با ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا آشنا شوید

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
با ۱۰ جاذبه های توریستی معروف کانادا آشنا شوید

 ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا:  کانادا یکی از بهترین و پهناور ترین کشور های دنیا است  ، این کشور در قاره آمریکای شمالی قرار دارد و امروزه به عنوان یکی از پرگردشگرین کشور های دنیا نیز شناخته می شود.

به دلیل کیفیت بالای زندگی ، وجود امکانات عالی برای تحصیل ، وجود موقعیت های شغلی زیاد و … ، همگی باعث شده است که تعداد مهاجرین نیز به این کشور به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند.

این کشور دارای مکان های دیدنی بسیاری می باشد که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند.

در این مقاله قصد داریم که ده مورد از جاذبه های جذاب و زیبای تورستی این کشور را به شما معرفی کنیم که کمتر کسی است که از آنها در زمان سفر خود بازدید کرده باشد.

انواع ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا هستید پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای کانادا را دنبال بکنید.

با ۱۰ جاذبه های توریستی معروف کانادا آشنا شوید

آبشار نیاگارا یکی از جاذبه های توریستی معروف کانادا

یکی از  ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا کمتر کسی است که نام این آبشار را نشیده باشد ، نیاگارا إبشاری است که نیمی از آن در کشور کانادا و نیم دیگر آن در آمریکا واقع شده است به همین دلیل دارای موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی می باشد .

آبشار نیاگارا خود از سه آبشار دیگر تشکیل شده است که نام این سه آبشار عبارت است از نقاب عروس ، نعل اسب و آمریکایی  ،‌ که از بین این موارد نعل اسب بزرگ‌ ترین آبشار است و نقاب عروس کوچکترین آن می باشد .

ارتفاع این آبشار به حدودا ۵۷ متر می رسد و یکی از بزرگ ترین آبشار های جهان است که سالانه افراد زیادی برای بازدید از آن به کانادا سفر می کنند .

ویزا شینگن

برای دریافت ویزای شینگن پیشنهاد میکنیم مقاله اخذ ویزای شینگن دنبال بکنید.

پارک ملی گراس مورن :

از دیگر ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا پارک ملی گروس مورن یکی از پارک های مهم در کشور کانادا است ، این پارک حدود ۱۸۰۵ کیلومتر مربع مساخت دارد و یکی از مهم ترین و معروف ترین مناطق گردشگری در کشور کانادا است .

شاید جالب است بدانید که این پارک قبلا اقیانوس بوده است و بر اثر برخورد اشتقاق قاره‌ای ایجاد شده و دارای طبعیتی منحصر به فرد و بکر می باشد .

در این پارک ملی دیوار های صخره ای ، آبشارهای زیبا با چشم اندازی بسیار زیبا وجود دارد که می تواند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد .

علاوه بر این تفریحگاه های زیادی نیز در این پارک ایجاد شده است به عنوان مثال امکان قایق رانی در این پارک وجود دارد .

این پارک در بخش شرقی کانادا در شهر نیوفانلند قرار دارد .

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی به کانادا را نیز مشاهده بکنید .

پارک ملی گراس مورن :

پارک ملی بنف (Banff) و کوه های راکی

 از دیگر ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا اگر که قصد سفر به کشور زیبای کانادا را دارید به شما پیشنهاد می شود که حتما از پارک ملی بنف بازدید کنید ، این بخش یکی از مهم ترین مکان های گردشگری در این کشور است .

مساحت این پارک چیزی در حدود 6641 کیلومتر مربع است ، . به عنوان نخستین پارک ملی این کشور و همچنین سومین پارک ملی دنیا شناخته می شود .

این پارک منطقه کوهستانی کانادا قرار دارد به همین دلیل دارای میراثی غنی از ناب ترین از تفریحات کوهستانی را دارا می باشد .

به دلیل کوهستانی بودن این منطقه پیست های اسکی زیادی ساخته شده است که میتوانید یک اسکی هیجان انگیز را در آنجا تجربه کنید .

هتل فرمونت بنف اسپرینگز ، شهر بنف ، کوه گوگرد ، درياچه لوئیس ، پیست اسکی ردیاچه لوئیس ، دریاچه مورین ، پیست اسکی دهکده آفتاب ، باغ راه یا پارک وی آیسفیلدز  ، دریاچه کمان ، دریاچه پیتو ، باغ راه یا پارک وی دره کمان ، ژرف دره جانستون ، دریاچه مینویانکا ، تماشای حیات وحش ، از دیدنی ترین بخش های این پارک ملی می باشد .

ویژگی ویزای جاب آفر کانادا

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزای جاب آفر کانادا را نیز مشاهده بکنید.

پارک ملی بنف (Banff) و کوه های راکی

خلیج فاندی :

از دیگر ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا به عنوان چهارمین مورد از ده منطقه دیدنی وگردشگری کشور کانادا ، خلیج فاندی را می خواهیم که به شما معرفی کنیم .

این خلیج در ساحل ها نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا قرار گرفته است ، جزر و مد ها زیادی در این خلیج رخ می دهد به گونه ای که هر روز دوبار از آب خالی می شود و افراد می توانند که از نزدیک آن را مشاهده کنند .   همچنین ارتفاع جزر و مد هایی که در این خلیج رخ می دهد به 19 متر نیز می رسد .

در این خلیج غار های زیادی نیز وجود دارد که گردشگران می توانند که از بازدید از آنها به چشم اندازه صخره ای لذت ببرند .

شما می توانید که در ساحل های نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا قد بزنید و از خلیج فاندی نیز دیدن کنید ، قایق سواری کنید و گونه های مختلف جانوری را نیز مشاهده کنید .

پس اگر میخواهید که به کانادا بروید در لیست خود حتما بازدید از این خلیج زیبا و منحصر به فرد را قرار دهید .

صخره های هوپ ول کیپ ، جزیره گرند مانان ، پارک ملی فاندی از مهم ترین مکان هایی است که می توانید وقتی به خلیج فاندی رفتید از آنها نیز دیدن کنید .

خرس های قطبی چرچیل

با ۱۰ جاذبه های توریستی معروف کانادا آشنا شوید چرچیل در بخش شمالی استان مانیتوبا که یک  شهر کوچک در خلیج هادسون است ، قرار گرفته است .

این منطقه به دلیل وجود گونه ای از خرس های قطبی که معروف به خرس های قطبی چرچیل هستند مشهور شده است ، این شهر هرساله از تاریخ اکتبر تا نوامبر میزبان خرس هایی است که به تازگی از خواب تابستانی بیدار شده اند و منتظر این هستند که این خلیج یخ بزند .

حدود 900 خرس در این بازه هشت هفته ای از خواب زمستانی در این منطقه بیدار می شوند .

به منظور بازدید از این گونه های جانوری خاص که کمتر جایی در دنیا وجود دارند سالانه تور های زیادی برگزار یمی شود و افراد با سوار شدن در باگی تندرا  می توانند که از این گونه ها بازدید کنند . و یک تجربه خاص و به یادماندنی داشته باشید .

امروزه این بخش به دلیل وجود همین خرس ها به یکی از مکان های توریستی کشور کانادا تبدیل شده است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب میکند .

خرس های قطبی چرچیل

موزه حقوق بشر

 ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا موزه حقوق بشر یکی دیگر از مکان های دیدنی این کشور است که تورست های زیادی در زمان سفر خود به این کشور از آن بازدید می کنند .

این موزه در شهر وینیپگ (Winnipeg) قرار دارد و در سال 2014 تاسیس شده است .

برای ساخت این موزه از معماری بسیا خاص و چشم نوازی استفاده شده است و به طور کلی دارای یک طرح بسیار زیبا و خاص می باشد   .

این موزه در نزدیکی فورکس (Forks) قرار دارد و در آن اثاری در رابطه با حقوق بشر کانادا به تصویر کشیده شده است  .

این موزه اولین موزه حقوق بشر در 50 سال اخیر بود که در شهر وینیپگ کانادا ساخته شد .

هدف اصلی از ساخته شدن این موزه جمع آوری تمامی اثار های مربوط به تمدن و فرهنگ کشور کانادا و به نمایش گذاشتن آنها است و به گونه ای ترویج آنها میباشد .

برای کسانی که به بازدید از مکان های عمومی همانند موزه های لذت می بزند پینشهاد می شود که در صورت سفر به کشور کانادا حتما از  موزه حقوق بشر بازدید کنند .

موزه حقوق بشر

برج CN (سی ان)

 ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا یکی از معروف ترین برج های جهان با دارا بودن بیش از 553 متر ارتفاع ، برج سی ان کشور کانادا است که قصد داریم به عنوان هفتیم مکان گردشگری این کشور آن را مورد بررسی قرار دهیم .

این برج در پایتخت کشور کانادا یعنی شهر تورنتو واقع است و سالانه میزبان توریست های زیادی از سراسر دنیا می باشد .

زمانی که برج سی ان ساتخته شده به آن به چشم یک اثر هنری معماری دیده می شد به گونه ای که کمتر کسی بود که در زمان سفر خود به تورنتو از آن دیدن نکند .

در این برج انواع سرگرمی های هیجان انگیر ، رستوران و کافه ، مکان های دیدنی ، چشم اندازی زیبا از شهر بزرگ تونتو و … وجود دارد که لذت بازدید از این برج را چندیدن برابر کرده است .

رستوران این برج به صورت 360 درجه طراحی شده است و شما دورتا دو محیط دایره ای این رستوران را می توانید که قدم بزنید و از پنجره های بزرگ آن شهر را از ارتفاعی بسیار مشاهده کنید .  همچنین به صورت خودکار نیز این رستوران در هر ۷۲ دقیقه یک بار یعنی 360 درجه به دور خود میچرخد و شما م یتوانید در حین غذا خورد نماهای مختلف از شهر را مشاهده کنید .

همچنین اج واک نیز در این برج فعال است و شما می توانید که لذت قدم زدن در ارتفع 365 متری را از این طریق تجربه کنید .

برج CN (سی ان)

شهر قدیمی کبک

 ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا شهرقدیمی کبک یکی از شهر هایی که به دلیل داشتن میراث تاریخی بسیار زیاد در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است .

کبک یکی از ا یالات کانادا است که در شهر مونترال یعنی بزرگ ترین شهر این کشور قرار گرفته است . جالب است بدانید که زبان رسمی که در این شهر استفاده میشود انگلیسی نبوده و مردم این شهر به زبان فرانسوی صحبت می کنند .

به منطقه ای که در آن اثار تاریخی بسیاری وجود دارد به اصطلاح کبک قدیم گقته می شود . آبشار مونمورانسی ، باغ گیاه شناسی مونترال ، جزیره بوناونچر و … از مهم ترین مناطق دیدنی شهر کبک هستند که میتوانید در کنار بازدید از مکان های تاریخی از آنها نیز دیدن کنید .

کبک قدیم را بسیاری از افراد تکه ای از تاریخ اروپا در خاک کانادا ، عنوان می کنند زیرا که در این بخش از زمان های قدیم میراث تاریخی بسیاری که به دست اروپایی ها ساخته شده است وجود دارد .

این نکته نیز خوب است بدانید که شهر کبک به عنوان اولین شهر محصور با دیوار در آمریکای شمالی نیز شناخته می شود .

امروزه کبک به یکی از مکان های دیدنی این کشور تبدیل شده است و  توریست های زیادی از این مکان بازدید می کنند .

شهر قدیمی کبک

شهر قدیمی مونترال

از ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا  مونترال بزرگ ‌ترین و پر‌جمعیت‌ ترین شهر استان کبک می باشد ، و در بخش جنوب شرقی کانادا واقع شده است .

این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد به همین دلیل تبدیل به یکی از مکان های اصلی گردشگری این کشور تبدیل شده است که سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند.

کلیسای سن ژوزف ، باغ گیاه شناسی مونترال ، مجموعه‌ بیودوم ، منطقه پلاتو مونت رویال ، بازار ژان تالون ، منطقه سادکوئست ، مسکن ۶۷ مونترال ، موزه هنرهای زیبای مونترال ، کلیسای نتردام مونترآل ، پارک مونت رویال ، م یدان پلیس دام ، کلیسای جامع مریم ملکه جهان ، کاخ کنگره مونترآل (مرکز همایش مونترآل) ، اسپای بوتا بوتا ، پارک لافونتن ، موزه هنر معاصر مونترآل ، کلیسای نتردام دی بون سکورز ، موزه پوینت کلیر (موزه باستان‌ شناسی و تاریخ مونترآل) و … از مهم ترین مناطق دیدنی این شهر است که می توانید از در زمان سفر خود از آنها دیدن کنید .

شهر قدیمی مونترال

بندر ویکتوریا

از دیگر ۱۰ جاذبه های توریستی کانادا  این بندر در جزیره ونکوور در ایالت بریتیش کلمبیا کشور کانادا واقع است و دارای یک چشم اندازه بسیار خاص و زیبا می باشد .

این بندر دارای سه بخش می باشد که عبارت هستند از :

بندر بیرونی : در این بندر قایق و کشتی های زیادی وجود دارد .

بنادر درونی : که در زمان های ترافیک ساحلی و صنعتی استفاده می شود .

بندر ویکتوریا : این بندر توسط یک موج شکن عمیق و وسیع حفاظت شده است .

هتل امپرس که یکی از معروف ترین هتل های کانادا است در این منطقه قرار گرفته است . همچنین تعداد زیادی از نهنگ ها در این سحال وجود دارند و افراد زیادی برای بازدید از آنها به بندر ویکتوریا می آيند .

پایان :

در این مقاله سعی شد که 10 مورد از بهترین مکان های دیدنی کشور کانادا به شما کعرفی شود ، کشور کانادا کشور پنهاوری است و در هر گوشه آن اثار دیدنی ، طبیعت بکر ، اب و هوایی متفاوت و … وجود دارد به همین دلیل است که شما باید قبل از سفر خوب تحقیق کنید و به یک شهر مناسب به علایق  خود سفر کنید .

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment