راهنمای ویزای استارت آپ کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
راهنمای ویزای استارت آپ کانادا

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا کانادا از نظر کسب و کار و درآمد شرایط بسیار خوبی دارد از این رو افراد زیادی برای کار و کسب درآمد به آنجا مهاجرت می‌کنند که برای کار کردن در کانادا باید ویزای استارت آپ را داشته باشید.

استارت آپ کانادا یک ویزای کاملا کاری و تجاری می‌باشد که برای اخذ آن شرایط خاص و مراحل متعددی باید طی شود که در اینجا به بررسی شرایط و راهنمای ویزای استارت آپ کانادا می‌پردازیم.

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا به شما کمک می‌کند تا با مراحل قانونی اخذ ویزای دائمی استارت آپ این کشور آشنا شوید از آن جایی که این کشور موقعیت بسیار خوبی در زمینه کاریابی و ایجاد شغل دارد افراد زیادی برای این ویزا اقدام می‌کنند و هزینه زیادی پرداخت می‌کنند اما اخذ آن کار راحت و ساده‌ای نیست.

از این رو قبل از اینکه برای آن اقدام کنید شرایط و قوانین آن را به دقت بررسی نمایید و از راهنمای ویزای استارت آپ کانادا کمک بگیرید و همچنین افرادی که در این زمینه اقدام کرده‌اند می‌توانند کمک شایانی به شما کنند.

این ویزا یکی از مهمترین ویزاهای این کشور می‌باشد که از طریق آن می‌توانید برای خود و خانواده خودتان اقامت دائمی بگیرید البته توجه داشته باشید این ویزا فقط برای کار و شغل به شما داده می‌شود و اگر با این ویزا به امور دیگر مثل تحصیلات بپردازید ویزای شما باطل خواهد شد و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت

پیشنهاد میکنیم مقاله انواع ویزای کانادا را نیز مشاهده بکنید!

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا

شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا اخذ ویزای استارت آپ کانادا تحت شرایط خاصی انجام می‌شود که برای آشنایی با این شرایط می توان به راهنمای ویزای استارت آپ کانادا مراجعه کرد ولی در اینجا ما به اختصار به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

مهمترین و اصلی ترین شرط برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، قصد و هدف از سفر به کانادا می‌باشد شما باید فقط با هدف ایجاد شغل و کاریابی به اخذ ویزای استارت آپ کانادا بپردازید در غیر این صورت نمی‌توانید این ویزا را به‌دست آورید.

در واقع برای اخذ آن باید افکار و اندیشه‌های خلاقی در زمینه کسب و کار داشته باشید افکاری که برای سرمایه گذاران کانادا جذاب باشد و از طرح شما حمایت کنند. از دیگر شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا تحصیلات دانشگاهی است شما بدون داشتن تحصیلات و مدرک دانشگاهی نمی‌توانید این ویزا را دریافت کنید.

تکمیل فرم تقاضا برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا و ارسال کامل مدارک خواسته شده نیز یکی دیگر از شرایط اخذ این ویزا می‌باشد این مدارک باید کاملا دقیق و صحیح باشند و از فریب دادن دولت کانادا جدا پرهیز کنید چون در این صورت مشمول مجازات قانونی خواهید شد.

از دیگر شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا مسلط بودن به زبان انگلیسی یا فرانسه است تسلط در این زمینه باید به حدی باشد که مدارک بالای آن را کسب کرده باشید اگر انگلیسی یا فرانسه بلد نباشید مسلما در کانادا با مشکل جدی و اساسی مواجه خواهید شد.

از دیگر شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن سرمایه اولیه و کافی می‌باشد چون دولت کانادا به افرادی که از طریق استارت آپ برای اقامت اقدام می‌کنند هیچ گونه کمک مالی نمی‌کند.

پیشنهاد میکنیم مقاله هزینه ویزای کانادا را نیز مشاهده بکنید!

شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا

مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا چندین مرحله باید طی شود که این مراحل بسیار سخت و دشوار است و اخذ این ویزا به سهولت انجام نمی‌شود و مراحل آن گام به گام در راهنمای ویزای استارت آپ کانادا بیان شده است.

پس از اینکه فرم تقاضا تکمیل و ارسال شد دولت کانادا مدارک را با دقت بررسی می‌کند این اولین و مهمترین مرحله در دریافت ویزای استارت آپ کانادا است.

اگر مدارک دقیق و صحیح باشد فرم اولیه پذیرفته می‌شود اما اگر در آن شک و شبهه وجود داشته باشد یا مدارک کامل نباشد فرم تقاضا رد می‌شود اگر مدارک شما کامل باشد و مورد تایید دولت کانادا قرار گیرد مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا ادامه میابد.

دولت کانادا سپس به بررسی میزان سرمایه شما می‌پردازد اگر سرمایه اولیه شما به اندازه کافی و مورد قبول این دولت باشد این مرحله نیز با موفقیت برای شما طی خواهد شد مرحله دیگر دریافت ویزای استارت آپ کانادا که بسیار مهم و حائز اهمیت است جلب اعتماد موسسات و سرمایه گذاران کانادایی است.

این افراد و موسسات باید از طرح کسب و کار شما حمایت کنند تا مراحل دریافت ویزای شما تکمیل شود. اگر این مراحل قانونی طی شد تکمیل گردید شما می توانید امیدوار باشید که ویزای استارت آپ کانادا را دریافت می‌کنید و پس از آن باید برای سفر به کانادا آماده شوید و در آنجا کسب و کار جدیدی را شروع کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید

مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا

موسسه های کانادایی حمایت کننده از سرمایه گذاران

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا راهنمای ویزای استارت آپ کانادا یک مرجع بسیار مناسب است که به شما نشان می‌دهد کدام یک از موسسه های کانادایی از ویزای کاری کانادایی شما حمایت می‌کنند.

در واقع این موسسه ها حمایت کننده اصلی از سرمایه گذاران محسوب می‌شوند و شما با کمک این موسسات می‌توانید طرح و ایده کاری خود اجرا کنید البته طرح شما باید بسیار خاص و مبتکرانه باشد تا آن‌ها از شما حمایت کنند این موسسه ها نقش بسیار مهمی در تایید ویزای کاری کانادا دارند.

در واقع شما قبل از مهاجرت به کانادا باید یکی از این موسسات را به عنوان حامی و پشتیبان خود انتخاب کنید البته این امر فقط به طرح کسب و کار شما بستگی دارد از این رو با برنامه ریزی طرحی عالی و درجه یک را ارائه دهید تا مورد تایید آن‌ها قرار گیرد.

این موسسات اصلا از نظر مالی شما را حمایت نمی‌کنند در واقع همانطور که اشاره شد سرمایه اولیه برای شروع کسب و کار در کانادا بر عهده خود شما می‌باشد این موسسات مورد تایید دولت کانادا می‌باشند و هر کدام معیار و ارزش های خاص خود را دارند که طبق آن‌ها به حمایت ویزای کاری کانادای شما می‌پردازند.

اگر موسسه کانادایی به عنوان پشتیبان طرح کاری شما انتخاب شود ایده شما را به دقت بررسی می کند و پس از بررسی‌های دقیق یک نامه پشتیبانی به شما می‌دهد که با آن نامه شما می‌توانید کسب و کار خود را در کانادا شروع کنید.

موسسه های کانادایی حمایت کننده از سرمایه گذاران

کدام استارت آپ ها مورد تایید کانادا است ؟

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا تمام استارت آپ هایی که ارائه می‌شود مورد تأیید کانادا نیست بسیاری از آن‌ها رد می‌شوند اما اگر راهنمای ویزای استارت آپ کانادا را مطالعه کنید مسلما متوجه می‌شوید که کدام استارت آپ ها مورد تایید قرار می‌گیرند.

ما با توجه به این راهنما در اینجا به توضیح استارت آپ در کانادا می‌پردازیم که دولت کانادا تایید می‌کند پس با ما همراه باشید یکی از استارت آپ هایی که مورد تأیید کانادا است طرحی است که بتواند برای افراد زیادی اشتغال زایی کند و افراد با شرایط کاری مناسب بتوانند از طریق آن مشغول به کار شوند.

استارت آپ در کانادا اگر برای ایجاد شغل برای قشر خاصی مانند زنان باشد از این رو احتمال زیادی برای تایید شدن دارد. با توجه به هدف استارت آپ خود باید منطقه و شهری در کانادا را انتخاب کنید که مناسب طرح شما باشد و این انتخاب درست به تایید شدن استارت آپ شما کمک شایانی می‌کند قبل از بیان طرح خود بهتر است تحقیق کاملی درباره مناطق مختلف کانادا داشته باشید و از نظر جغرافیایی ، جمعیت، میزان درآمد و پارامترهای دیگر بررسی نمایید.

در واقع با داشتن اطلاعات کافی و بسیار دقیق می‌توانید امیدوار باشید که استارت آپ شما در کانادا تایید شود در غیر این صورت اگر بدون تحقیق و بررسی طرح کاری خود را به کانادا اعلام کنید مسلما با شکست مواجه خواهید شد و به احتمال زیاد طرح شما رد می‌شود.

استارت آپی در کانادا تایید می شود که مغایرتی با قوانین این کشور نداشته باشد و به دولت و شهروندان کانادا توهین نکند اگر طرح شما با قانون کانادا در تضاد باشد مطمئن باشید رد می‌شود.

کدام استارت آپ ها مورد تایید کانادا است ؟

مزایا و معایب ویزای استارت آپ کانادا

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا ویزای استارت آپ کانادا مانند هر ویزای دیگری مزایا و معایب خود را دارد که همه آن‌ها به طور کامل و دقیق در راهنمای ویزای استارت آپ کانادا بیان شده است اما مزایا ویزای استارت آپ کانادا نسبت به معایب آن بیشتر است از این رو افراد زیادی برای اخذ آن تلاش می‌کنند یکی از مزایای اصلی آن کسب درآمد بالا می‌باشد.

با اخذ این ویزا می‌توانید فعالیت کاری خود را در کانادا شروع کنید و از این طریق کسب درآمد نمایید. یکی دیگر از مزایا ویزای استارت آپ کانادا این است که اگر طرح شما پذیرفته شود به راحتی برای خود و خانواده خود می توانید اقامت دائمی در کانادا بگیرید.

اما رقابت در این زمینه بسیار زیاد است و این رقابت شدید کار را برای شما سخت می سازد و این یکی از معایب استارت آپ در کانادا محسوب می شود چون شرایط زندگی در کانادا بسیار مناسب است از این رو افراد زیادی اقدام به اخذ این ویزا می کنند اما این ویزا معایب دیگری نیز دارد شما باید تمکین مالی خود را به دولت کانادا ثابت کنید و برای آن‌ها مشخص نمایید که هیچگونه بدهی و تعهد مالی ندارید و این امر نسبتاً دشوار می باشد و از لحاظ مالی و سرمایه باید در حد ایده آل باشید تا دولت کانادا ویزای استارت آپ شما را تایید کند.

اگرچه این ویزا ممکن است معایب زیاد و خاص خود را داشته باشد اما همچنان به عنوان بهترین ویزا کاری مورد علاقه افراد در سراسر جهان به خصوص ایران می باشد.

مزایا و معایب ویزای استارت آپ کانادا

مدت زمان اخذ ویزای استارت آپ کانادا

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا اخذ ویزای کار در کانادا یا همان استارت آپ مانند هر روز های دیگری به زمان نیاز دارد این مدت زمان با توجه به شرایط افراد متقاضی و شرایط پذیرش کشور کانادا متغیر می‌باشد.

اما به طور حدودی و نسبی در راهنمای ویزای استارت آپ کانادا بیان شده است. اگر شما مدرک زبان انگلیسی داشته باشید یعنی از قبل برای دریافت آن اقدام کرده باشید و از نظر مالی هم تمکین باشید باید یک پروسه یک تا دو ساله را برای اخذ ویزای کار در کانادا در نظر بگیرید چون مراحلی مانند انگشت نگاری، ارسال فرم اولیه و کارهای دیگر هر کدام به مدت زمان خاصی نیاز دارند.

اما اگر اخذ ویزای خود را به یک وکیل مجرب بسپارید مسلماً این مدت زمان کاهش می یابد چون او به تمام ضوابط و شرایط قانونی آشنایی کامل دارد از این رو در مدت زمان کمتری می تواند برای شما ویزای استارت آپ کانادا را تهیه نماید اما سپردن کار به وکیل مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود که باید همه جوانب را در نظر بگیرید بعد از اینکه مدارک خود را به صورت کامل برای کشور کانادا ارسال کردید باید منتظر تاییدیه از طرف کانادا باشیم که این خود نیز بسیار زمان بر می‌باشد..

علت این امر نیز تقاضا برای اخذ ویزای استارت آپ در کانادا بسیار زیاد است بنابراین دولت کانادا باید به نوبت همه تقاضا ها را بررسی نماید و در نهایت برای افراد پذیرفته شده تاییدیه ارسال کند از آن جایی که این مراحل باید کاملاً دقیق و قانونی انجام شود به همین دلیل به مدت زمان زیادی نیاز دارد.

هزینه ی اخذ ویزای استارت آپ کانادا

هزینه ی اخذ ویزای استارت آپ کانادا

راهنمای ویزای استارت آپ کانادا هزینه ی ویزا استارت آپ کانادا مهمترین مسئله در اخذ این ویزا می باشد که در راهنمای ویزای استارت آپ کانادا به طور کامل توضیح داده شده است .

هزینه ی ویزا استارت آپ کانادا برای افراد یکسان نمی باشد و با توجه به عوامل مختلفی متغیر خواهد بود علاوه بر این که هزینه های زیادی برای تکمیل مدارک، دریافت فرم و ارسال آن باید پرداخت نمایید هزینه ای باید به اداره مهاجرت نیز پرداخت کنید. علاوه بر تمام این هزینه ها، هزینه دیگری برای بررسی پرونده به دولت کانادا باید پرداخت شود تا زمانی که این هزینه به حساب دولت کانادا واریز نشود پرونده و مدارک شما مورد بررسی قرار نمی گیرد.

اگر قصد مهاجرت به صورت فردی یا به همراه خانواده را داشته باشید هزینه هر کدام به صورت جداگانه محاسبه می‌شود در واقع به تعداد اعضای خانواده هزینه اخذ این ویزا افزایش می یابد البته هزینه برای فرزندان نسبت به بزرگسالان کمتر می باشد این هزینه هایی که عنوان شد در صورتی است که شما به شخصاً اقدام به اخذ ویزای استارت آپ کانادا کنید.

اما اگر بخواهید در این زمینه از وکیل یا موسسه مهاجرتی کمک بگیرید در این صورت هزینه ها و دستمزد آن‌ها نیز به هزینه‌های اولیه افزوده می شود تمام این هزینه ها در صورتی است که ویزای شما برای بار اول تایید شود ولی اگر برای اخذ ویزا دچار مشکل شوید باید تمام مراحل به طور کامل تکرار و هزینه ها دوباره پرداخت شود.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment