تمدید پاسپورت کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
تراول داکیومنت کانادا چیست؟

تمدید پاسپورت : افرادی که دارای پاسپورت کانادایی می باشند حتماً باید قبل از انقضای آن اقدام به تمدید آن نمایند و تا زمانی که گذرنامه افراد تمدید نشده باشد، فرد متقاضی اجازه استفاده از هیچ کدام از مزایای پاسپورت کانادا را نخواهد داشت، در نتیجه بهتر است قبل از رزرو پرواز، اعتبار و انقضای پاسپورت چک شود و از اعتبار آن مطمئن شوید.

شما برای تمدید پارسپورت کانادا باید به نزدیک ترین سفارت کانادا مراجعه نمایید و درخواست خود را ارائه دهید و برای متقاضیانی که ملیت آنها به غیر از ایران می باشد، سفارت‌خانه‌های آنکارا و ابوظبی برای این کار در نظر گرفته شده است.

در صورتی که به صورت فوری و یا به خاطر شرایط خاص به پاسپورت نیاز دارید، با نزدیک ترین دفاتر صادر کننده پاسپورت دولت کانادا در خارج از کانادا تماس گرفته که در این صورت هزینه های اضافی نیز برای شما در بر خواهد داشت.

وقتی که شما برای پاسپورت جدید اقدام می کنید، پاسپورت قدیمی شما باطل می شود و باید آن را به همراه فرم درخواست خود به دفتر اداره پاسپورت ارسال کنید، زیرا پاسپورت باطل شده دیگر قابل استفاده نخواهد بود و توجه به این نکته بسیار مهم و حائزاهمیت می باشد.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

شرایط تمدید پارسپورت کانادا چیست ؟

شرایط تمدید پاسپورت کانادا چیست ؟

اگر که  شما گذرنامه ایرانی را در کشور کانادا و یا خارج از آن گم کرده باشید می توانید بر اساس مدارک مورد نیاز آن را تعویض کنید، البته مراحل این کار مشابه تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا بوده اما مدارکی که شما باید ارائه دهید کمی تفاوت دارد، به طور مثال نیاز می باشد تا گواهی پلیس برای مفقود شدن پاسپورت را نیز برای دفتر واشنگتن ارسال کنید تا گم شدن آن را تایید نمایند.

شما باید تصویر گذرنامه مفقودی، اصل شناسنامه اصل و یا تصویر کارت ملی متقاضی، تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا و همچنین اصل و یا تصویر مدرک اقامت معتبر را نیز تحویل دهید. تحویل اصل و یا تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان با سن ۱۸ تا ۵۰ سال از دیگر مدارکی می باشد که حتما برای تمدید پاسپورت کانادا باید ارائه کنید.

شما در حال خواندن مقاله تمدید پاسپورت هستید

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

اگر به دنبال اخذ جاب آفر کانادا و آشنایی با شرایط آن هستید حتما این مقاله را دنبال نمایید

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

مراحل تمدید پاسپورت کانادا

اگر متقاضیانی که پاسپورتشان منقضی شده دارای ویزای معتبر بوده اند، باید در فرم های مربوطه این موارد را عنوان کنند، در غیر این صورت با لغو گذرنامه قبلی ممکن است باعث باطل شدن ویزایشان شود.

از مراحل دیگر ثبت اطلاعات هویتی به صورت دقیق و بدون کم و کاست در سامانه می باشد و همچنین انتخاب دفتر واشنگتن به عنوان نمایندگی دریافت خدمت نیز از مراحلی می باشد که حتماً باید طی شود.

مرحله دیگر ثبت نهایی و پر کردن فرم از وبسایت دفتر واشنگتن می باشد. در حالت کلی افراد باید از طریق یکی از نمایندگی های رسمی سفارت ایران برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا اقدام کنند.

به طور کلی شما با مراجعه به سایت های معتبر به راحتی می توانید کلیه مراحل تمدید را در کمترین زمان و در اسرع وقت انجام دهید.

انواع روش های اخذ اقامت دائم کانادا

جهت دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا این لینک را دنبال نمایید

مدارک تمدید پارسپورت کانادا

مدارک تمدید پاسپورت کانادا

اگر شما بالای ۱۶ سال دارید و در خارج از کانادا زندگی می کنید و گذرنامه فعلی شما هنوز معتبر می باشد و یا از طریق ابطال گذرنامه شما کمتر از یکسال می گذارد، باید فرم پر کنید. علاوه بر آن حتماً در تکمیل فرم دقت کنید که کلیه شماره تلفن ها و همچنین امضا باید حتماً در داخل کادر باشد و به هیچ وجه با خطوط کادر برخورد نکند.

پاسپورت منقضی شده کانادا باید به گونه‌ای باشد که صدمه ندیده باشد و گزارشی مبنی بر گم شدن و یا دزدیدن شدن آن ثبت نشده باشد.

مدرک دیگر عکس می باشد که شما باید دو قطعه عکس را مطابق با آخرین استانداردهای اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید و در این عکس باید فاصله بین خط ریش تا چانه متقاضی بین ۳۱ تا ۳۶ میلی متر باشد و آدرس عکاسی باید به صورت مهر در پشت یکی از عکس ها ثبت شده و همچنین تاریخ گرفته شدن عکس ها در پشت حداقل یکی از عکس ها درج شده باشد.

مدرک دیگر کپی کارت فرد مورد نظر و همچنین رسید پرداخت هزینه ثبت نام می باشد و توجه کنید در صورتی که از تاریخ انقضای پاسپورت کانادا شما بیشتر از یک سال گذشته باشد، نیاز به دو نفر ضامن به عنوان معرف خواهید داشت.

درخواست تمدید گذرنامه برای متقاضیان زیر ۱۶ سال باید توسط یکی از والدین و یا سرپرست قانونی او صورت بگیرد.

یکی از نکاتی که در تمدید پاسپورت کانادایی باید در نظر داشته باشید، این می باشد که شما باید افرادی را به نام رفرنس معرفی کنید که این افراد باید بالای ۱۸ سال داشته باشند و حداقل برای دوسال فرد متقاضی را بشناسند.

به دنبال اخذ ویزای توریستی کانادا هستید حتما این لینک را دنبال نمایید

هزینه تمدید پاسپورت کانادا

تمدید پاسپورت قطعا هزینه های خاصی را در بر دارد که هرکدام از این هزینه ها با توجه به عوامل مختلف متغیر می باشد، در نتیجه هزینه تمدید پارسپورت کانادا را شما باید بر اساس درخواست خود و فهرست ارائه شده از طرف دفتر واشنگتن پرداخت نمایید.

هزینه های تمدید پاسپورت کانادا به عوامل مختلف بستگی دارد، به گونه ای که پاسپورت کانادایی ۵ ساله برای بزرگسالان 120دلار می باشد و پاسپورت کانادای ۱۰ ساله ۱۶۹ و پاسپورت کانادا برای کودکان ۵۷ دلار خواهد بود.

هزینه های پاسپورت کانادا برای متقاضیانی که درخواست گذرنامه خود را به خارج از خاک کانادا دارند به گونه ای بوده که برای ۵ سال ۱۹۰دلار ۱۰ ساله ۲۶۰ و برای کودکان ۱۰۰ دلار می باشد.

تمام این هزینه ها سال به سال تغییر خواهد نمود و علت آن تورم های موجود در بازار می باشد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی هزینه ها تاثیرگذار می باشند.

تور ارزان ایتالیا

اگر به دنبال اخذ ویزای ایتالیا هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال نمایید

اخذ ویزای کانادا

نکات مهم برای تمدید پاسپورت کانادا

شما برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا روش بسیار آسانی را در اختیار دارید و در صورت طی کردن مراحل ثبت نام در سایت امور خارجه و تحویل مدارک کامل به دفتر واشنگتن، این فرایند به سرعت انجام خواهد شد. در صورت نیاز به آماده سازی و اطلاع از شرایط مختلف آخرین جزئیات می توانید از طریق لینک های متفاوت و یا سایر روش های ارتباطی با کارشناسان و وکلا در تماس باشید، در واقع بهتر اس قبل از هرگونه اقدام برای تمدید پاسپورت ایرانی در کانادا از قوانین و مدارک مورد نیاز آن اطلاع پیدا کنید، در غیر این صورت امکان تاخیر در مراحل تمدید و یا صدور گذرنامه وجود خواهد داشت.

برای تمدید پارسپورت کانادایی بهتر است که در طول ثبت نام و آماده سازی مدارک نکاتی را در نظر داشته باشید که این نکات شامل دقت در صحت اطلاعات هویتی و همچنین دقت در آماده‌سازی فرم و تحویل مدارک به صورت دقیق می باشد و همچنین ارائه فرم برای متقاضیان مشغول به تحصیل بسیار مهم می باشد و آماده کردن دقیقه هزینه ها بر اساس نوع درخواست از دیگر نکاتی می باشد که حتما باید در تمدید گذرنامه کانادایی به آن دقت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment