توریستی ترین شهرهای کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
توریستی ترین شهرهای کانادا

توریستی ترین شهرهای کانادا : کانادا کشوری توریستی است که هر ساله گردشگران و توریست های زیادی به این کشور سفر می کنند و از جاهای دیدنی و تفریحی این کشور لذت می برند. کانادا جاذبه های گردشگری زیادی دارد و هم اکنون به توریستی ترین شهر کانادا اشاره می کنیم. شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال، ویکتوریا، کبک، لندن و شهر کلگری از توریستی ترین شهرهای کانادا هستند که هر کدام از این شهرها ویژگی خاصی دارند و بسیار جذاب و دیدنی هستند. بنابراین شهرهای کانادا منحصر به فرد هستند و بسیار حیرت انگیز می باشند.

شما دوستان عزیز اگر می خواهید به این منطقه سفر کنید، می توانید با مجموعه ما در این سایت ارتباط داشته باشید و قبل از اقدام به سفر با کارشناسان و مشاورین ما در سایت اطلاعات کافی را کسب کنید.

 

آشنایی با ویزای پیکاپ کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای توریستی کانادا هستید این لینک را حتما دنبال نمایید

شهر تورنتو Toronto یکی از توریستی ترین شهرهای کانادا

شهر تورنتو Toronto

یکی از توریستی ترین شهرهای کانادا تورنتو Toronto است. تورنتو را بیشتر مردم در جهان می شناسند و مرکز استان انتاریو و پرجمعیت ترین شهر کانادا است.

تورنتو چهارمین شهر پر جمعیت آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی نیویورک و لس آنجلس می باشد. تورنتو قطب صنعتی و اقتصادی کانادا محسوب می‌شود و سهمش در تولید ناخالصی داخلی کشور ۲۰ درصد محاسبه شده است. تورنتو با شعار ” تنوع، قدرت ما است” درب های خود را به روی دنیا گشوده و با بیش از ۸۰ گروه قومی، شهری چندملیتی محسوب شده است.

شهر تورنتو از سوی اکثر منابع و همچنین از نظر مردم جزو یکی از ۵ شهر برتر کانادا برای زندگی و گردش می باشد و بهترین گزینه برای مردم کشورمان بوده و همچنین یکی از بهترین شهرهای این کشور از نظر امکانات، پیشرفت و رفاه، وضعیت خوب کار و اشتغال به تحصیل و آموزش و غیره می باشد.

این شهر به دلیل جاذبه های فرهنگی و اجتماعی سرشار از لذت و هیجان است و شما برای به دست آوردن آرزوهای خود می توانید برای زندگی و پیشرفت، این شهر را انتخاب کنید. تورنتو هر سال به عنوان یکی از بهترین، دوست داشتنی ترین و جذاب ترین شهرهای جهان انتخاب می شود. این شهر از نظر پیشرفت، امنیت، آینده شغلی و به طور کلی زندگی کردن گزینه مناسبی است و شهری چهار فصل است که آب و هوای بسیار مناسبی دارد و همچنین در زمستان به اندازه بسیاری از مناطق دیگر کانادا خیلی سرد نیست، اما سرما در این شهر ممکن است طولانی تر باشد.

پیکاپ ویزا

جهت اخذ پیکاپ ویزای کانادا این لینک را دنبال نمایید

شهر ونکوور Vancouver

شهر ونکوور Vancouver

هم اکنون سعی داریم به بهترین و توریستی ترین شهرهای کانادا بپردازیم که از جمله آن می توان شهر ونکوور Vancouver را نام برد. ونکوور یک شهر ساحلی و بندرگاهی مهم در کانادا است که در منطقه ی لوئرمین لند در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد.

ونکوور در یک محیط تمیز و سرسبز قرار دارد و این یکی از مهم‌ ترین ویژگی هاب زندگی در ونکوور به شمار می رود. شما می توانید با ۴۵ دقیقه رانندگی یا با وسایل نقلیه عمومی به ایالات متحده آمریکا برسید.

ونکوور رسمیت زبان انگلیسی دارد و برای زندگی در این شهر نیازی به یادگیری زبان فرانسوی ندارید. ونکوور به عنوان یکی از شهرهای برتر در دنیا از لحاظ استانداردهای زندگی و آسایش معرفی شده است. به طور کلی یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب ونکوور این است که مانند تورنتو یک شهر پرجمعیت می باشد و یک انتخاب خوب برای اشخاصی است که تمایل به زندگی در یک محیط شلوغ و هیجانی مانند تورنتو را دارند.

ونکوور از لحاظ اقتصادی و درآمد در کانادا شهر مهمی محسوب می شود، یعنی اتصال این شهر به اقیانوس آرام و بندر های بسیار وسیع و پر رونق ونکوور را به یکی از مراکز مهم در عرصه حمل و نقل دریایی تبدیل کرده است. اگر شما دوستان عزیز تحصیلات دانشگاهی ندارید، اما به دنبال یافتن یک شغل در ونکوور هستید بهتر است با ما در این سایت همراه باشید و مشاوره بگیرید.

بهترین هتل های ایتالیا

اگر قصد اخذ ویزای ایتالیا را دارید حتما لیک زیر را دنبال نمایید

شهر مونترال Montreal از توریستی ترین شهرهای کانادا

شهر مونترال Montreal

در این مقاله می خواهیم توریستی ترین شهرهای کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. شهر مونترال Montreal از شهرهای معروف و جذاب در کانادا است که زبانزد عام و خاص می باشد. از لحاظ جغرافیایی مونترال در شرق کانادا و در جنوب غرب استان کبک قرار دارد. مونترال یک شهر بزرگ و تجاری، صنعتی و همچنین فرهنگی است و این شهر آب و هوای معتدلی دارد و به پایتخت فرهنگی در کانادا شهرت دارد.

هزینه مسکن و اجاره در این شهر نسبت به ونکوور پایین تر است و همچنین ارتباط گرفتن با مردم مونترال آسان تر می باشد، چون انگلیسی زبان دومشان است و آرام تر صحبت می کنند و بسیار خونگرم هستند. در مونترال تابستان گرم و خشک و طولانی است و همچنین زمستان بارش برف زیاد و اغلب هوا ابری و با وزش باد همراه است.

دمای هوا در مونترال معمولا در حال تغییر می باشد و خیلی کم دما به کمتر از ۱۳ درجه یا بیشتر از ۲۷ درجه می رسد. به طور کلی این شهر مکان بسیار مناسبی برای طرفداران هنر و معماری است.

مدارک شرایط اخذ ویزای شینگن 1402

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید حتما لینک زیر را ئنبال نمایید

شهر ویکتوریا Victoria

شهر ویکتوریا Victoria

یکی از توریستی ترین شهرهای کانادا را می توان به ویکتوریا Victoria اختصاص داد. این شهر به نوبه خود منحصر به فرد می باشد و مرکز استان بریتیش کلمبیا غربی ترین استان کانادا است. جمعیت ویکتوریا در سال ۲۰۰۶ میلادی ۷۸ هزار نفر و جمعیت کلانشهر ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

ویکتوریا در جزیره ونکوور واقع شده و تقریباً ۱۰۰ کیلومتر از بزرگترین شهرستان که ونکوور نام دارد فاصله دارد. ویکتوریا با آب و هوای عالی و معتدل در سطح بین المللی به عنوان شهر باغ ها و طبیعت دوست شناخته شد. جالب است بدانید که ویکتوریا یکی از دوچرخه پسندترین شهرهای کشور است که صدها کیلومتر مسیر دو چرخه سواری دارد.

ویکتوریا از لحاظ آب و هوایی شهری بسیار ایده آل در کانادا است و مکان مناسبی برای زندگی اشخاصی است که عادت به گذراندن وقت در فضای آزاد دارند. به طور کلی زمستان در ویکتوریا طولانی نمی باشد و در فصل بهار هوای ویکتوریا بسیار دلپذیر و دلنشین است.

همه ما با نام و آوازه ویکتوریا آشنا هستیم و امروزه افراد زیادی از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی این شهر در کانادا دیدن می‌کنند. ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر سفری به کانادا دارید، حتماً به شهر ویکتوریا بروید و خاطرات شیرینی را برای خود به ارمغان بیاورید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment