اخذ تراول داکیومنت کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
تراول داکیومنت کانادا

 تراول داکیومنت کانادا : افرادی که قصد دارند به کشور کانادا سفر کنند باید پی آر و یا تراول داکیومنت کانادا داشته باشند و در نتیجه اگر شما قصد دارید به کانادا سفر کنید و پی آر ندارید، بهتر است که از طریق تراول داکیومنت اقدام به سفر نمایید، زیرا تراول داکیومنت نوعی مجوز برای ورود شما به کشور کانادا می باشد.

تراول داکیومنت نوعی مجوز ورود به کانادا برای افرادی می باشد که یکبار به کشور کانادا سفر کرده اند و پس از پایان سفر خود کارت پی آر خود را گم کرده اند و در نتیجه این افراد برای این که دوباره اجازه ورود به کانادا را داشته باشند، باید تراول داکیومنت اخذ کنند و لازم به ذکر است که بدانید با اخذ تراول داکیومنت فقط یکبار اجازه ورود به کانادا را خواهید داشت.

افرادی که از طریق تراول داکیومنت به کشور کانادا سفر می کنند، باید به محض ورود به کانادا برای گرفتن کارت پی آر خود اقدام کنند، زیرا در هنگام گرفتن پاسپورت، بر روی پاسپورت این اشخاص درج می شود که از طریق تراول داکیومنت مجوز ورود به کشور کانادا را دریافت کرده اند.

برای پیگیری چگونگی گرفتن کارت پی آر پس از سفر به کانادا در فرودگاه به آفیس مدیریت مراجعه کنید و در این رابطه از او بپرسید. افرادی که در آفیس فعالیت می کنند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

اخذ ویزای کانادا

اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید حتما لینک را دنبال و یا با آژانس مسافرتی ایرانیکا   02158473333  تماس بگیرید

تراول داکیومنت کانادا چیست؟

تراول داکیومنت کانادا چیست؟

 تراول داکیومنت کانادا در واقع نوعی مجوز کتبی برای صدور گذرنامه و ورود به خاک کانادا می باشد و در صورت اخذ نشدن این کارت، شما اجازه ورود به کشور اروپایی موردنظر را نخواهید داشت. در صورتی که قصد اقدام کردن برای اخذ تراول داکیومنت را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از 60 روز قبل برای اخذ کردن آن اقدام نمایید، زیرا مراحل زیادی برای اخذ و پیگیری این مجوز وجود دارد و ممکن است صدور و دریافت کارت تراول داکیومنت مقداری به طول بینجامد.

افرادی که قصد گرفتن تراول داکیومنت کانادا را دارند اما دانش کافی برای نحوه اخذ نمودن آن را ندارند، بهتر است که با وکیل های مهاجرتی مشورت کنند، زیرا وکلای مهاجرتی به خوبی می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اگر قصد گرفتن تراول داکیومنت را دارید بهتر است که دو ماه قبل از سفر به کانادا به سفارت کانادا مراجعه کنید و مدارک خود را تکمیل کنید تا در اسرع وقت به شما تراول داکیومنت تعلق بگیرد. لازم به ذکر است بدانید اگر می خواهید مجوز ورود به کشور کانادا یا همان تراول داکیومنت را اخذ کنید، باید از آخرین حضور شما در کشور کانادا دو سال گذشته باشد، در غیر این صورت تراول داکیومنت به شما تعلق نمی گیرد و شما باید از طریق دیگری برای اخذ مجوز ورود به کانادا اقدام کنید.

هزینه مورد نیاز برای اخذ تراول داکیومنت از طریق سفارت محاسبه می شود و شما باید این هزینه ها را به صورت دلاری به سفارت پرداخت کنید تا کارهای لازم برای ادامه روند اخذ تراول داکیومنت برای شما از طرف سفارت انجام گردد.

 

جاب آفر کانادا

میخواهید در کانادا زندگی کنید و به دنبال جاب آفر کانادا هستید حتما لینک را دنبال و یا با آژانس مسافرتی ایرانیکا   02158473333  تماس بگیرید

انواع ویزاو اعتبار ویزای کانادا

شرایط اخذ تراول داکیومنت کانادا

همانطور که می دانید اخذ تراول داکیومنت کانادا دارای شرایط ویژه ای می باشد و به همین منظور در این بخش از مطلب شما را با شرایط اخذ تراول داکیومنت کانادا آشنا خواهیم کرد.

  1. اولین و مهمترین شرط لازم برای گرفتن تراول داکیومنت این است که فرد مورد نظر باید حتما قبلا به کشور کانادا سفر داشته باشد و در غیر این صورت به او تراول داکیومنت تعلق نمی گیرد. 2
  2. افرادی که می خواهند تراول داکیومنت اخذ کنند، باید مقیم کانادا باشند و یا یکی از اعضای خانواده آنها در کانادا مقیم باشد تا مجوز تراول داکیومنت به این اشخاص داده شود.
  3. اگر قصد اقدام برای گرفتن تراول داکیومنت را دارید، در هنگام درخواست برای اخذ آن حتما باید در خارج از کشور کانادا باشید و از طریق سفارت های کانادا برای گرفتن مجوز تراول داکیومنت اقدام کنید.
  4. افرادی که می خواهند تراول داکیومنت کانادا بگیرند، حتما باید به محض اخذ کردن آن با هواپیما و یا کشتی و… در اسرع وقت به کانادا سفر کنند، زیرا مدت زمان اعتبار این مجوز بسیار کوتاه می باشد.
  5. پس از تکمیل مدارک خود برای گرفتن تراول داکیومنت، لازم است که شما در مصاحبه شرکت کنید و هنگام مصاحبه باید ثابت کنید که شما در کانادا قبلا حضور داشته اید و کارت پی آر خودتان را گم کرده اید.

 

مرک

خالی از لطف نیست سری به مقاله اخذ ویزای ایتالیا نیز زده و باشرایط آن آشنا شوید

نکات مهم برای اخذ تراول داکیومنت کانادا

نکات مهم برای اخذ تراول داکیومنت کانادا

برای اخذ تراول داکیومنت کانادا در صورتی که شاغل هستید و شغل شما دولتی است، حتما باید نامه ای را که ثابت می کند شما در دستگاه دولت خودتان مشغول به کار هستید، به سفارت کانادا تحویل دهید و این نامه شامل فیش های حقوقی و متن کتبی از طریق مدیریت شغل شما می باشد.

زمانی که تراول داکیومنت را اخذ کردید باید بدانید که این مجوز فقط تا 6 ماه اعتبار دارد، بنابراین تا قبل از منقضی شدن آن بهتر است که سفر خودتان را به کانادا انجام دهید.

برخی از افراد تصور می کنند که تراول داکیومنت نوعی پاسپورت است و بعد از اخذ نمودن آن می توانند ویزا دریافت کنند و به کانادا سفر کنند، اما بهتر است بدانید که تراول داکیومنت فقط نوعی مجوز یکبار مصرف برای افرای است که قبلا کارت پی آر داشته اند و حالا که زمان سفر آنها فرا رسیده است، کارت پی آر خودشان را گم کرده اند و یا این که اعتبار این کارت به پایان رسیده است.

در هنگام اخذ نمودن تراول داکیومنت کانادا توجه کنید که حتما مدارک معتبری را به افسر سفارت ارائه دهید، وگرنه در غیر این صورت درخواست شما لغو خواهد شد و تراول داکیومنت به شما تعلق نخواهد گرفت.

هنگامی که می خواهید مدارک خود را برای اخذ تراول داکیومنت به سفارت تحویل دهید، حتما دقت کنید که کپی مدارک را تحویل سفارت بدهید، زیرا پس از اخذ تراول داکیومنت دیگر مدارک به شما پس داده نمی شود.

 

مدارک شرایط اخذ ویزای شینگن 1402

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید حتما لینک را دنبال نمایید

انواع روش های اخذ اقامت دائم کانادا

مدارک اخذ تراول داکیومنت کانادا

برای اخذ تراول داکیومنت کانادا ابتدا لازم است که مدارک خودتان را تکمیل کنید، به همین منظور در این بخش از مطلب ما مدارک اخذ تراول داکیومنت کانادا را در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. ابتدا باید برای اخذ تراول داکیومنت در اسرع وقت برای گرفتن پاسپورت اقدام نمایید، زیرا در پاسپورت شما ذکر می شود که شما قبلا به کانادا سفر کرده اید و پی آر دریافت نموده اید.
  2. در دست داشتن برگه لندینگ نیز برای اخذ تراول داکیومنت امری ضروری می باشد، زیرا شما به واسطه داشتن این برگه می توانید ثابت کنید که قبلا به کانادا سفر داشته اید.
  3. دو قطعه عکس سه در چهار برای گرفتن تراول داکیومنت ضروری می باشد و در شمار مدارک مورد نیاز قرار می گیرد و لازم به ذکر است که بدانید پس زمینه عکس های پرسنلی شما حتما باید سفید باشد.

4. از دیگر مدارک مورد نیاز می توان به مواردی مانند مجوز برای سفر قبلی به کانادا نیز اشاره کرد و بنابراین لازم است که شما برگه

در هنگام حضور در مصاحبه به افسری که با شما صحبت می کند اطمینان دهید که پس از سفر به کانادا تمام حقوق شهروندی را در این کشور رعایت خواهید کرد و پس از مصاحبه در صورتی که درخواست شما پذیرفته شود، از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهند داد که برای اخذ تراول داکیومنت پذیرفته شده اید.

همانطور که در این بخش از مطلب متوجه شدید گرفتن تراول داکیومنت راه های بسیار طولانی در پیش دارد، بنابراین برای این که با مشکلات اخذ تراول داکیومنت مواجه نشوید، به محض گرفتن کارت پی آر در حفظ آن کوشا باشید.

شرایط اخذ ویزای کانادا

مزایای اخذ تراول داکیومنت کانادا

اخذ تراول داکیومنت کانادا مزیت های بسیار زیادی دارد و در این بخش از مطلب به بررسی مزایای تراول داکیومنت کانادا خواهیم پرداخت:

افرادی که تراول داکیومنت کانادا را دارند می توانند به راحتی و به صورت دوره ای به کانادا سفر کنند، بنابراین اگر شما قصد دارید که در طول 5 سال ابتدایی مهاجرت خودتان به کانادا، به صورت دوره ای کانادا را ترک کنید بهتر است که تراول داکیومنت را اخذ نمایید.

تراول داکیومنت نوعی مدرک بین المللی معتبر برای سفر رفت و برگشتی متعدد به کانادا می باشد.

افرادی که پناهنده هستند و در نتیجه برای مهاجرت به کانادا مدارک معتبری در دسترس ندارند، می توانند برای مهاجرت ساده تر به کانادا، تراول داکیومنت اخذ کنند.

لازم به ذکر است که بدانید داشتن مجوز تراول داکیومنت ثابت می کند که شما در گذشته کارت پی آر یا همان اقامت دائم کانادا را داشته اید و به همین دلیل امکان موفق شدن شما در مصاحبه بیشتر خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment