصیل خود به کشور کانادا را انتخاب نمایند.

هزینه های تحصیل در کشور کانادا نسبت به کشورهای دیگر بسیار مناسب بوده و همچنین کیفیت آموزش در آن نیز عالی بوده در نتیجه دانشجویان مدرک دانشگاهی بسیار ارزشمند را دریافت خواهند نمود. در زمان تحصیل نیز امکان داشتن کار پاره و برای دانشجویان فراهم می شود و همچنین در برخی از استان های آن معافیت مالیاتی تا ۷۰ درصد می باشد.

پیشنهاد میکنیم  سری به مقاله ویزای شینگن نیز بزنید

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

شرایط تحصیل در کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا شرایط تحصیل در کانادا با توجه به مقطع تحصیلی فرد متفاوت می باشد به گونه ای که شرایط تحصیلی در مدارس کانادا بر طبق سیستم آموزشی این کشور پایه مدرسه یا همان دبیرستان در اثر استان ها شامل پایه ۹ تا ۱۲ بوده و پس از اتمام این دوره دبیرستان در سن ۱۷ تا ۱۸ سالگی دانش آموز می تواند به کالج رفته و سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ادامه دهد. دانش آموزان دبیرستانی بسته به استان ایالات محل اقامت خود باید تا سن ۱۶ تا ۱۸ سالگی در مدرسه های آن تحصیل نمایند.

شرایط تحصیل در کالج و دانشگاه های کانادا به این گونه میباشد که بعد از اتمام دوره دبیرستان باید فرد وارد کالج و یا دانشگاه مورد علاقه خود شده به همین منظور فرد متقاضی با توجه به قوانین هر دانشگاه می تواند درخواست خود را ارائه دهد. تحصیل در مدارس کانادا از سن ۵ سالگی شروع شده و تا سن ۱۸ سالگی نیز ادامه دارد به همین منظور اگر فرزندی داری که می‌خواهید به او را برای تحصیل به کانادا بفرستید میتوان از سن ۱۰ سالگی نیز اقدام نمایید زیرا در این سن بهتر به کودکان ویزا میدهند.

در نتیجه برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا زیر ۱۸ سال دانش آموز را باید در یکی از مدارس کانادا ثبت نام کنید که دارای قیم نیز باشد که یکی از شرایط قیم داشتن اقامت دائم در کانادا بوده که باید در محل تحصیل در کانادا زندگی کند. از دیگر شرایط اخذ ویزای تحصیلی برای این افراد داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد و همچنین باید این افراد تاییدیه از کشور خود را نیز به همراه داشته باشند

این افراد باید پایه را گذرانده باشند که با سطح پایه در کانادا مطابقت داشته باشد تا ویزا را برای آنها صادر گردد. در نتیجه فرد مورد نظر با رعایت تمام این شرایط بدون هیچ گونه دغدغه می تواند در این کشور مشغول به تحصیل شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن را نیز مشاهده فرمایید!

شرایط تحصیل در کانادا

شرایط اخذ ویزا تحصیلی کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا داشتن شرایط لازم برای اخذ ویزا تحصیلی کانادا یکی از موارد بسیار مهم برای اخذ ویزا میباشد که دانشجویان باید این شرایط را حتماً دارا باشند. یکی از این شرایط این بوده که دانشجو باید نشان دهد که می تواند هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور بپردازد و در نتیجه باید ثابت کند که از شرایط مالی برای اخذ ویزا برخوردار می باشد.

برای اثبات نمودن تمکن مالی مبلغ مشخصی باید در حساب بانکی خود به مدت یک ماه داشته باشد و همچنین پرینت مالی را نیز به سفارتخانه ارائه دهد. میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیل در کانادا بستگی به شهریه دانشگاه برای یک سال و هزینه زندگی در کانادا به ۹ ماه دارد و شهریه با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی متغیر می باشد.

اگر دانشجو می خواهد در مقطع لیسانس ادامه تحصیل در حتما باید نمره لازم را کسب نماید که از شرایط بسیار مهم آن برای اخذ ویزا بوده و در مقاطع بالاتر نیز باید مدارک لازم را برای تحصیلات دوره قبل را نیز ارائه دهد.

شرایط اخذ ویزا تحصیلی کانادا

مراحل و مدارک اخذ ویزا تحصیلی کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا گذراندن مراحل و مدارک اخذ ویزا دانشجویی کانادا بسیار مهم می‌باشد زیرا شما برای اخذ ویزای دانشجویی باید مراحل و مدارک خاصی را ارائه دهید تا سفارت‌خانه ویزای شما را صادر نمایند.

شما برای گرفتن اقامت تحصیلی کانادا قطعا نیاز به ارائه مدارک خاصی می باشد که ما در اینجا به صورت مختصر به آن اشاره می نماییم تا شما در این زمینه اطلاعات کافی و جامعی را داشته باشید ودچار مشکل نشوید ترجمه مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی در کانادا ارائه است و ترجمه مدارک هویتی مانند شناسنامه اصل مدارک تحصیلی که باید دارای ترجمه انگلیسی باشد و همچنین ریزنمرات تمام مقاطع تحصیلی نیز بسیار مهم می‌باشد علاوه بر این ها داشتن کپی از پاسپورت و همچنین نمره زبان که باید نمره خوبی در این زمینه دریافت نموده باشید و علاوه بر آن مدارک مربوط به تحقیقات و رزومه کاری را نیز ارائه دهید.

مدرک دیگر گواهی پزشکی برنامه سلامت می باشد و تمامی این ها باید کاملاً به روز و آنلاین باشد یکی از مهمترین ارائه دهید دانشجویان برای پرداخت هزینه تحصیلی آنها خواهد بود ارائه دو یا چند عدد عکس که با پاسپورت همخوانی داشته باشد.

اگر قصد مهاجرت دارید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله انواع ویزا کانادا نیز بزنید

مراحل و مدارک اخذ ویزا تحصیلی کانادا

معرفی دانشگاه های کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا تحصیل در دانشگاه های کانادا فرصت دریافت خدمات آموزشی را در بالاترین سطح برای دانشجویان فراهم می نماید و با توجه به اینکه این کشور دارای دانشگاه های معروف بسیار زیادی می باشد در نتیجه افرادی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند از نظر سطح علمی در رتبه خوبی قرار خواهند گرفت.

از میان بهترین دانشگاه های کانادا دانشگاهی که بسیار معروف و شناخته شده میباشد تورنتو بوده که به عنوان نخستین دانشگاه در این کشور نام و آوازه خاصی را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه از نظر سطح علمی بسیار پیشتاز بوده اولین مقالات علمی در این دانشگاه ارائه شده است از دیگر عواملی که این دانشگاه را بسیار معروف نموده است فعالیتهای بسیار خوب آن در زمینه های علمی می باشد.

از جمله دستاوردهای علمی این دانشگاه علوم کامپیوتری، درمان سلولهای بنیادی، کسب میکروسکوپ های الکترونی و خیلی از موارد دیگر می باشد. دانشگاه مک گیل نیز جزو یکی از بهترین دانشگاه های کانادا بوده که بیشترین ساختمانهای دانشگاه در محوطه سرسبز و باصفا قرار دارد. برای ساخت این دانشگاه از سنگ آهک خاکستری استفاده نموده اند که نما و جلوه خاصی به آن داده است که زیبایی آن را چندین برابر نموده است.

این دانشگاه بیشترین دانشجویان را به خود اختصاص داده است چگونه بیشتر افراد معروف در این دانشگاه تحصیل نموده اند در نتیجه از نظر علمی نیز این دانشگاه در سطح بسیار عالی قرار دارد. کشف تجزیه اتم و خیلی از اختراعات دیگر نیز مربوط به این دانشگاه می باشد و از جمله ویژگی منحصر به فرد این دانشگاه داشتن کتابخانه بسیار مجهز آن می باشد. دانشگاه بریتیش در این کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در این کشور می باشد.

ساختمان اصلی این دانشگاه در شهر ونکوور قرار دارد و دانشجویانی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند می توانند از مناظر زیبا و سواحل کوهستانی آن لذت ببرند. این دانشگاه برای کسانی که قصد گرفتن بورسیه تحصیلی دارند بهترین گزینه بوده به همین منظور از سالانه بودجه خاصی را برای بورسیه در نظر میگیرند. بزرگترین ذره شکن جهان در آزمایشگاههای فیزیک ذرات این دانشگاه قرار دارد.

معرفی دانشگاه های کانادا

هزینه ی اخذ ویزای دانشجویی کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا هزینه ویزا تحصیلی کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر بسزایی بر روی نرخ ویزا دارند در نتیجه نمی توان قیمت دقیق و مشخصی از آن را بیان نمود. این هزینه ها با توجه به رشته و محل پذیرش شما و همچنین اقامت و تابعیت شما متغیر بوده در نتیجه شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به مکان هایی که به صدور اخذ ویزای دانشجویی می پردازند به صورت مستقیم مراجعه نمایید که قطعا اطلاعات کافی و جامع را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر شما قصد سفر به کشور کانادا دارید و می خواهید در آنجا تحصیل نمایید ابتدا باید برای ویزای آن به سفارتخانه معتبر مراجعه کنید که قطعاً برای دریافت فور و سایر مراحل قانونی باید هزینه‌های خاصی را پرداخت نمایید.

همچنین شما باید یک مبلغی را به عنوان ودیعه به امانت بگذارید که ضامن به خواهد بود. روش دیگر برای فهمیدن هزینه ها مراجعه به سایت های معتبر از جمله این ساعت می باشد که شما در کوتاه ترین زمان می توانید تمام هزینه ها را به راحتی مشاهده نمایید و بعد از مطالعه کامل برای صدور ویزا اقدام کنید که یکی از بهترین و قابل دسترس ترین روش برای تمامی افراد مخصوصاً کسانی که دارای مشغله کاری بالا هستند به شمار می‌آید و همچنین کسانی که دسترسی آسان به مراجعه حضوری ندارند می توانند از این سایت ها استفاده کنند.

پیشنهاد میکنیم مقاله جاب آفر کانادا را نیز دنبال نمایید

هزینه ی اخذ ویزای دانشجویی کانادا

هزینه ی تحصیل و زندگی دانشجویی در کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا هزینه ی زندگی در کانادا با توجه به شرایط مختلف بسیار متفاوت می باشد در نتیجه به طور دقیق و مشخص نمی تواند هزینه های آن را بیان نموده اما خود فرد در میزان هزینه ها بسیار تاثیر گذار می باشد. به گونه ای که اگر فردی برای تحصیل و زندگی دانشجویی به کشور کانادا بیاید با توجه به نوع سبک زندگی می تواند هزینه های خاصی را در بر داشته باشد.

اما به طور کلی با توجه به اینکه کشور کانادا توجه ویژه‌ای به مهاجران مخصوصاً کسانی که برای تحصیل و زندگی دانشجویی به این کشور می آیند دارد در نتیجه افراد در دقیقه زیادی از نظر مالی ندارند که همین امر باعث شده است که سالانه چندین هزار افراد برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. کشور کانادا امتیازاتی را نیز برای محصلان قائل شده است در نتیجه در بخشی از هزینه ها بسیار کمک می نماید که یک امتیاز ویژه برای محصلان نیز می باشد.

از نظر پوشاک نیز این کشور تنوع بسیار بالایی دارد در نتیجه هر شخص با توجه به توان مالی خود می توانند لباسها با برندهای گوناگون را خریداری نماید و همچنین از نظر خورد و خوراک نیز خود شخص میتواند برنامه‌ریزی‌های خاصی را داشته باشد. از نظر مسکن با توجه به کشور کانادا در زمینه مسکن تنوع زیادی دارد و همچنین هر چقدر شما در محله های بالاتر زندگی کنیم قطعاً هزینه های آن نیز بالاتر خواهد رفت به همین منظور فرد محصل می تواند در منطقه متوسط آن زندگی کند و پول کمتری را بابت اجاره پرداخت نماید.

از نظر هزینه های تحصیل در دانشگاه های کانادا نیز تقریباً تمام هزینه ها را خورده پرداخت می نماید در نتیجه فرد موثر هیچگونه هزینه‌ای را بابت تحصیل پرداخت نمی‌کنند که یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت برای افرادی می باشد که برای تحصیل و زندگی به این کشور می آیند. با توجه به گفته های بالا کشور کانادا یک کشور بسیار خوب و مناسب برای تمام دانشجویان می‌باشد که می‌توانند دوره تحصیلی بسیار خوب و آرامش بخشی را تجربه نمایند بدون اینکه هیچ گونه دغدغه ای در هیچ زمینه داشته باشند.

هزینه ی تحصیل و زندگی دانشجویی در کانادا

کار حین تحصیل در کانادا

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از شایعترین نوع مهاجرت می باشد که امروزه صورت می‌گیرد و دلیل آن داشتن دانشگاه‌ها با سطح علمی بسیار بالا در این کشور می باشد. این کشور این قابلیت را برای محصلان به وجود آورده است که در حین تحصیل نیز بتوانند کار کند در نتیجه افراد علاوه بر این که می توانند در این کشور تحصیل کنند از نظر اقتصادی نیز کاملاً در شرایط خوبی قرار خواهند گرفت. کار حین تحصیل در کشور کانادا باعث میشود که افراد بتوانند پس انداز خوبی را نیز برای خود به وجود آورد و در نتیجه برای آینده آنها نیز بسیار مناسب می باشد.

وقتی افراد محصل مشغول به کار می‌شوند قطعاً سابقه کاری آنها نیز بالاتر خواهد رفت در نتیجه بعد از اتمام تحصیل یک امتیاز خوب برای آنها به شمار می‌آید که می‌تواند با توجه به این سابقه کار راحت‌تر وارد بازار کار شوند.

اما با توجه به تمام این موارد کار حین تحصیل در کانادا شرایط خاصی را دارد که فرد مورد نظر با توجه به این شرایط ها می توانند مشغول به کار و فعالیت شود. کسانی که در مقطع تحصیلی دبیرستان مجوز تحصیل در کشور کانادا را دریافت نموده اند به هیچ عنوان نمی تواند در این کشور مشغول به فعالیت شود زیرا یکی از شرایط گرفتن ویزای تحصیلی این بود که فرد مورد نظر باید تمکن مالی خوبی داشته باشد.

به طور کلی تحصیل در کانادا مزایای بسیار زیادی دارد اما فرد مورد نظر در این مقطع تحصیلی به هیچ عنوان نمی تواند مشغول به کار شود .دانشجویان بین المللی نیز به صورت نیمه وقت مجوز کار به تحصیل را دریافت می نمایند و در تعطیلات می‌توانند به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment