تحصیل در مدارس کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
تحصیل در مدارس کانادا

تحصیل در مدارس کانادا کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته جهانی می باشد و به همین دلیل تحصیل در مدارس کانادا آرزوی افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند و به همین دلیل در این بخش از مطلب ما شما را با مزایای تحصیل در این کشور آشنا خواهیم کرد.

تحصیل در مدارس کانادا علاوه بر این که سطح اطلاعات شما را افزایش می دهد و سبب ارتقای دانش شما می شود، می تواند تا حدود زیادی به شما در گرفتن اقامت دائم کمک کند، بنابراین اگر در دانشگاه های کانادا پذیرفته شدید سعی کنید که در این دانشگاه ها بدرخشید تا پس از اتمام تحصیل به شما اقامت دائم تعلق بگیرد.

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند در مقاطع تحصیلی مختلفی به تحصیل بپردازند و این مقاطع شامل مهد کودک، دبستان، دوران متوسطه، دانشگاه و… می شود. در صورتی که شما قصد دارید برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنید بهتر است که ابتدا سطح زبان خودتان را ارتقا ببخشید، زیرا برای یادگیری درس اساتید باید به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط باشید، البته لازم به ذکر است که بدانید مسلط بودن به زبان انگلیسی تا حدود زیادی می تواند شما را در گرفتن ویزای تحصیلی نیز کمک کند.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

معرفی بهترین مدارس کانادا

تحصیل در مدارس کانادا به علت این که بسیاری از افراد از نقاط مختلف جهان برای تحصیل به کانادا سفر می کنند، این کشور دارای مدارس مختلفی می باشد و می توان گفت که بهترین مدرسه های کانادا شامل مدارس دولتی، شبانه روزی و همچنین مدرسه های خصوصی می شوند و این مدارس بستری را برای افزایش سطح علم و دانش دانش آموزان فراهم می کنند.

مدارس دولتی: این مدارس توسط دولت کانادا تاسیس شده اند و تحصیل در آن ها برای افراد مقیم کانادا رایگان می باشد، اما دانش آموزان خارجی برای تحصیل در این مدارس باید شهریه بپردازند و لازم به ذکر است که بدانید در این مدارس اساتید و معلمانی که از نظر سواد در سطح بالایی هستند، تدریس می کنند و در نتیجه می توانند تا حد زیادی به افزایش سطح اطلاعات دانش آموزان کمک کنند.

مدارس شبانه روزی: این مدارس در شمار مدارسی قرار می گیرند که دارای خوابگاه و محیطی برای اقامت دانش آموزان هستند و می توان گفت که مناسب ترین مدارس برای افرادی که برای تحصیل به تنهایی و بدون خانواده مهاجرت می کنند، مدارس شبانه روزی هستند و لازم است که بدانید این مدارس نیز از نظر سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی هستند.

مدارس خصوصی: مدارس خصوصی در اصل مدارس کم جمعیتی هستند و در این مدارس هم دانش آموزان مقیم و هم دانش آموزان خارجی باید شهریه پرداخت کنند و به طور کلی می توان گفت که تحصیل در این مدارس مناسب افرادی است که طرفدار تحصیل در محیط های کم جمعیت هستند.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

شرایط تحصیل در مدارس کانادا

تحصیل در مدارس کانادا برای این که پس از مهاجرت بتوانید در مدارس کانادا به تحصیل بپردازید، لازم است که از شرایط ویژه ای برخوردار باشید و در این بخش از مطلب به بررسی برخی از این شرایط خواهیم پرداخت.

  1. 1. خوب بودن زبان انگلیسی: اگر قصد دارید که در بهترین مدارس کانادا به تحصیل بپردازید، حتما باید به طور کامل به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و علاوه بر آن تسلط به زبان فرانسوی نیز می تواند یک نقطه قوت برای شما به شمار بیاید.

2.معدل بالا: بالا بودن معدل تا حد زیادی می تواند در پذیرش شما در مدارس کانادا تاثیرگذار باشد، زیرا قبل از پذیرفته شدن شما در مدارس ریز نمرات شما به طور کامل بررسی خواهد شد و در صورتی که نمرات خوبی داشته باشید، در این مدارس پذیرفته می شوید.

3.گذر نامه معتبر و کارت سلامت: داشتن پاسپورت بدون سوء سابقه و همچنین برخورداری از کارت سلامت تا حد زیادی در پذیرش شما تاثیرگذار می باشد و برای دولت کانادا مهم است که شما بیماری خاصی نداشته باشید و یا به مواد مخدر اعتیاد نداشته باشید.

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

شرایط تحصیل در مدارس کانادا

مدارک اخذ پذیرش از مدارس کانادا

تحصیل در مدارس کانادا در دست داشتن کارنامه دو سال اخیر یکی از مدارک مهم می باشد و قبل از پذیرفته شدن دانش آموز در مدرسه لیست ریز نمرات او در دو سال اخیر تحصیلی به طور کامل چک می شود.

دانش آموزانی که قصد دارند برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروند، قبل از آن لازم است که از آموزش و پرورش کشور خودشان گواهی اشتغال به تحصیل بگیرند.

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز که لازم است دانش آموز در هنگام ثبت نام به مدارس کانادا تحویل دهد، نامه تحصیلی امضا شده و ترجمه شده از مدارس داخل کشور می باشد.

در دست داشتن کامل کارت واکسیناسیون نیز یکی از مدارک مهم و ضروری می باشد و حتما باید در هنگام ثبت نام این کارت را همراه خودتان داشته باشید.

همراه داشتن قیم دانش آموز نیز در هنگام ثبت نام بسیار ضروری می باشد و دانش آموزان باید در هنگام ثبت نام یکی از والدینشان را با خود به مدرسه مورد نظر ببرند، زیرا برخی از مدارک باید توسط قیم دانش آموز در هنگام ثبت نام امضا شود.

قبل از این که روز ثبت نام فرا برسد، بهتر است که به مدرسه موردنظرتان مراجعه کنید و از مدرسه لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را بپرسید تا در روز ثبت نام مدارک شما تکمیل باشد.

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

مدارک اخذ پذیرش از مدارس کانادا

شرایط اخذ ویزا تحصیلی کانادا برای دانش آموزان

اگر که شما قصد دارید برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنید، ابتدا لازم است که برای گرفتن ویزای این کشور اقدام نمایید و به همین دلیل در این بخش از مطلب ما شما را برای اخذ ویزا دانش آموزی کانادا راهنمایی خواهیم کرد.

اولین قدم برای گرفتن ویزای دانش آموزی این است که شما از مدرسه مورد نظرتان یک نامه پذیرش بگیرید و زمان حضور در سفارت و تحویل مدارک حتما باید این نامه را با خودتان به همراه داشته باشید.

شما برای پذیرفته شدن از طرف سفارت کانادا و همچنین صدور ویزا حتما باید پاسپورت معتبر داشته باشید و لازم به ذکر است که بدانید پاسپورت شما حتما باید فاقد هر گونه سوء پیشینه باشد.

از دیگر مدارک لازم و مورد نیاز برای اخذ ویزا می توان به عکس پرسنلی، اصل مدارک شناسایی و همچنین بیمه نامه و کارت سلامت برای دانش آموز اشاره کرد و علاوه بر آن برخوردار بودن از تمکن مالی و داشتن وضعیت مالی قابل قبول نیز می تواند در پذیرش شما در مدارس کانادا و همچنین صدور ویزا برای ورود به کانادا موثر باشد.

شرایط اخذ ویزا همراه تحصیلی کانادا

تحصیل در مدارس کانادا اگر در هنگام ثبت نام دانش آموز بخواهد با خودش والدین و یا همراهی داشته باشد، این فرد نیز باید برای وارد شدن به مرزهای کانادا ویزا اخذ نماید و به همین دلیل در این بخش از مطلب مواردی را در مورد ویزا همراه دانش آموزی کانادا در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این افراد به علت این که به عنوان همراه قصد ورود به کانادا را دارند و نمی خواهند مدت زمان طولانی در کانادا اقامت داشته باشند، می توانند از طریق اخذ ویزای توریستی کانادا به خاک این کشور وارد شوند و همانطور که می دانید شرایط اخذ این ویزا بسیار ساده تر از شرایط اخذ سایر ویزاها است و علاوه بر آن این ویزا برای صادر شدن نیاز به پرداخت هزینه های بالایی ندارد و لازم نیست که شخص موردنظر برای گرفتن ویزای همراه به طور کامل به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد و یا اینکه از تمکن مالی برخوردار باشد.

برخی از دانش آموزان قصد دارند که در دوره تحصیلی خود والدینشان را در کنار خودشان نگه دارند و برای این که والدین این افراد بتوانند در طول مدت تحصیل فرزندانشان در کانادا اقامت داشته باشند، لازم است که ویزای همراه تحصیلی اخذ نمایند و این ویزا نیز مانند سایر ویزاها دارای شرایط و مدارک خاصی می باشد و بهتر است که شزایط اخذ آن را از افرادی که در سفارت کانادا مشغول به کار هستند، بپرسید و در صورت داشتن شرایط اولیه موردنظر در جهت اخذ نمودن ویزای همراه تحصیلی کانادا اقدام کنید.

مزایای تحصیل در مدارس کانادا

تحصیل در مدارس کانادا اگر قصد دارید که برای ادامه تحصیل به کشورهای خارجی مهاجرت کنید، بهتر است که بدانید کشور کانادا می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و به همین منظور در این بخش از مطلب به بررسی مزایای تحصیل در مدارس کانادا خواهیم پرداخت.

تحصیل در مدارس کانادا برای علاقمندان به درس خواندن و تحصیل سبب پیشرفت در این زمینه می شود و اگر دوست دارید همراه با درس خواندن، پیشرفت هایی در زمینه های علمی مختلف داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در مدارس کانادا ثبت نام کنید.

یکی از مهم ترین مزایای تحصیل در مدارس کانادا، دریافت اقامت دائم به واسطه تحصیل می باشد و دانش آموزان پس از اتمام دوره تحصیلی خود به راحتی می توانند اقامت دائم بگیرند.

وارد شدن به بازار کار نیز یکی دیگر از مزایای تحصیل در مدارس کانادا می باشد و در صورتی که دانش آموزان کارنامه تحصیلی درخشانی داشته باشند، پس از پایان دوره ی تحصیلی خودشان می توانند به راحتی به بازار کار وارد شوند و بیزینس مخصوص خودشان را داشته باشند.

از دیگر مزایای تحصیل در مدارس کانادا می توان به اخذ پذیرش در دانشگاه های تاپ کانادا اشاره کرد و دانش آموزان محصل پس از تمام شدن دوره تحصیلی خودشان می توانند در دانشگاه های معروف کانادا پذیرش شوند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment