دیدنی های ونکوور

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
اخذ ویزای کانادا

شهر ونکوور یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای کانادا است. ونکوور یک شهر بسیار زیبا و دل انگیز و با طبیعتی بکر و منحصر بفرد برای گردشگران است. محله های قدیمی، موزه های هنری، رستوران ها، کافه و انواع مراکز دیدنی و فوق العاده در شهر ونکوور قرار دارد. از مراکز دیدنی ونکوور، می توان به داشتن طبیعت بکر و کوهستان های دیدنی و سرسبز، سواحل زیبا، پارک ها، موزه ها، تفریحات زمستانی و تابستانی گوناگون اشاره کرد.

شهر ونکوور یکی از زیبا ترین شهر های جهان محسوب می شود. به شما پیشنهاد می کنیم تا به کشور کانادا و برای دیدن شهر ونکوور سفر کنید تا از دیدن این شهر زیبا و حیرت انگیز لذت ببرید.

قبل از سفر کردن به این شهر فوق العاده و دیدن جاذبه های این شهر که خالی از لطف نیست، ما جاذبه های این شهر زیبا را به شما معرفی می کنیم مثل پارک استنلی که یکی از بهترین پارک های شهری در آمریکای شمالی است و بیشتر بخش های این پارک مابین آب قرار دارد. مراکز دیدنی این پارک بزرگ، ساحل ها، تالاب و دریاچه ها و صخره های دریایی می باشد که از جاذبه های گردشگری محبوب این پارک است و یکی دیگر از مراکز دیدنی ونکوور، فلای اور می باشد که یک نوع تفریح و سرگرمی معروف است که به نام پرواز نهایی می باشد. این وسیله ی تفریحی را با استفاده از فناوری مدرن و جدید ساخته اند که با آن بر فراز آسمان این شهر زیبا می روند.

گستاون یکی از مکان های تاریخی در محله های ونکوور است. گرانویل آیلند یک شبه جزیره کوچک است که با یک پل به مرکز شهر ونکوور متصل است. این محله به خاطر رفت آمد هنرمندان در بازار به شهرت رسیده است. در این بازار خوراکی های تازه و لذیذ و محصولات دست ساز به فروش می رسد و این منطقه ی خاص و فوق العاده، موقعیتی را برای عکاسی فراهم کرده است.

از مراکز دیدنی ونکوور می توانیم به آکواریوم ونکوور که در پارک استنلی قرار دارد اشاره کنیم. برخی از حیوانات موجود در این آکواریوم، دلفین، خزه‌های دریایی، پنگوئن، کوسه های ریف، پرتو ماهی و شیر دریایی می باشد.

نامه تجدید نطر برای رفع ریجکتی ویزای ایتالیا

پیشنهاد میکنیم مقاله چگونگی اخذ ویزای ایتالیا را نیز دنبال نمایید

جاذبه های ونکوور و فلای اُور

فلای اُور

فلای اور یک نمای از شهر ونکوور کانادا است که بسیار مهیج و عالی برای گردشگران و ساکنین این شهر است. این وسیله با استفاده از یک فناوری مدرن و جدید است که حس پرواز را به بازدیدکننده می دهد، در حالی که پاهایشان آویزان است و روبرویشان صفحه‌ ی مدور خیلی بزرگ قرار دارد و فیلمی که در زمان ۸ دقیقه همه ی بازدیدکنندگان را به گشت و گذار در سرتاسر کانادا می برد.

این تصاویر فوق العاده از ساحل تا قله ی پوشیده از برف کوه ها و اعماق دره هایی که رودخانه از بین شان عبور می‌کند، چمنزارها و طبیعت ونکوور و سایر شهرها را نشان می دهد و ترکیبی از باد و مه و رایحه و حرکت آن باعث می شود حس پرواز به آنها دست پیدا کند.

گستاون و جاذبه های دیدنی ونکوور

گستاون

یک محله ملی و تاریخی در ونکوور، استان بریتیش کلمبیا در کانادا است که در انتهایی ترین نقطه ی شمال شرقی، مرکز شهر ونکوور و در کنار شهر ایست ساید قرار دارد که یکی از جاهای دیدنی ونکوور به حساب می آید.

از جاذبه های این منطقه ساعت بخار گستاون است که از نوع خود آخرین ساعت بخار در دنیا می باشد و مجسمه گسی جک در گستاون که یکی از مجسمه های تاریخی این محله است.

رستوران های معروف و خاص این منطقه را می توان رستوران های جوداس گوت، پورهاوس وچیل وینستون نام برد. گستاون مرکز بوتیک های زیادی برای خرید لباس های مردانه در ونکوور می باشد.

اخذ ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید و میخواهید با شرایط آن آشنا شوید حتمالینک زیر را دنبال نمایید

پارک استنلی

پارک استنلی از جاذبه های گردشگری ونکوور، با مساحت ۴ کیلومتر مربع در مجاورت بریتیش کلمبیا در کانادا قرار دارد که امروزه سالانه حدود ۸ میلیون نفر از این پارک زیبا دیدن می کنند. این پارک با جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی که دارد ساعت ها می تواند گردشگران و بازدیدکنندگان را سرگرم کند.

این پارک زیبا و دل انگیز با ۴۰۰ هکتار مساحت یکی از بزرگ ترین پارک های ونکوور است که حتی از پارک سنترال نیویورک هم بزرگ تر است.

شاید لازم باشد برای گشت و گذار و دیدن این پارک زیبا و جالب برای خود یک راهنما انتخاب کنید.

آکواریوم ونکوور

آکواریوم ونکوور یکی از مکان های پارک استنلی و از جاهای دیدنی ونکوور می باشد. این مکان یکی از جاذبه‌های توریستی و علاوه بر آن یک مرکز تحقیقات دریایی و حفاظت از محیط زیست و توانبخشی حیوانات دریایی در ونکوور به حساب می آید. آکواریوم ونکوور یکی از اولین مکان های فعال در زمینه گالری های نمایشی و تحقیق در رفتار های حیوانات می باشد.

انجمن آکواریوم عمومی ونکوور در سال ۱۹۵۰ توسط دانشگاه بریتیش کلمبیا شکل گرفت و پس از دریافت کمک از طرف دولت کانادا در پانزدهم ژوئن سال ۱۹۵۶ افتتاح گردید. این مکان از یک مخزن ۲۶۰ هزار لیتری تشکیل شده است. ماهی ها و بی مهرگان از تنگه جرجبا در این گالری نمایش داده می شوند. این گالری بزرگ و خارق العاده از چند استخر که در آن از دلفین پهلو سفید اقیانوس آرام، سمور دریایی و گراز ماهی بندر پرورش داده می شود و همیشه آن ها را نمایش می دهند و بازدیدکنندگان می توانند آن ها را لمس کنند.

چندین گونه دیگر از حیوانات مثل فک بندرگاه، شیر دریایی اشتلر و فک خزپوش شمالی در این مکان به نمایش عموم در آمده اند. این گالری فوق‌العاده شامل چندین نمایشگاه جداگانه است که انواع فضاها و محیط‌های آبی ساحل بریتیش کلمبیا را شبیه سازی کرده اند.

اختاپوس های کارولینای شمالی،ستاره های دریایی،جوجه تیغی های دریایی و شقایق های دریایی در بین این حیوانات زندگی می کنند. در این گالری از حیوانات دیگری مثل کوسه نوک سیاه صخره و یک لاک پشت دریایی سبز و ماهی های استوایی نگهداری می کنند.

این گالری زیستگاهی است برای عروس های دریایی، ماهی ها و سایر حیوانات. در این گالری محلی برای بازی بچه ها و سینمای چهار بعدی برقرار است و کلاس های آموزشی برای گروه های مدرسه ای و آزمایشگاه های آموزشی با حیوانات زنده و آثار مختلف در این محل موجود است.

جاب آفر کانادا

اگر قصد دریافت جاب آفر کانادا را دارید و میخواهید با شرایط و چگونگی اخذ آن آشنا شوید این لینک را دنبال نمایید

دنیای علم ونکوور

دنیای علم

دنیای علم با نمایشگاه های تعاملی، نمایش های زنده علمی و هیجانی و صفحه بزرگ اومنیماکس از مکان های دیدنی ونکوور محسوب می شود. این مرکز سرشار از بازی ها و سرگرمی های تعاملی، گالری های مختلف و برنامه هایی با موضوعات دائمی و موقت است که هدفشان برقرار کردن ارتباط بین مردم و علم و پیش بردن آن ها به سمت و سوی آینده ای درخشان و علمی می باشد.

از نکته های جالب و مهم نقش دنیای علم ونکوور می‌توان به مناسب بودن آن برای کودکان، بزرگسالان و حتی نوپایان یک تا پنج ساله اشاره کرد.

این مکان سرگرم کننده و فوق العاده همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر برای همه علاقمندان باز است.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

به دنبال دریافت پیکاپ کانادا هستید این لینک را دنبال نمایید

ساحل کیتسیلانو

ساحل کیتسیلانو

ساحل کیتسیلانو یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی ونکوور است که علاوه بر توریست ها مورد توجه اهالی شهر می باشد که مردم این شهر برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به این ساحل زیبا سر می زنند.

این منظره زیبای ساحلی با پس زمینه های کوهستانی برای گردشگران بسیار جذاب و خیره کننده است.

بی سی پلیس

بی سی پلیس

ورزشگاه بی سی پلیس، یک ورزشگاه چند منظوره و از جاهای تفریحی ونکوور است. این ورزشگاه که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شده است دارای ۵۴,۵۰۰ نفر ظرفیت است.

اخذ ویزای توریستی کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله چگونگی اخذ ویزای توریستی کانادا را نیز دنبال نمایید

پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو برای اولین بار در سال ۱۸۸۹ میلادی در کانادا ساخته شده است. این پل معلق از جاذبه های طبیعت گردی در ونکوور است. امروزه بیش از ۸۰ هزار نفر از این پارک زیبا و اطراف آن بازدید می کنند. این پل معلق نسبتاً باریک در ارتفاع ۷۰ متری از سطح رودخانه قرار دارد و طول آن ۱۳۷ متر است.

بازدید از این پل معلق برای همه عموم مردم به جز بیماران قلبی آزاد می باشد. با پا گذاشتن بر روی این پل معلق، هیجان غیر قابل وصف شدنی را تجربه خواهید کرد. این پل معلق با مناظر خیره کننده و جالب در اطرافش بسیار زیبا ودل انگیز است.

وقتی که بر روی پل قدم می زنید احساس لرزیدن و معلق بودن را زیر پاهایتان حس می کنید و کسانی که فوبیای ارتفاع دارند، اصلا برایشان خوشایند نیست.

امروزه در این مکان زیبا مسیرهای صخره نوردی را بنا کرده‌اند و به تازگی قسمت های تازه ای به پل معلق کاپیلانو اضافه شده است که در ابتدای ورودی این مجموعه، پل های چوبی کوچک ساخته شده است که درختان کاج را به هم متصل می کند و دور تا دور درختان پیچیده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم راه رفتن بر روی این پل معلق، مناظر خیره کننده اطراف آن است که مملو از درختان همیشه سبز کاج و سرو و صنوبر است که سر به فلک کشیده اند و بعضی از آنها بسیار قدیمی و سنشان به ۴۰۰ سال هم می رسد و به خاطر آب و هوای شرجی ونکوور این درختان رشد زیادی کرده اند و همانند جنگل های شمال ایران می مانند.

متروپولیس ات متروتاون

متروپولیس ات متروتاون، یکی از مراکز خرید ونکوور است که این مرکز خرید یکی از ۱۰ مراکز خرید و جزء بزرگترین و بهترین مراکز خرید در ونکوور می باشد. متروپولیس چند طبقه بسیار بزرگ و عظیم دارد که بیش از ۴۵۰ مغازه، رستوران، سینما و تفریحات در این مکان جالب و سرگرم کننده است که می توانید لحظه های نابی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید و از خرید در این مکان فوق العاده نهایت استفاده و لذت را ببرید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment