شرایط ویزای توریستی کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
شرایط ویزای توریستی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا ، ما در این مقاله تلاش می کنیم برای شما توضیحاتی در رابطه با شرایط ویزای توریستی ، اخذ ویزای توریستی ، مراحل ویزای توریستی ، مدارک اخذ ویزای توریستی ، انواع ویزای توریستی ، هزینه ی ویزای توریستی ، ویزای کاری ، رد شدن ویزا ارائه خواهیم داد .

شما در خواست کنندگان عزیز می توانید با دعوت نانه یا بدون آن با انجام دادن مراحلی که برای شما عنوان خواهیم کرد ویزای توریستی کشور کانادا را دریافت کنید .

شما با داشتن ویزای کانادا می توانید به مدت مشخصی در این کشور گشت و گزار داشته باشید و از منظره ها و مکان های دیدنی این کشور زیبا و جذاب دیدن کنید جالب است بدانید کشور کانادا یکی از پهناورترین کشور دنیاست و دارای آب و هوای تقریبا خنکی است .

اگر به هر منظور قصد مسافرت به این کشور را دارید به وبسایت مجموعه ی ما مراجعه کنید تا در صورت بروز هر گونه سوال با مشاوران ما صحبت نموده و بهترین راهنمایی را دریافت کنید . آژانس مسافرتی ما با برخوردار بودن از سابقه ی درخشان و وکلای باتجربه ، حرفه ای در کمترین زمان ممکن برای شما انواع ویزای توریستی کانادا را اخذ می نماید .

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزای مولتی کانادا چیست؟ را نیز مطالعه فرمایید!

شرایط ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا ، صبیعتا برای دریافت هرگونه ویزا برای کشور های مختلف باید شرایط مختص به آن کشور برای اخذ ویزای آنجا را بپذیریم . کشور کانادا شرایطی را برای مهاجران ، مسافران ، شاغلان ، و.‌. را گذاشته است که بعضی نمونه ها را تشریح می کنیم مانند :

۱_ شخصی که اقدام به اخذ ویزا نموده است باید از تمکن مالی برخوردار باشد تا بتواند تمامی هزینه ها را به دلار کانادا بپردازد این مسئله برای کشور کانادا در الویت قرار دارد

۲_ اگر با اعضای خانواده قصد اخذ ویزا را داشته باشید باید همگی در یک مکان و به یک صورت درخواست داده باشید.

3- برای برخی از کشورها مانند ایران نیاز است اطلاعات بسیار دقیقی از هویت خود به همراه انگشت نگاری به سفارت این کشور تحویل دهند .

در جدید ترین زمانی که کشور کانادا برای تایید یا ریجکت شدن ویزا اعلام کرده است چیزی حدود ۹۰ روز کاری بعد از انگشت نگاری می باشد . قابل توجه گردشگران اگر قصد دارید زمان بیشتری در این کشور بمانید نیاز است حتما قبل از یک ماه درخواست خود را به مقامات رسمی این کشور تحویل دهید .

پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای ویزای استارت آپ کانادا را نیز مطالعه فرمایید!

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

مراحل ویزای توریستی کانادا ، برای داشتن ویزای توریستی کانادا چیزی شبیه به هفت خوان رستم را باید طی کنید چون یکی از مشکلات بزرگ سر راه گردشگران نبودن سفارت کانادا در کشور ایران است .‌

متقاضیان یا باید شخصا به کشور همسایه سفر کنند و در آنجا ویزا دریافت کنند یا به صورت اینترنتی با سفارت کانادا در ارتباط بوده و در صورت قانع نمودن افسران مهاجرت این کشور بتوانند ویزا دریافت کنند .

اگر بخواهید به کشور همسایه سفر کنید می توانید هم به ترکیه هم به ارمنستان سفر کنید و یک کار دو منظوره انجام دهید هم سفر کنید هم ویزا دریافت کنید .

در صورتی که بخواهید اینترنتی ویزا دریافت کنید باید با سفارت ارتباط گرفته و مدارکتان به وسیله ی دوربین ، اسنکر به صورت آنلاین به سفارت ارسال شود در مرحله بعدی شما باید در وبسایت سفارت کانادا یک حساب کاربری تجاری بسازید سپس شما باید هزینه های درخواستی از جمله انگشت نگاری را برای سفارت به صورت آنلاین در لحظه بپردازید

بعد از عکس برداری و پرداخت هزینه ها حدودا یک ماه وقت دارید به یکی از مراکز انگشت نگاری کشور کانادا مراجعه کنید و روند کار را برای دریافت ویزا ادامه دهید .

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا

مدارک اخذ ویزای توریستی کانادا : کشور کانادا از جمله کشورهایی است که با درخواست بسیار زیادی برای انواع ویزا روبرو می باشد . عموما افراد به مقصد گردشکری ، یا بازدید از اقوام یا اینکه شغل و حرفه به کشور کانادا سفر خواهند نمود .

برای این امر نیاز است قبل از هر کاری برای دریافت ، اخذ ویزا اقدام نمایید . در برخی موارد نیاز است شخص به مدت چندین ماه به این کشور سفر کند در این صورت نیاز است از ویزای موقت استفاده کند بطور کل به هر منظوری که بخواهیم ویزا داشته باشیم باید برای آن مدارکی را ارائه بدهیم .

برای دریافت ویزا مدارک درخواستی را به همراه مبلغ مشخص شده به یکی از دفاتر وکلات یا آژانس های مسافرتی کشورهای همسایه ی ایران که کشور کانادا در آنجا سفارت دارد ارائه کنید مانند کشور ترکیه یا ارمنستان .

مدارک مورد نیاز برای این کار عبارتند از:
۱_ چندین قطعه عکس در اندازه های سه در چهار که جدیدترین عکس شما باشد که صورت شما خیلی واضح و بدون هیچ فیلتری باشد
۲_ داشتن گذرنامه ای که به مدت یک سال هم اعتبار دارد
۳_ ترجمه مدارک شناسایی مانند شناسنامه ، سند ازداوج ، در یک دفتر معتبر
۴_ فرم درخواست باید برای هر فرد جداگانه بوده و به صورت کامل و صحیح پر شده باشد
۵_ پرینت گردش حساب برای ۶ ماه اخیر در صورت نداشتن تمکن مالی ویزا صادر نخواهد شد
۶_ در صورتی که فرزندان با شما هستند و اگر زیر سن قانونی باشند باید اجازه ی رسمی از کشور ایران برای آنها صادر شود .

تمامی این مدارک در یک دفتر معتبر به زبان کانادایی ترجمه شده و مبلغی بالغ بر ۵۰۰ دلار کانادا به سفارت این کشور تحویل داده شود .

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا انواع ویزای توریستی کانادا : ویزای توریستی کشور کانادا شامل زیر مجوعه هایی می باشد که از سه قسمت تشکیل شده است با همراه باشید تا بیشتر این ویزا را معرفی و تشریح کنیم .

۱_ ویزای سینگل کشور کانادا
۲_ ویزای مولتیپل
۳_ سوپر ویزا این سه مورد را می توانید تحت ویزای توریستی شناخته و دریافت کنید .
۱_ ویزای توریستی سینگل : این ویزا فقط برای یک بار رفتن به کشور کانادا و در زمان مشخص صادر می شود فردی که این ویزا را گرفته است فقط یک بار می تواند به کانادا سفر نموده و در زمان مقرر شده باید به کشور خودش برگردد
. اگر شخص قبل از تمام شدن زمان ویزایش خاک این کشور را ترک کند مجدد نمی تواند برگردد با این امید که هنوز زمان ویزایش به پایان نرسیده ‌است .
نمونه ی بعدی ویزای توریستی مولتیپل : این ویزا به نام های دیگری مانند ( مولتی ، پنج ساله ) هم شناخته شده است.

از ویژگی های این ویزا این است که
۱_ دارنده ی این ویزا به دفعات مکرر می تواند به کشور کانادا برود
۲_ این ویزا تا زمانی که اعتبار پاسپورت شخص به پایان نرسیده است اعتبار خواهد داشت
۳_ این امکان وجود دارد در صورتی که بتوانی دلایل قانع کننده و محکمه پسندی را ارائه کنی قابلیت تمدید تا ۶ ماه دیگر را خواهد داشت .

مورد بعدی سوپر ویزا یا همان ویزای والدین : این ویزا مخصوص کسانی است که در کشور کانادا بستگانی مانند والدین ، پدر بزرگ ، مادر بزرگ ، دارند که آنها دارای اقامت دائم این کشور هستند . برای داشتن این ویزا شخص باید دارای سن قانونی بوده و دعوت نامه ی والدین را نیز داشته باشد .

انواع ویزای توریستی کانادا

هزینه ی ویزای توریستی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا هزینه ی ویزای توریستی کانادا ، برای اینکه بخواهیم بنا به هر دلیلی به یک کشور دیگر سفر کنیم برای بازدید از اقوام ، یا برای گردشگری و تفریح در آن کشور ، به ویزای توریستی نیاز خواهیم داشت .

این ویزا را باید قبل از مسافرت دریافت نمود چیزی تقریبا دو الی سه ماه قبل باید برای انجام این کار اقدام نمایید طبعیتا اخذ این چنین ویزایی هزینه هایی را در بر خواهد داشت . از آنجایی که کشور کانادا در ایران سفارت ندارد شما باید برای اخذ ویزا به یکی از کشورهای همسایه رفته تا از آنجا برای اخذ ویزا اقدام نمایید .

ما به شما پیشنهاد می کنیم به آژانس مسافرتی ما اعتماد کنید چون وکلای مابسیار با تجربه ، کار بلد هستند در کمترین زمانی که شما فکرش را بکنید برای شما ویزای توریستی کشور کانادا را اخذ خواهند نمود با یک قیمت مناسب و خوب .

بطور کل هزینه ی اخذ ویزای توریستی کانادا چیزی معادل ۱۰۰ دلار کانادا می باشد در صورتی که نیاز باشد بیومتریک را نیز ارسال نمایید چیزی حدود ۷۰ الی ۸۰ دلار دیگر نیاز است .

علاوه بر این هزینه های ذکر شده شما باید هزینه ی پردازش گذرنامه را نیز پرداخت کنید . اگر توریست ها یا گردشگران بخواهند زمان بازدید از این کشور را بیشتر کنند باید به ازای هر نفر ۱۰۰دلار کانادا پرداخت کنند . اگر به هزینه ی اپلای هم نیاز داشته باشید (باز گردانی وضعیت ) چیزی حدود ۲۰۰ دلار دیگر نیاز دارید .

هزینه ی ویزای توریستی کانادا

تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا ، امروزه برای بیشتر افراد مهاجرت به کشورهای مختلف بسیار لذت بخش است در برخی موارد افراد بعد از اینکه از یک کشور بازدید می کنند شیفته ی آنجا شده و دوست دارند در آنجا دارای شغل شده و زندگی را در آن کشور ادامه بدهند به همین علت باید ویزای گردشگری را به ویزای کاری کانادا تبدیل کنند .

ما تلاش می کنیم در این مقاله برای شما راهکارهایی را ارائه بدهیم . در کشور کانادا به دلیل قوانینی که در آنجا حاکم است ( قانونی به نام تبدیل ویزای توریستی به کاری نداریم ) ولی در بعضی موارد تبصره هایی وجود دارد که این کار غیر ممکن را ممکن می کند . این تبصره ها شامل موارد زیر می شود

۱_ یکی از بستگان درجه یک مانند همسر شخصی که درخواست ویزا دارد در کشور کانادا سکونت داشته باشد و با ویزای تحصیلی یا کاری به این کشور مهاجرت کرده باشد

۲_ شخص متقاضی بخواهد کسب و کاری راه اندازی کند که نیاز به مجوز قانونی نداشته باشد

۳_ افرادی که منتظر هستند تا ویزایشان به عنوان ویزای کاری در کانادا پذیرفته شود تا سپری شدن این مدت باید از (جاب آفر ) استفاده کند این گزینه را باید از کارفرمای کانادایی تبار دریافت کنند .

در کل وقتی در کشور کانادا حضور داشته باشید شرایط بسیار سختی را متحمل خواهید شد پس بهترین راه این است که قبل از رفتن به خاک کشور کانادا برای اخذ ویزای کاری اقدام نمایید . در صورتی که این ویزا را دریافت کردید بدانید یکی از بهترین ویزاها را اخذ نموده اید چراکه با داشتن این ویزا می توانید در کشور کانادا حضور یافته و در آنجا مشغول به کار شوید .

اعتراض به رد شدن درخواست ویزای توریستی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا اعتراض به رد شدن ویزای توریستی کانادا ، مطمنا بعد از اینکه با شور و شوق فراوان منتظر تایید شدن ویزا بوده اید و خودتان را برای سفر به کشور جذاب کانادا آماده می کردید شندین خبر نا خوشایند رد شدن ویزا بسیار ناراحت کننده خواهد بود .

اولین چیزی که ذهن شما درگیر خواهد کرد بطور حتم این سوال خواهد بود ( آیا پرونده ی من دچار مشکل بوده است ؟ ) برای اینکه به در گیری های ذهنی خود پایان ببخشید کار درست این است که به مجموعه ی ما اعتماد کنید تا و کلای ما بخوبی شما را راهنمایی کنند .

در کل وقتی ویزا رد می شود این رد شدن به وسیله ی اشخاصی خواهد بود که (آفیسر ) نام دارند این افراد به خاطر دلایلی می توانند بعضی از پرونده ها را رد یا به اصطلاح ریجکت کنند در این مقاله به بعضی از این دلایل اشاره می کنیم .

۱_ بالا بودن تقاضا برای ویزای توریستی کشور کانادا و کم بودن ظرفیت برای پذیرش توریستان ، در این شرایط آفیسرها از روی اجبار بعضی از پرونده ها را ریجکت می کنند

۲_ مورد بعدی را می توان کم بودن زمان برای بررسی هر پرونده معرفی کرد اشخاصی که پرونده ها را وارسی می کنند زمان بسیار کمی دارند و به سرعت باید این کار را انجام دهند پس اگر کوچکترین ابهامی در یک پرونده به چشم بخورد آفیسر از ادامه بررسی پرونده منصرف شده و ریجکت می کند .

شما می توانید بعد از اینکه ویزایتان رد شد درخواست مجدد برای ویزا داشته باشید یا اینکه از یک درخواست معتبر تر به نام (ریکانسیدریشن ویزا : یعنی همان حل مشکلات ویزا درون اداره ی مهاجرت ) استفاده کنید . در همان ابتدا شما اگر به یک مجوعه ی معتبر مراجعه کنید از بروز این مشکل جلوگیری خواهید نمود .

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment