اخذ ویزای کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
انواع ویزای کانادا
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

اخذ ویزای کانادا 2023

اخذ ویزای کانادا 2023: ویزای کانادا مجوز ورود به خاک کانادا برای اقامت  در مدت زمان محدود و مشخص با رعایت اصول و شرایط خاص می باشد. 

سایت کنسولگری کانادا به عنوان سایت رسمی دولت کانادا برای مراجعه‌کنندگان و اشخاصی که علاقه‌مند به مهاجرت، تحصیل، کار و سفر به کانادا هستند، شناخته می‌شود. این سایت اطلاعات جامعی را درباره مهاجرت، ویزا، تحصیل، کار و سفر به کانادا ارائه می‌دهد.

در رابطه با چگونگی اخذ این نوع ویزا مقاله ای تهیه نموده تا شاید راه شما را برای دریافت این نوع ویزا هموارتر نماییم.قبل از آن در نطر داشته باشید که آژانس مسافرتی ایرانیکا آماده مشاوره و راهنمایی شما غزیزان به صورت رایگان، برای معرفی آسانترین راه  دریافت ویزای کانادا می باشد.همچنین خالی از لطف نیست که بدانید

 

قابل توجه افراد دارای ویزای توریستی کانادا

باتوجه به تسهیلات ویژه دولت کانادا برای ایرانیان دارای ویزای توریستی چنانچه قصد درخواست:

مجوز کارباز: OPEN WORK PERMIT

دریافت پذیرش و مجوز تحصیل: STUDY PERMIT  

از داخل خاک کانادا را  داشته باشید آژانس مسافرتی ایرانیکا آمادگی خود را جهت پذیرش پرونده شما  (با اولیت سابمیت درخواست) اعلام  میدارد.لطفا با ما تماس بگیرید.02158473333

 در واقع می توان گفت که ویزای توریستی کانادا یک ویزای مولتی ۵ ساله هستش که بنا به اعتبار پاسپورت هر کشور برای شخص ویزا صادر میشه و چون پاسپورت ایران ۵ سال اعتبار داره کشور کانادا برای شما یک ویزای ۵ ساله مولتی صادر میکنه که که با هربار ورد هر شخص میتونه ۶ ماه در کشور کانادا حضور داشته باشه

اما با قانون جدید اداره مهاجرت کانادا از اواخر فوریه ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ برای ایرانیان تمام افرادی که از طریق ویزای موقت چه توریستی، چه تحصیلی وارد خاک کانادا بشن میتوانند  ویزاشون را به ویزای کاری یاOPEN WORK PERMIT تبدیل کنن که منجر به اقامتشون در  کانادا بشه

هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا برای افرادی است که می‌خواهند در کانادا تحصیل کنند. 
 
برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید مدارک زیر را به مراجع مهاجرتی ارائه کنید: ۱. پذیرش نامه از دانشگاه: باید پذیرش نامه از یک دانشگاه کانادایی داشته باشید.
 
برای این منظور باید برنامه تحصیلی خود را انتخاب کرده و به دانشگاه اعلام نمایید. پس از بررسی مدارک و مصاحبه با شما، اگر موفق شدید، پذیرش نامه ارائه خواهد شد.
 
۲. مدارک تحصیلی: باید مدارک تحصیلی خود را ارائه کنید. در صورتی که دانشگاه کانادایی درخواست کرده باشد، باید مدرک تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و تایید شده توسط وزارت خارجه ارائه کنید.
 
۳. مدارک مالی: باید مدارک مالی خود را ارائه کنید تا بتوانید هزینه‌های تحصیل و زندگی خود را در کانادا پرداخت کنید. معمولاً برای دریافت ویزای تحصیلی باید دارای حداقل ۱۰ هزار دلار کانادایی به عنوان هزینه زندگی باشید.
 
۴. آیلتس یا تافل: باید آزمون آیلتس یا تافل را گذرانده و نمره مورد نیاز را بدست آورده باشید. نمره مورد نیاز برای هر دانشگاه ممکن است متفاوت باشد.
 
پس از ارائه مدارک مورد نیاز، باید به سفارت کانادا در کشور خود مراجعه کرده و درخواست ویزای تحصیلی را ثبت کنید. در صورتی که درخواست شما تایید شود، ویزای تحصیلی برای شما صادر خواهد شد.

تحصیل در کانادا یکی دیگر از روشهای اخذ ویزای کانادا 2023 می باشد که نه فقط راه شما را برای اخذ اقامت دائم کانادا هموارتر می سازد بلکه میتوانید با توجه به رشته تحصیلی یا مهارتی که آموختید مشغول به کار و صاحب درآمد شوید

اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که برای اینکه بتوانید اخذ ویزای تحصیلی کانادا را دریافت نمایید باید دارای مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه باشید.ودر عین حال می بایست از مدرسه یا دانشگاه و یا موسسه ای که قصد تحصیل در آن را دارید دعوتنامه رسمی دریافت و ارائه دهید.

معمولا در شرایط عادی ویزای تحصیلی کانادا بین 4 تا 6 ماه کاری صادر می شود.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

ارائه پذیرش تحصیلی معتبر از مدرسه یا دانشگاه 

عموما تمامی فاندها یا نامه های پذیرش که از مراکز آموزشی کانادا دریافت میشود توسط سفارت کانادا استعلام میشود.

ناگفته نماند که فاند یا پذیرش به منزله این نبوده که شما موفق به اخذ ویزا تحصیلی شدید زیرا که اخذ پذیرش یا تائیدیه  نیازمند ارائه مدارک معتبر تحصیلی است.

شما میتوانید با کارشناسان مجرب ایرانیکا ارتباط و مشاووره های لازم را دریافت نمایید.

تمکن مالی ویزا تحصیلی کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا این مقاله را دنبال نماییید

ویزا سرمایه گذاری کانادا

ویزای کاری کانادا

ویزای کاری کانادا برای افرادی است که می‌خواهند به کانادا برای کار کردن بروند. برای دریافت این ویزا باید یک پیشنهاد کار از یک شرکت کانادایی داشته باشید.
برای دریافت ویزای کاری کانادا باید مدارک زیر را به مراجع مهاجرتی ارائه کنید:

۱. پیشنهاد کار از یک شرکت کانادایی: باید یک پیشنهاد کار از یک شرکت کانادایی داشته باشید. این پیشنهاد کار باید شرایط کاری، حقوق و مزایا، مدت زمان قرارداد و سایر جزئیات را شامل شود.

۲. رزومه: باید رزومه خود را به زبان انگلیسی تهیه کرده و ارائه کنید. در رزومه باید تجربیات کاری خود را به طور دقیق توضیح دهید.

۳. مدارک تحصیلی: باید مدارک تحصیلی خود را ارائه کنید. در صورتی که دانشگاه کانادایی درخواست کرده باشد، باید مدرک تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و تایید شده توسط وزارت خارجه ارائه کنید.

۴. مدارک مالی: باید مدارک مالی خود را ارائه کنید تا بتوانید هزینه‌های زندگی خود را در کانادا پرداخت کنید. معمولاً برای دریافت ویزای کاری باید دارای حداقل ۱۰ هزار دلار کانادایی به عنوان هزینه زندگی باشید.

۵. آیلتس یا تافل: باید آزمون آیلتس یا تافل را گذرانده و نمره مورد نیاز را بدست آورده باشید. نمره مورد نیاز برای هر شغل و شرکت ممکن است متفاوت باشد.

۶. پرونده کاری: باید پرونده کاری خود را به همراه رزومه و مدارک تحصیلی ارائه کنید. در این پرونده باید تجربیات کاری خود را به طور دقیق توضیح دهید. پس از ارائه مدارک مورد نیاز، باید به سفارت کانادا در کشور خود مراجعه کرده و درخواست ویزای کاری را ثبت کنید. در صورتی که درخواست شما تایید شود، ویزای کاری برای شما صادر خواهد شد. اعتبار این ویزا بسته به نوع ویزا و شرکت کانادایی که شما برای آن کار می‌کنید، ممکن است متفاوت باشد

ویزای کار کانادا نیز از دیگر روشهای پر متقاضی اخذ ویزای کانادا 2023  است که با هدف خود اشتغالی، جذب نیروی ماهر، یا شروع یک کسب و کار صادر میگردد.

اگر شما دارای مهارت لازم هستید و همچنین مسلط به یکی از زبان های انگلیسی و فرانسه بوده و از طرفی دارای دعوتنامه رسمی از کار فرما خود هستید، میتوانید برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام نمایید.

همچنین  اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار یا استارتاپ را دارید باید ادعانامه یا بیزینس پلن  منحصر به فرد خود را در ابتدا ارائه دهید.

هزینه مهاجرت کاری کانادا

اگرشرایط اخذ ویزای کانادا را دارید حتما مقاله را دنبال نمایید

ویزای توریستی کانادا

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا۲۰۲۲
ویزای توریستی کانادا برای افرادی است که می‌خواهند به کانادا به عنوان توریست بروند. با این ویزا شما می توانید به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت کنید. برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید مدارک زیر را به مراجع مهاجرتی ارائه کنید:
 
۱. فرم درخواست ویزا: باید فرم درخواست ویزای توریستی کانادا را تکمیل کرده و ارائه کنید.
 
۲. مدارک شناسایی: باید مدارک شناسایی خود را ارائه کنید. این مدارک شامل پاسپورت و عکس های شما است.
 
۳. مدارک مالی: باید مدارک مالی خود را ارائه کنید تا بتوانید هزینه‌های زندگی خود را در کانادا پرداخت کنید. معمولاً برای دریافت ویزای توریستی باید دارای حداقل ۱۰ هزار دلار کانادایی به عنوان هزینه زندگی باشید.
 

۴. بلیط رفت و برگشت: باید بلیط رفت و برگشت خود را ارائه کنید.

۵. برنامه سفر: باید برنامه سفر خود را به طور دقیق توضیح دهیدبه همراه جزئیات سفر

 

از دیگر روشهای اخذ ویزای کانادا 2023 ویزای توریستی کانادا می باشد.

این ویزا در واقع یک ویزای موقت است که برای اهدافی همچون اقامت های کوتاه مدت تجاری، بازدید از خانواده و… بوده و به صورت مولتیپل صادر میگردد. البته قابل ذکر است که در حال حاضر تمامی ویزاهای توریستی کانادا به صورت مولتیپل صادر میگردند. با دریافت ویزای مولتیپل شما می توانید در هر بار ورود به خاک کانادا تا حداکثر 6ماه  اقامت داشته باشید.از مزیتهای این نوع ویزا این است که تا زمانی که پاسپورت شما دارای اعتبار باشد این ویزا نیز معتبر خواهد بود.

قوانین اقامت کانادا در سال ۲۰۲۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای اخذ ویزای توریستی کانادا این مقاله را دنبال نمایید

جدول کامل مشخصات ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزا

ارائه تاریخچه سفری متناسب با منابع مالی، ارائه تمکن مالی و گردش حساب

گردش حساب مورد نیاز

گردش ۴ تا ۶ ماهه آخر حساب متقاضی
(مبلغ گردش حساب اهمیتی ندارد)

نحوه اقدام برای اخذ ویزا

آنلاین – حضوری

ورود با این ویزا به کشورهای

 مراکش – کوبا – دومینیکن – مکزیک – پاناما

مدت زمان تعیین وقت سفارت

 1 تا 7 روز کاری

زمان اعتبار ویزا

توریستی: منطبق با اعتبار پاسپورت (حداکثر ۵ سال)
تحصیلی: منطبق با برنامه تحصیلی
کاری: منطبق با دعوت‌نامه کارفرما

مدارک مورد نیاز وقت سفارت

عکس پاسپورت – آدرس ایمیل – برگه بیومتریک

رایج‌ترین دلایل ریجکتی

عدم اعتماد به بازگشت متقاضیان – ارائه تمکن مالی نامناسب – مشخص نبودن هدف سفر به کانادا – تاریخچه سفری نامناسب

نیاز به پیکاپ

دارد

سفارت در ایران

ندارد

مدت زمان جوابدهی به درخواست اخذ ویزا

۴۲ روز کاری (متغیر)
در حال حاضر مدت زمان جواب دهی ویزای کانادا برای درخواست ویزای توریستی کانادا ۲۶۰ روز کاری و برای ویزای تحصیلی کانادا ۲ هفته در نظر گرفته شده است.

مزایای اخذ ویزای توریستی کانادا

🔺امکان ورود به 25 کشور بدون نیاز به اخذ ویزا

🔺اجازه کار در کانادا همزمان با تحصیل

🔺برابر بودن مدت اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت

🔺امکان  ورود از کلیه مرزها (زمینی و هوایی)

🔺امکان اقامت 6 ماه با اخذ ویزا توریستی

🔺امکان دریافت اقامت پس از پایان تحصیل

🔺 امکان اقامت مجدد بدون فاصله زمانی

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزا توریستی کانادا

🔺داشتن پاسپورت

🔺عدم سوء پیشینه حقوقی یا کیفری

🔺برخورداری از سلامت کامل جسم و ذهن

🔺داشتن تمکن مالی مناسب

🔺داشتن سابقه سفر مناسب

نکته: در گزینه سابقه سفر به اروپا می بایست که عنوان کرد که لزوما  شما نباید دارای ویزای شینگن یا سفر به اروپا را داشته باشید بلکه هرگونه سفر به خارج از کشور نیز  در واقع سابقه سفر محسوب می شود.البته ناگفته نماند که ویزای شینگن، استرالیا، آمریکا،  ژاپن، سنگاپور، انگلیس شانس شما را برای دریافت ویزای توریستی کانادا بیشتر خواهد کرد.

تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی

اگر موفق به دریافت ویزای توریستی کانادا شدید و در طول اقامت خود موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه ها یا موسسات عالی شدید کافی است که  دعوتنامه رسمی خود را به اداره مهاجرت کانادا تحویل و پس از آن ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی کانادا تبدیل نمایید.

تغییر وضعیت ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم یا یک نوع اقامت بلندمدت دیگر می‌تواند بسته به شرایط و معیارهای مربوطه ممکن باشد. اما به طور کلی، تغییر وضعیت ویزاها در کانادا یک فرایند پیچیده است و بسته به وضعیت شما و اعتبار ویزای توریستی شما، شرایط متفاوتی وجود دارد.

یکی از راه‌های تغییر وضعیت ویزای توریستی به اقامت دائم، برنامه اقامت پایدار کانادا است. این برنامه برای افرادی که در کانادا به عنوان دانشجو، کارمند یا کسب و کارمند کار می‌کنند و در داخل کانادا حضور دارند، ارائه می‌شود. برای ورود به این برنامه، شما باید شرایط خاصی را برآورده کنید، از جمله مهارت‌ها و توانایی‌های کاری مورد نیاز و توانایی پشتیبانی مالی.

در صورتی که می‌خواهید ویزای توریستی خود را به یک نوع ویزای موقت تبدیل کنید، باید برنامه مخصوصی مانند برنامه تمدید اقامت (Extension of Stay) را انتخاب کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد که مدت زمان اقامت خود را در کانادا تمدید کنید. برای این منظور، باید درخواست تمدید اقامت را به مقامات مهاجرتی کانادا ارسال کنید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

برای هر دو گزینه، مشاوره حرفه‌ای از وکیل یا مشاور مهاجرتی با تخصص در موارد مربوطه، می‌تواند بسیار مفید و ضروری باشد. این افراد می‌توانند به شما کمک کنند تا نیازها و الزامات

خاص هر برنامه را درک کنید و شما را در فرآیند تغییر وضعیت ویزاها یا تمدید اقامت همراهی کنند.جهت ارتباط با مشاورین ایرانیکا تماس بگیرید02158473333

مراحل مهاجرت کاری به کانادا

شرایط اخذ ویزای کار کانادا

از الزامات اخذ ویزای کانادا عدم سوء پیشینه ویا سابقه کیفری است.

همچنین شما باید از یک کارفرما یا موسسه ای در کانادا پیشنهاد شغلی به همراه دعوتنامهداشته باشید.

نکته ای که باید به آن توجه نموند این است که در  متن این دعوتنامه چگونگی آشنایی با کارفرما و همچنین این که چه مدت زمان قرار است آنجا مشغول به کار شوید مشخص و قید شود

مراحل اخذ ویزای کانادا

مراحل اخذ ویزای کانادا به صورت زیر می‌باشد:

🔶 ارسال مدارک به صورت الکترونیکی برای سفارت کانادا و پرداخت هزینه‌های موجود

🔶 سفر به یکی از کشورهای اطرف ایران برای انجام انگشت نگاری و عکس برداری ویزای کانادا

🔶پیکاپ پاسپورت به یکی از دفاتر وک جهت الصاق ویزای کانادا (در صورت ویزا شدن)

مدارک لازم برای اخذ ویزا توریستی کانادا

🔶اصل پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار به همراه کلیه پاسپورت‌های قدیمی و یا کارت‌های پرواز یا بلیط هواپیما

🔶یک قطعه عکس رنگی ۳.۵x۴.۵ با پس زمینه سفید (عکس باید در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.)

🔶ترجمه شناسنامه متقاضیان

🔶ترجمه سند ازدواج (در صورت همسفر بودن با همسر)

🔶ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت همسفر بودن فرزندان)

🔶ترجمه رضایت نامه محضری برای همراهی فرزندانی که بدون یکی از والدین قصد مسافرت دارند. رضایت نامه باید از سوی کسی باشد که آن‌ها را همراهی نمی‌کنند.

🔶نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی توسط بانک و به دلار کانادا صادر شده و توسط امور بین‌الملل شعبه صادر کننده مهر و امضا شود.

🔶گردش حساب ۴ تا ۶ ماهه متقاضی به همراه مهر و امضا شعبه صادر کننده

🔶ترجمه اسناد ملکی در صورت وجود

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا

🔶 ارائه برنامه تحصیلی (study plan)

🔶گواهی اشتغال به تحصیل (در صورتی که دانشجو هستید)

🔶ترجمه شناسنامه متقاضیان

🔶رجمه آخرین مدرک تحصیلی و آخرین ریز نمرات

بهتر است بخوانید

تفاوت ویزا استارت آپ کانادا با کار آفرینی

اگر دارای ایده نو و تخصص لازم هستید میتوانید برای اخذ ویزای کانادا اقدام و اقامت کانادا را در.یافت نمایید

اطلاعیه: مهم

ازاول اکتبر 2022  محدودیت‌های کرونایی سفر به کانادا حذف شده و نیازی به ارائه کارت واکسن، تست منفی PCR، ثبت نام در برنامه «ArriveCan»، ارائه گواهی بهبودی کرونا یا قرنطینه در ابتدای ورود به کانادا نخواهد بود.

وفا سیمری

وفا سیمری

ممنون که من رو همراهی کردید تا پایان این مقاله اگر پیشنهادی دارید خوشحال میشم تو نظرات من رو راهنمایی کنید

اشتراک گذاری مطلب

32 دیدگاه

    4 بهمن 1401 پاسخ

    ميشه لطفا بفرماييد وقت رسيدگي براي اخذ ويزاي كانادا بعد از انگشت نگاري چند روزه؟

      10 تیر 1402 پاسخ

      سلام دوست گرامی
      در حال حاظر سفارت کانادا وقت رسیدگی به پرونده ها رو حداکثر 82 روز کاری اعلام کردند.

    21 بهمن 1401 پاسخ

    سلام و درود من ۲۵ سالمه بین مهاجرت به کانادا رو دارم میخواستم بدون بهترین روش برای
    ورود به کانادا
    با در نظر گرفتن سنم چیه؟

      9 تیر 1402 پاسخ

      سلام جناب موسوی عزیز برای اخذ ویزای کانادا روشهای مختلف هست اما بهترین روش براساس شرایط شما تعیین میشه بهتره فرم ارزیابی ما را پر کرده و برای کارشناسان ما ارسال بفرمایید تا شرایط شما را بررسی و بهترین روش را خدمت شما معرفی کنند

    25 تیر 1402 پاسخ

    سلام من یک سفر با تور کانادا به تورنتو را دارم میهواستم بدونم بهترین هتل 5 ستاره تورنتو کدام هتل می باشد

      17 مهر 1402 پاسخ

      سلام . من قبلا سابقه سفر به خارج از کشور دارم ولی ویزای شینگن ندارم . به نظرتون شانس گرفتن ویزای کانادا برام چطور؟ می خوام تازه اقدام کنم انشالله باکمک شما

        18 مهر 1402 پاسخ

        سلام مرسی که آژانس یاس آرین رو انتخاب کردید برای هر کاری درصورتی که کنار شما یک کارشناس متخصص باشد راه کار هست لطفا از طریق شماره 02158473333 با ما تماس بگیرید

    1 مرداد 1402 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر بله امکان اخذ ویزای کانادا به صورت انلاین هم وجود داره
    در ابتدا باید با سایت رسمی سفارت کانادا آشنا باشید و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید
    آدرس سایت سفارت کانادا http://www.canada.ca هستش
    متقاضیان ویزای کانادا باید از طریق این لینک مدارک خود را ارائه دهند و ثبت نام خود را تکمیل فرمایند
    سوال دیگه ای دارید در خدمتتون هستم

    10 مهر 1402 پاسخ

    سلام. برای دخترم ویزای کانادا گرفتید واقعا ممنونم از ایرانیکا . الان اگه منو پدرش بخوایم ویزا برای کانادا بگیریم از چه روشی اقدام کنیم بهتره ؟

      18 مهر 1402 پاسخ

      متشکرم آقای عباسی عزیز ما تمامی سعیمون رو میکنیم که رضایت همه رو جلب کنیم به امید دیدار

    14 مهر 1402 پاسخ

    می خوام به کانادا مهاجرت کنم . اینطوری شنیدم که یه ویزای توریستی بگیرم و بعد اونجا تبدیل کنم به ویزای کاری . اینطوری دردسر نداره ؟

      18 مهر 1402 پاسخ

      بله مدتی هست که دولت کانادا قوانینی رو برای ایرانیانی که دارای ویزای توریستی هستن اجرا کرده ه راحتر بتونن ویزای کانادا رو دریافت کنن ولی اگر قصد مهاجرت دارید تا این قانون هست بهتره زودتر اقدام کنید

    15 مهر 1402 پاسخ

    با سپاس از تیم حرفه ای ایرانیکا. واقعا دقیق و مسئولیت پذیر هستن .

      18 مهر 1402 پاسخ

      لطف داریئ آقای جعفری امیدوارم تونسته باشیم رضایت کاملتون رو جلب کنیم

    16 مهر 1402 پاسخ

    می خوایم خانوادگی اقدام کنیم برای ویزا . خانواده سه نفره هستیم بهتر خانوادگی اقدام کنیم یا تک تک

      18 مهر 1402 پاسخ

      باید شرایط شما در مرحله اول بررسی بشه دوست عزیز

    19 مهر 1402 پاسخ

    سلام . از مطالب و توضیحات کاملی که داخل سایت دارید استفاده کردم برای ویزای توریستی حتما باهاتون مشاوره دارم

    20 مهر 1402 پاسخ

    برای ویزای تحصیلی از آژانس شما اقدام کردم . خدارو شکر پیگیری ها خوبه . مراحل کارم داره پیش میره . کارشناسان ماهری دارن .

    21 مهر 1402 پاسخ

    سلام . برای ویزای کاری می خوام اقدام کنم چقدر زمان می بره ؟

    22 مهر 1402 پاسخ

    خدا قوت . برای تحصیل در دانشگاه تاییدیه گرفتم .بقیه مدارکم هم کامله . امیدوارم با کمک شما کارم درست بشه

    23 مهر 1402 پاسخ

    یک سفر کاری به مدت ۱۰ روز به کانادا دارم . برای گرفتن ویزا چطور اقدام کنم راحت‌تر و سریعتر انجام میشه؟

    24 مهر 1402 پاسخ

    سلام برای ویزای تحصیلی از شما مشاوره گرفتم . ایرانیکا کارشناسان زبده ای داره .خیلی خوب راهنماییم کردن و البته پیش خودشون هم برای ویزای تحصیلی اقدام کردم .

    25 مهر 1402 پاسخ

    سلام . ایرانیکا ممنون . بابت ویزام که درست شد . خیالم راحت شد. واقعا کارتون درسته .

    27 مهر 1402 پاسخ

    سلام .خیلی ممنون بابت پیگیری که برای ویزام داشتید . من و دوستم همزمان اقدام کردیم ولی من باکمک آژانس شما زودتر ویزام آماده شد .

Leave Comment