سواحل زیبای ایتالیا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
سواحل زیبای ایتالیا
سواحل زیبای ایتالیا

سواحل زیبای ایتالیا بسیار زیاد است و تنوع بالایی دارد. ایتالیا کشوری است که به علت سواحل بی نظیر معروف است و امروزه گردشگران و توریست های زیادی برای تفریح و گردش به این سواحل سفر می کنند و خاطرات شیرین و به یاد ماندنی را به ارمغان می آورند.

ساحل ساردینیا، ساحل امالفی، ساحل سورنتو، ساحل الب، ساحل تائورمینا، ساحل رنا بیانکا، ساحل خرگوش ها لامپدوسا، ساحل سانسونه، ساحل کالیاری و غیره از ساحل های زیبای ایتالیا هستند که هر کدام ویژگی خاصی دارند. ساحل های زیادی در ایتالیا وجود دارند که در زیر دامنه های جنگلی کوه واقع شده اند.

این ساحل ها از ماسه های طلایی، نرم و مسیری زیبا تشکیل شده اند. ارزش بازدید از این ساحل ها بسیار زیاد است و ایتالیا به خاطر سواحل با شکوه با ساحلی شنی، سفید و دهکده های ساحلی زیبا شناخته شده است.اگر به دنبال اخذ ویزای ایتالیا هستید این لینک را دنبال کنید

ساحل ساردینیا

از سواحل زیبای ایتالیا  ساحل ساردینیا است. این ساحل دومین جزیره بزرگ ایتالیا پس از سیسیل است. ساحل ساردینیا برای سرزمین های اصلی ایتالیا است که هنوز هم برای اکثر مسافران غیر اروپایی گوهری کشف نشده است. ساردینیا دارای فضای داخلی کاملاً دیدنی، مکان های باستانی که هزاران سال قبل از رم قرار داشتند، موزه های کلاس جهانی، شهر هایی با هسته های تاریخی به خوبی نگهداری شده و فرهنگ سنتی بوده که باعث می شود فراموش کنید هنوز در آن هستید.

اگر به ایتالیا سفر می کنید سعی کنید حتما به این ساحل زیبا بروید. ساحل ساردینیا برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب است و منظره ای خیره کننده دارد و برای پیاده روی و آفتاب گرفتن گزینه مناسبی است و جزو بهترین سواحل ایتالیا شناخته شده است و بازدیدکنندگان زیادی دارد‌.

ساحل امالفی

ساحل امالفی

یکی از برترین سواحل زیبای ایتالیا را می توان ساحل امالفی معرفی کرد و همچنین یکی از معروف ترین سواحل ایتالیا است. این ساحل با جاده پر پیچ و خم و تماشایی، گردشگران را مهمان چشم انداز از آبی بی کران دریا، صخره ها و گل های رنگارنگ می کند. ایتالیا که از سه طرف با آب پوشیده شده، سواحل خیره کننده ای دارد و در ماه های تیر و مرداد پر از توریست و گردشگرانی می‌شود که برای فرار از گرما خودشان را به سواحل می رسانند.

ایتالیا صدها ساحل دارد که با اینکه از آن سواحل شنی ای که همه می‌شناسیم نیستند، اما با چشم اندازهای طبیعی شگفت انگیزی گردشگران و توریست های زیادی را مجذوب خود کرده اند. شما با یک نگاه به ساحل آمالفی احساس می کنید که بهشت روی زمین را می بینید. همین ویژگی های منحصر به فرد هستند که سالانه ۵ میلیون گردشگر را به مسیرهای جادویی این ساحل جذب می کنند.

در این ساحل ۵۵ کیلومتری، ۱۳ شهر کوچک ساحلی در کنار یکدیگر قرار دارند که همه آنها توسط بزرگراه به هم وصل شده اند. مسیری که یکی از شگفت انگیزترین جاده های دنیا است و رانندگی در آن آرزوی بسیاری از انسان ها می باشد.

آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان های گرم و زمستان های ملایم ساحل آمالفی را به یکی از دوست داشتنی ترین سواحل دنیا تبدیل کرده است.اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید این لینک را دنبال نمایید

ساحل سورنتو

ساحل سورنتو

از درگر سواحل زیبای ایتالیا ساحل سورنتو یک منطقه عالی در ایتالیا است که در واقع در مسیر ساحل آمالفی واقع شده است و افراد زیادی علاقه دارند که در این منطقه رانندگی کنند. در معرفی بهترین سواحل ایتالیا می توان به ساحل سورنتو اشاره کرد‌. این ساحل بر بلندای صخره های سفید رنگ و مشرف بر آب های به رنگ یاقوت کبود خلیج ناپل، قرار گرفته است.

در ساحل سورنتو آرامش خاصی را می توانید احساس کنید و اگر شما دوستان عزیز به یک استراحت و آرامش مفید نیاز دارید می توانید به این ساحل بروید‌. در این ساحل رستوران های دریایی، دهکده های ماهی گیری و تفرجگاه خوبی برای پیاده روی وجود دارد.

کلیسای جامع و برج ناقوس و ویلای کوموناله از جاذبه های دیگر در سورنتو می باشد.

ساحل الب

ساحل الب

ساحل الب یکی از بهترین سواحل زیبای ایتالیا می باشد که ساحلی بی نظیر و زیبا است. آلب نام جزیره ای است که در نزدیکی توسکانی ایتالیا و ۵۰ کیلومتری شرق جزیره کرس قرار گرفته است. این جزیره سومین جزیره بزرگ ایتالیا می باشد و یکی از دلایل شهرت ساحل این است که ناپلئون بناپارت پس از خلع از قدرت، توسط متفقین در سال ۱۸۱۴ به این ساحل تبعید شد که ۱۰ ماه بعد از آنجا فرار کرد.

ساحل الب چشم اندازی زیبا دارد و شما با رفتن به ساحل الب دنیای جذاب و متفاوت را می توانید از نزدیک مشاهده کنید. ساحل الب یکی از معروف ترین سواحل ایتالیا است که جاده های پر پیچ و خمی دارد و هر ساله گردشگران و توریست های زیادی برای دیدن این ساحل به ایتالیا سفر می کنند.

ایتالیا از کوه ها، دریاچه ها و خط های ساحلی زیادی برخوردار است که یکی از کشورهای پر بازدید کننده در جهان می باشد. آب و هوای ایتالیا بسیار مناسب است و موقعیت مناسب جغرافیایی دارد.

به طور کلی ایتالیا آب و هوای مدیترانه ای دارد و شما می توانید به راحتی در تعطیلات نوروزی و تابستان به این کشور سفر کنید. و به سواحل بی نظیر بروید. پیشنهاد میکنیم سری به مقاله پیکاپ ویزای کانادا نیز بزنید

ساحل رنا بیانکا

ساحل های ایتالیا تنوع زیادی دارند و هر کدام به نوبه خود زیبا و حیرت انگیز هستند. ساحل رنا بیانکا برای شنا کردن و آفتاب گرفتن مکان ایده آلی است و. از نظر آب و هوا نیز این ساحل مناسب ترین ساحل در ایتالیا است.

شما با رفتن به این ساحل می توانید دریای گرم و نسیم دلپذیر را احساس کنید و این ساحل جمعیت زیادی از گردشگران را به خود جلب می کند. در این ساحل کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد که گردشگران با غذاهای دریایی تازه، پیتزا، ماهی، گوشت، دسرهای لیمو، میوه ها و سبزیجات تازه تغذیه خواهند کرد.

این ساحل مناسب علاقمندان به غواصی است، چون این دریا آنقدر شفاف است که هر چیز کوچکی قابل مشاهده است. این ساحل شبیه هلال است و صخره های زیبایی آن را احاطه کرده است. در این ساحل تخت های آفتابی وجود دارد و شما با خانواده می توانید در این ساحل استراحت کنید و یک ساحل آرام بخش است.

ساحل تائورمینا

ساحل تائورمینا

ساحل تائورمینا یکی دیگر از بهترین سواحل ایتالیا است. این ساحل در بین مردم بسیار محبوب است و طبیعت منحصر به فردی دارد و امروزه گردشگران زیادی به این ساحل سفر می کنند. سنگریزه های کنار ساحل بسیار دیدنی هستند و طبیعتی بکر دارد و مکانی محبوب در بین گردشگران می باشد.

این ساحل ماسه های درشت و مخلوط با سنگ ریزه دارد و همچنین شبیه ساحلی شبیه هلال است. در این ساحل جمعیت زیادی از گردشگران وجود دارد و رسیدن به این ساحل بسیار راحت می باشد.

این ساحل سازه های بی نظیری دارد و شما در این ساحل می توانید کافه ها و رستوران های زیادی را مشاهده کنید و از غذاهای لذیذ بهره‌مند شوید. تائورمینا یک شهر تفریحی زیبا نیز محسوب می شود و مردم به تائورمینا می‌روند تا معماری باشکوه و مناظر ساحلی را از نزدیک ببینند.

به طور کلی ایتالیا کشور بی‌نظیری است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند، آمفی‌ تئاتر های زیادی دارد و بهترین مکان برای تفریح می باشد.

ساحل ریمینی

ساحل ریمینی

ساحل ریمینی، ساحل زیبای ایتالیا است و در شمال شرقی این کشور قرار گرفته است. ساحل ریمینی در ایتالیا است و بسیار معروف و معتبر می باشد.

ریمینی صاحب یکی از بهترین و بزرگترین سواحل ایتالیا است که حدود ۱۵ کیلومتر با دریای آدریاتیک خط ساحلی فاصله دارد. وقتی که حرف از سفرهای خارجی باشد، ایتالیا یکی از بهترین گزینه های هر شخص خواهد بود، چون ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای جهان است، جایی که بیشترین میراث ثبت شده در یونسکو را از آن خود کرده است و برای سال های متوالی در سایت های گردشگری بین المللی مرجع به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان یاد شده است.

ایتالیا ساحل های بی نظیری دارد و اگر می خواهید تابستان به یادماندنی داشته باشید حتما به ایتالیا و ساحل ریمینی سفر کنید. این مکان یک مقصد ایده ال برای گردشگران می باشد و یک مقصد تفریحی فوق العاده است. این ساحل حتی با وجود ازدحام زیاد گردشگران ایتالیایی و اروپایی باز هم فضای خالی دارد و شما به راحتی می توانید وسعت و شن های طلایی را از نزدیک مشاهده کنید.پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را نیز دنبال نمایید

ساحل پوزیتانو

ساحل پوزیتانو

از سواحل زیبای ایتالیا، ساحل پوزیتانو می باشد. پوزیتانو دهکده ای در استان سالرنو ایتالیا است که در قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی به عنوان بندری در سواحل آمالفی استفاده می شد. ساحل پوزیتانو یکی از ساحل های زیبا است که نمای بسیار جالبی دارد و همه افرادی که در ایتالیا زندگی می کنند، روزانه به این ساحل می روند و لذت می برند.

به طور کلی پوزیتانو یک شهرک در ایتالیا است که بسیار حیرت انگیز و جالب توجه است. این ساحل یکی از مشهورترین سواحل ایتالیا است و مقصدی زیبا برای مسافران تور ایتالیا می باشد. این ساحل رستوران های زیادی دارد که غذاهای خوشمزه و لذیذ ایتالیایی، هتل ها و مغازه های زیادی در این ساحل وجود دارد که خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.

در این ساحل آمفی تئاتر وجود دارد که برنامه های زیبایی را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد و یکی از زیبا ترین و محبوب ترین ساحل برای گردشگران است.

اگر به کشور ایتالیا سفر کرده اید و برای استراحت و آرامش به مکان مناسبی نیاز دارید، ما به شما این ساحل را پیشنهاد می کنیم

ساحل لوانته

ساحل لوانته

اگر به ایتالیا سفر کرده اید و به دنبال سواحل زیبای ایتالیا هستید، بهتر است به ساحل لوانته بروید. ساحل لوانته آب و هوای بسیار مناسبی دارد و ما به شما تضمین می‌کنیم که در تعطیلات خود می توانید در این ساحل به راحتی استراحت کنید.

ساحل لوانته در شهر اسپر لونگا و در همسایگی ساحل پوننته قرار دارد. در این ساحل درختچه های زیبایی قرار دارد و شهر رم به اندازه ای جاذبه های تاریخی و هنری دارد که کمتر گردشگری برای تفریح به این سواحل نمی‌رود. اما خوب است بدانید چندین ساحل عالی در نزدیکی رم وجود دارد که می توانید پس از گشت و گذار در شهر در آنها وقت بگذارید و یا شنا کنید.

ساحل لوانته در نزدیکی رم قرار دارد و ساحل لوانته گزینه مناسبی برای تعطیلات نوروزی و تابستانی می باشد.

ساحل نتتونو

ساحل نتتونو

از بهترین سواحل زیبای ایتالیا ساحل نتتونو می باشد که در رم قرار گرفته است. ساحل نتتونو یکی از ساحل های تمیز و زیبا است که به دلیل آب های تمیز و شن ها اعتبار زیادی در بین گردشگران دارد. موقعیت جغرافیایی رم بسیار عالی است و این ساحل استراحتگاه های مفیدی برای توریست ها می باشد.

این ساحل چشم اندازهای جذاب و متفاوتی را به نمایش در می آورد، بنابراین اگر به دنبال بهترین سواحل رم هستید می توانیم ساحل نتتونو را به شما پیشنهاد کنیم.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment