تحصیل در کالج کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
تحصیل در کالج کانادا

تحصیل در کالج کانادا یک فرصت ویژه و استثنایی برای متقاضیان می‌باشد که می‌توانند بر روی مهارت های عملی برای ورود به بازار کار و دانشگاه ها تمام تلاش خود را انجام دهند و بتوانند پس از اتمام این دوره ها به سرعت وارد بازار کار شوند. به دلیل اینکه کالج های کانادا نسبت به دانشگاه‌ها جمعیت کمتری دارد، اساتید در کالج ها تمرکز بیشتری روی فعالیت‌های دانشجویی دارند و بهتر می‌توانند مهارت های لازم را به آنها یاد بدهند.

دوره های تحصیل در کالج کانادا به صورت های مختلفی می باشد که می توانیم به دوره‌های تمام وقت اشاره کنیم که در این دوره دانشجویان باید در تمام کلاس ها به صورت حضوری شرکت نمایند و دوره دیگری نیز وجود دارد که به دوره‌ی نیمه وقت شهرت دارند که در این دوره نیمی از زمان دانشجویان خالی است و برخی از درس ‌های آنها کلاس حضوری دارد و کلاس بعضی از درس ها برای رفع اشکال می باشد.

ظرفیت غیبت دانشجویان در دوره‌های نیمه وقت بیشتر می باشد. این مورد از دوره های کالج در کانادا برای دانشجویانی که می خواهند در کنار تحصیل شغل مناسبی نیز داشته باشند، مناسب است و نیازی به حضور فیزیکی در کلاس ندارد.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

تحصیل در کالج کانادا

بهترین کالج های کانادا

تحصیل در کالج کانادا اولین دوره‌ی کالجی که در کشور کانادا برگزار می‌شود، مربوط به دوره دیپلما در کانادا می باشد که این دوره با دیپلم دبیرستان بسیار متفاوت است و به این صورت است که فرد متقاضی می‌تواند پس از گذراندن تقریباً ۳۰ واحد درسی کالج در کانادا این مدرک را دریافت کند و طول این دوره معمولاً دو سال است و برای شرکت در این دوره نیازی نیست که شما حتما مدرک دیپلم متوسطه خود را دریافت کرده باشید.

دوره کالج دیگر مربوط به دوره DEC می باشد که این دوره در دو برنامه آموزشی پس از اتمام سال سوم دبیرستان ارائه می‌شود که دوره اول به دوره پیش دانشگاهی شهرت دارد و در طی دو سال به طول می انجامد و پس از آن دانش آموز می تواند وارد دانشگاه شود. برنامه آموزشی دیگر مربوط به دوره فنی و حرفه ای می باشد که طول این دوره سه سال است و پس از آن دانشجویان می توانند با مهارت های مختلف مستقیما وارد بازار کار شوند.

دوره کالج دیگر مربوط به کالج centenial است . در این کالج افرادی با فرهنگ ها و رفتارهای مختلف مشغول به تحصیل هستند و اگر بخواهیم درباره تاریخچه این کالج توضیح مختصری را بدهیم می توانیم بگوییم که این کالج از سال ۱۹۹۶ افتتاح شده و سالانه پذیرای دانشجویان بین‌المللی می‌باشد که این یکی از مهم ترین مزیت های این دانشگاه به حساب می آید.

کالج دیگر مربوط به کالج sececa می باشد. این کالج جزو کالج های برتر کشور کانادا محسوب می‌شود که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و این کالج به دلیل برنامه های بسیار مطلوبی که دارد، به شهرت بسیار زیادی دسترسی پیدا کرده است.

مطابق با برنامه های آموزشی دقیقاً در این کالج مطالبی به دانشجویان آموزش داده می‌شود که در بازار کار به آنها نیاز دارند. رشته هایی که در این کالج تدریس می شود، رشته هایی در زمینه های بهداشت، تجارت، مهندسی، علوم پایه و هنر می باشد و همچنین کالج برنامه های بسیار متنوعی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است و امکانات بسیار زیادی از جمله محل اسکان را برای آنها فراهم کرده است.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

بهترین کالج های کانادا

محدودیت سنی تحصیل در کالج کانادا

تحصیل در کالج کانادا متقاضیان باید تمامی شرایط از جمله شرایط سنی تحصیل در کالج کانادا را داشته باشند. متقاضیان باید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا و همچنین تحصیل در بهترین کالج های کانادا، حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند، البته این محدودیت سنی در استان‌های مختلف این کشور متفاوت است.

به طور کلی جهت تحصیل در کشور کانادا به عنوان یک فرد خارجی سن فرد متقاضی باید بین سی سال تا ۳۵ سال باشد و همچنین کشور کانادا برای پذیرش در دوره های مختلف کالج تحصیلی، گپ تحصیلی دو تا پنج سال را با ارائه فعالیت مرتبط می پذیرد.

شهریه کالج های کانادا

شهریه کالج کانادا در دوره های مختلف متغیر می‌باشد که این شهریه می‌تواند به طور سالیانه دچار تغییراتی شود. شهریه کالج ها از حدود ۷ هزار دلار کانادا تا ۱۸ هزار دلار می باشد.

امروزه شهریه کالج کانادا شامل شهریه دانشگاه و وسایل کمک درسی مانند کتاب‌های درسی می شود که این شهریه ارتباط مستقیمی با تعداد واحدهای اخذ شده در طول ترم و کالج دارد.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

شهریه کالج های کانادا

رشته های کالج کانادا

تحصیل در کالج کانادا دانشجویان می‌توانند از همان ابتدای ورود به کالج فیلد تخصصی خود را مشخص کنند. در این قسمت درباره رشته هایی که در کالج کانادا وجود دارد و دانشجویان می توانند مشغول به تحصیل شوند، توضیح می دهیم.

از رشته های پرطرفداری که در کالج های کانادا وجود دارد، می‌توانیم به رشته های حسابداری ، دفترداری ، متخصص حقوق و دستمزد ، جامعه شناسی، تاریخ هنرهای استودیو، سلامت عمومی، علوم بیولوژیکی، علوم تغذیه و رشته های پیراپزشکی مانند رشته های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، داروسازی، بینایی سنجی  و.. اشاره کنیم.

شرایط پذیرش کالج های کانادا

شرایط پذیرش کالج در کانادا شامل چندین مورد بسیار مهم می باشد که فرد متقاضی باید تمامی شرایط را داشته باشد تا بتواند وارد کالج های معروف کانادا شود و در این کالج ها مشغول به تحصیل شود.

فرد متقاضی می تواند بعد از اتمام دوره دبیرستان وارد کالج و یا دانشگاه مورد علاقه خود شود، با توجه به قوانین خاص هر کالج و یا دانشگاه به فرد اطلاع داده می‌شود که چه سطحی از زبان انگلیسی و فرانسوی را باید برای پذیرش بلد باشد و بعد از انتخاب رشته باید در آن کالج یا دانشگاه ثبت نام کند.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

شرایط پذیرش کالج های کانادا

مزایای تحصیل در کالج کانادا

تحصیل در کالج کانادا با بیان تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا به این نتیجه می‌رسیم که مزایای تحصیل در کالج کانادا بسیار زیاد می باشد که در این قسمت می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزیت های تحصیل در کانادا بپردازیم و آنها را برای شما متقاضیان عزیز به طور کامل توضیح دهیم:

۱_اولین و مهم ترین مزیت تحصیل در کانادا این است که فرد متقاضی می‌تواند مجوز معتبر تحصیلی داشته باشد.

۲_از جمله مزیت های مهم مربوط به وجود اسکالرشیپ های مختلفی است که این امکان را به دانشجویان بین‌المللی می‌دهد تا بتوانند هزینه ها و شرایط مالی خود را بهتر مدیریت کنند.

۳_مزیت دیگری که بتوانیم برای دانشجویانی که در کالج کانادا تحصیل کرده‌اند نام ببریم این است که می توانند پس از دریافت مدرک خود از کالج های معروف کانادا به راحتی مجوز کار را دریافت کرده و به راحتی وارد بازارهای کار شوند.

۴_به دلیل اینکه کالج های کانادا از نظر رشته های تحصیلی و امکانات آموزشی بسیار متنوع می باشند و همچنین دارای استانداردهای علمی بالایی می باشند، باعث می شود که دانشجویان مشغول به تحصیل در این نظام آموزشی، آموزش های با کیفیتی را کسب کنند و مهارت های لازم را در رابطه با حرفه و شغل آینده خود دریافت نمایند و می‌توانیم بگوییم این مورد نیز از مزیت های مهم این دانشگاه به حساب آید و به همین دلیل است که دانشجویان بیشتر تمایل پیدا کرده اند که برای تحصیل و کسب درآمد به کالج ها روی آورند.

۵_از مزیت های تحصیل در بهترین کالج های کانادا می توانیم به استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای آموزش به دانشجویان و سطح بالای رضایت دانشجویان و همچنین کیفیت بالای برنامه های آموزشی کالج کانادا و کمک به دانشجویان بین المللی برای دانشجو برای زندگی در کانادا اشاره داشته باشیم که همگی مزیت‌های بسیار مهم برای دانشجویان به حساب می آید و به همین علت دانشجویان امروزه تمام توان خود را در این زمینه گذاشته اند که بتوانند موفق به اخذ پذیرش این کالج ها شوند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment