هزینه ویزا تحصیلی کانادا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
هزینه ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا کشور کانادا به دلیل اینکه یک کشور پیشرفته می باشد افراد بسیار زیادی می خواهند از راه های مختلف به این کشور مهاجرت کنند، یکی از راه هایی که امروزه بیشتر برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده می شود، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد که شما می توانید از طریق مدرک تحصیلی خود ویزا تحصیلی کانادا را دریافت کرده و در مدت زمانی که در این کشور تحصیل می کنید در کشور کانادا اقامت داشته باشید.

زمانی که شما مایل به گرفتن این ویزا شدید، باید هزینه هایی را پرداخت کنید که بتوانید در مدت زمان معلوم این ویزا را دریافت نمایید که هزینه ویزا تحصیلی کانادا متغیر می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال یکی از عواملی که به صورت مستقیم می‌تواند روی هزینه ویزای تحصیلی کانادا برای شما تاثیرگذار باشد این است که شما می خواهید در چه مقطعی در کشور کانادا تحصیل نمایید، به عنوان مثال هزینهبرای گرفتن ویزا برای تحصیل در مقطع دکترا بیشتر می باشد.

یک سری از هزینه ها باید در مراحل اولیه پرداخت شود تا این ویزا برای شما صادر گردد، هزینه‌ای که پرداخت کنید مربوط به گرفتن فرم هایی است که از طریق اینترنتی آن را می‌توانید دریافت کنید و برای گرفتن این فرم ابتدا باید هزینه هایی را پرداخت کرده تا این فرم برای شما ارسال شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله مهاجرت تحصیلی  کانادا را نیز مشاهده فرمایید!

هزینه ویزا تحصیلی کانادا

روش اخذ ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا افرادی که مایل هستند که ویزا تحصیلی کانادا را دریافت کنند برای اخذ ویزا تحصیلی کانادا باید مراحلی را طی نمایند و پس از طی کردن این مراحل می توانند این ویزا را دریافت کرده و برای تحصیل به کشور کانادا مهاجرت کنند.

روشی که بسیار رایج و متداول می باشد و بیشتر مهاجران برای گرفتن ویزای تحصیلی خود از این روش استفاده می‌کنند، این است که ابتدا نامه پذیرش خود را به سفارتخانه می برند و پس از اینکه نامه پذیرش را دریافت کردند، باید یک دوره از کلاس های زبان های انگلیسی را بگذرانند و موفق به دریافت یک مدرک زبان معتبر از دانشگاه های معتبر و آموزشگاه ها شوند و پس از اینکه مدارکی که در قسمت‌های دیگر ذکر کردیم را تهیه کردند، می‌توانند ابتدا از طریق اینترنتی نسبت به گرفتن این ویزا اقدام کرده و سپس به سفارتخانه ها مراجعه کرده و این ویزا را دریافت نمایند.

پیشنهاد میکنیم مقاله انواع ویزا کانادا را نیز مشاهده فرمایید!

روش اخذ ویزا تحصیلی کانادا

مراحل اخذ ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا اولین مرحله برای گرفتن ویزا تحصیلی کانادا این است که فرد متقاضی باید نامه پذیرش قطعی از یکی از دانشگاه های معتبر کشور کانادا را داشته باشد تا بتواند نسبت به گرفتن ویزا اقدامات بعدی را انجام دهد.

مرحله دوم برای این است که افراد باید وارد سایت های مربوطه شوند و فرم هایی که مربوط به گرفتن ویزا تحصیلی کانادا می باشد را با دقت و به طور کامل پر کنند و در مدت زمان تعیین شده ارسال کنند.

مرحله سوم این است که دانشجویانی که برای گرفتن ویزا تحصیلی کانادا می خواهند اقدام کنند، باید هیچ گونه سوء سابقه کیفری در کشور خود نداشته باشند و باید در اسرع وقت به مراجع قانونی مراجعه کرده و برگه سوء پیشینه خود را به سفارتخانه ارائه دهند.

مرحله بعدی این است که دانشجویان باید به یک پزشک معتبر مراجعه کرده و نامه سلامت روحی و جسمی خود را به مراکز مربوطه ارائه دهند.

مرحله پنجم این است که دانشجویانی که برای ادامه تحصیل می‌خواهند وارد کشور کانادا شوند، باید گواهی تمکن مالی را به این کشور ارائه دهند، زیرا این افراد برای ادامه تحصیل در این کشور باید هزینه هایی را بپردازند و به همین دلیل است که داشتن گواهی بانکی یکی از شرایط مهم گرفتن این ویزا محسوب می شود.

در مرحله آخر متقاضیان زمانی که تمام مدارک و فرم های خواسته شده برای گرفتن ویزا را به طور کامل و صحیح پر کردند، باید آن را برای سفارتخانه کانادا ارسال نمایند و منتظر اعلام نتایج و قبولی پذیرش خود از طرف کشور کانادا باشند.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویژگی ویزا جاب آفر کانادا را نیز مشاهده فرمایید!

مراحل اخذ ویزا تحصیلی کانادا

مدارک ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا افرادی که متقاضی گرفتن ویزا تحصیلی کانادا می باشند باید مدارکی را که مورد تایید سفارت خانه است در مدت زمان تعیین شده به افراد کارشناس ارائه دهند تا مدارک آنها مورد بررسی قرار گرفته و ویزا برای آنها صادر شود که ما در این قسمت می خواهیم چند مورد از مهم ترین مدارکی که مورد نیاز می باشد را برای شما بازگو کنیم تا شما اگر زمانی مایل به گرفتن ویزا تحصیلی کانادا باشید، بدانید که چه مدارکی را باید به سفارت خانه ارائه دهید که این مدارک به شرح زیر می باشید:

اولین مدرک برای ویزا تحصیلی کانادا این است که افراد متقاضی باید پاسپورت یا گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه تا یک سال را داشته باشند و گذرنامه افراد متقاضی باید حتماً دارای یک برگه خالی باشد تا ویزای تحصیلی برای آن ها صادر شود.

مدرک مورد نیاز دیگر این است که افراد متقاضی باید اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن را به کارشناسان مربوطه ارائه دهند. اگر افراد متقاضی همراهی را با خود ببرند، باید اصل شناسنامه و ترجمه ی آن را نیز تحویل سفارت خانه ها دهند تا احراز هویت برای افراد متقاضی صورت بگیرد و این مهم ترین مدرک برای گرفتن ویزای فامیلی محسوب می شود.

مدرک مورد نیاز دیگر مربوط به عکس افراد متقاضی می باشد که برای صادر شدن ویزا تحصیلی افراد متقاضی باید یک قطعه عکس رنگی با پس زمینه سفید به سفارتخانه ها تحویل دهند و باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که بین عکس و چهره نباید تفاوتی دیده شود و عکس شما باید در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.

در صورتی که عکس شما قدیمی باشد ویزای شما رد می‌شود و شما باید مراحل طی شده را از اول بگذرانید که این عامل ممکن است باعث شود که در مدت زمان تعیین شده نتوانید به این کشور سفر داشته باشید.

اگر افرادی که مایل به گرفتن ویزا تحصیلی کانادا می باشند مشغول به تحصیل باشند، باید ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل خود را از دارالترجمه های معتبر دریافت نمایند.

مدرک مهم دیگری که برای گرفتن ویزا تحصیلی کانادا مورد نیاز می باشد این است که شما باید نامه پذیرش شده از یک دانشگاه معتبر کشور کانادا داشته باشید تا بتوانید برای گرفتن این ویزا اقدامات اولیه را انجام دهید.

پیشنهاد میکنیم مقاله ویزا شنگن را نیز مشاهده فرمایید!

مدارک ویزا تحصیلی کانادا

مدت اعتبار ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا یکی از نکات بسیار مهمی که افراد باید به آن توجه ویژه داشته باشند، مربوط به مدت اعتبار ویزا تحصیلی کانادا می باشد. شما اگر موفق به دریافت این ویزا شدید، در مدت زمانی که در این کشور مشغول به تحصیل می باشید باید به مدت اعتبار ویزای تحصیلی خود توجه کنید.

اگر در کشور کانادا اقامت داشته باشید و ویزای تحصیلی شما اعتبار نداشته باشد، طبق قانون دولت کانادا شما مشمول جریمه ها و هزینه های بسیار سنگینی می شوید و مطابق با قانون تصویب شده در کشور کانادا نمی توانید در این کشور اقامت داشته باشید و ممکن است تا تمام شدن درس و تحصیل خود دیگر نتوانید در این کشور اقامت داشته باشید و ممکن است که این جریمه به صورت نقدی یا به صورت زندان باشد که با توجه به اینکه چه مدت از اعتبار شما گذشته باشد، مدت زمان زندان متغیر می باشد.

مدت اعتبار ویزا تحصیلی کانادا

تمکن مالی ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا یکی از شروطی که افراد و متقاضیان اخذ ویزا تحصیلی کانادا باید داشته باشند، برخورداری از تمکن مالی می باشد. همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره مستقیم کردیم افرادی که می خواهند ویزای تحصیلی را دریافت کنند، باید نامه تمکن مالی از بانک را گرفته و به سفارتخانه ارائه دهند. نامه تمکن مالی طوری است که باید گردش مالی چهار ماهه خود را که شامل واریزی ها و برداشت ها می باشد، به طور کامل از بانک دریافت کرده و آن را به مراکز مربوطه ارائه دهید تا مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد.

نامه تمکن مالی ویزا تحصیلی بسیار مهم می باشد، به دلیل اینکه افرادی که می خواهند در کشور کانادا اقامت داشته باشند باید هزینه‌هایی را بپردازند تا بتوانند در این کشور زندگی کنند، پس باید از تمکن مالی بسیار خوبی نیز برخوردار باشند تا از پس هزینه هایی که دولت کانادا برای آنها تعیین می کند بربیایند.

پس داشتن تمکن مالی بسیار مهم می باشد و افراد متقاضی حتما باید تمکن مالی داشته باشند تا این ویزا برای آن ها صادر شود و بتوانند برای مهاجرت به کشور کانادا از آن استفاده کنند.

تمکن مالی ویزا تحصیلی کانادا

هزینه کل ویزا تحصیلی کانادا

هزینه گرفتن ویزا تحصیلی کانادا بسیار متغیر می باشد که ما در این قسمت می خواهیم به چند مورد از هزینه هایی که متقاضیان باید آنها را پرداخت نمایند اشاره مستقیمی داشته باشیم:

هزینه اخذ ویزا تحصیلی کانادا شامل موارد مختلفی می شود که متقاضیان باید این هزینه ها را بپردازند تا بتوانند این ویزا را دریافت نمایند که ما در این قسمت می خواهیم چند مورد از این هزینه ها را مورد بررسی قرار دهیم:

۱_اولین هزینه‌ای که در مرحله اول متقاضیان باید بپردازند مربوط به هزینه دریافت فرم درخواست ویزای تحصیلی می باشد که افراد متقاضی باید یک هزینه ای را به حساب سفارت‌خانه‌ها واریز کنند تا این فرم برای آنها ارسال شود. این هزینه بسیار ناچیز می باشد و هر شخصی می تواند به راحتی آن را پرداخت نماید.

۲_هزینه اعلام شده دیگری که برای اخذ ویزا مورد نیاز می باشد، این است که شما باید یک وقت سفارت از سفارتخانه دریافت نمایید که وقت سفارت شامل هزینه‌هایی می باشد که این هزینه به عهده شخص متقاضی است و با توجه به مدت زمان اقامت شما این مبلغ متغیر می باشد و متقاضیان باید این مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و وقت سفارت خود را از این طریق مطلع شوند و در مدت زمان تعیین شده در سفارتخانه حضور پیدا کنند و با کارشناسان مربوطه در این زمینه ملاقات داشته باشند.

۳_از هزینه های دیگری که می توانیم بگوییم برای گرفتن ویزا تحصیلی کانادا مورد نیاز می باشد، مربوط به گرفتن بیمه مسافرتی برای مسافران عزیز می باشد. مسافران در مدت اقامت خود در کشور انگلستان باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که اگر بیمه مسافرتی داشته باشند می توانند در مدت اقامت خود در این کشور از تمام مزایای بیمه شامل بیمه خدمات درمانی بهره کافی را ببرند.

۴_از هزینه های اعلام شده می توانیم به این مورد اشاره مستقیم داشته باشیم که افراد برای گرفتن ویزا باید یک بلیط رفت و برگشت تهیه نمایند که قیمت این بلیط بسیار متفاوت می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عواملی که می توانیم بیان کنیم که به صورت مستقیم بر قیمت بلیط تاثیرگذار می باشد این است که شما در چه زمانی می خواهید در کشور کانادا اقامت داشته باشید، به عنوان مثال در فصل هایی از سال مانند فصل تابستان هزینه بلیط رفت و برگشت از قیمت بالاتری نسبت به فصل های دیگر برخودار می باشد.

مزایای گرفتن ویزا تحصیلی کانادا

هزینه ویزا تحصیلی کانادا مزایای ویزا تحصیلی کانادا بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل است که امروزه متقاضیان بسیار زیادی برای گرفتن ویزا اقدام می کنند.

اولین و مهم ترین مزیتی که ویزای کانادا دارد این است که شما بعد از اتمام تحصیل خود در کشور کانادا می توانید اقامت طولانی مدت این کشور را به راحتی دریافت نمایید.

مزیت دیگری که این ویزا برای افراد متقاضی دارد این است که زمانی که شما موفق به گرفتن این ویزا شدید، می توانید همزمان با اقامت در کشور کانادا اجازه کار نیز به این افراد داده می‌شود.

این است که می‌توانیم بگوییم ویزا تحصیلی کانادا مزایای زیادی دارد و باعث شده است که متقاضیان گرفتن این ویزا چند برابر شود.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment