تور ارزان ایتالیا

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
علت ریجکتی ویزا ایتالیا

تور ارزان ایتالیا در تمام فصول سال توسط آژانس های مسافربری برگزار می شود و مردم زیادی مشتاق سفر به ایتالیا هستند، زیرا هنگام سفر به این کشور علاوه بر بازدید از جاذبه های توریستی و گردشگری ایتالیا، می توانند به صورت همزمان از کشورهای دیگر مانند سوئیس و اتریش و دریای مدیترانه و دریای آدریاتیک نیز بازدید کنند، زیرا این کشورها و جاذبه های نام برده شده در همسایگی ایتالیا قرار گرفته اند.

کشور ایتالیا در اصل نوعی کشور اروپایی است که بین دو دریای مدیترانه و دریای آدریاتیک قرار گرفته است و این کشور در شمار کشورهای وسیع اروپایی قرار می گیرد و سالانه از طریق صنعت توریستی و گردشگری سرمایه ی بی شماری را به دست می آورد و از مهمترین عوامل پیشرفت صنعت توریستی در ایتالیا می توان به مواردی مانند آب و هوای مدیترانه ای و مطبوع در تمام ماه های سال و داشتن جاذبه های توریستی بی نظیر و طبیعت پاکیزه و همچنین دارا بودن مکان های باستانی و… اشاره کرد.

کشور ایتالیا یکی از کشورهایی است که به سرعت برای توریستان و گردشگران علاقمند ویزا صادر می کند و اگر به دنبال داشتن یک سفر اروپایی لذت بخش و بدون دردسر هستید، می توانید این کشور را انتخاب کنید و لازم به ذکر است که بدانید از زمان اقدام برای اخذ ویزای ایتالیا تا گرفتن این ویزای توریستی، بین 20 الی 25 روز زمان صرف می شود.

اگر قصد سفر و اخذ ویزای ایتالیا 1402 را دارید حتما لینک را دنبال نماییید

شهرهای دیدنی ایتالیا در تور ارزان ایتالیا

شهر های دیدنی ایتالیا

سفر با ‌تورارزان ایتالیا ا به تعداد جاذبه هایی که قصد بازدید از آن ها را دارید و یا به هتلی که در آن اقامت می کنید بستگی دارد، بنابراین اگر مایل هستید که هزینه ی زیادی صرف سفر خود نکنید به شما پیشنهاد می کنیم که از جاذبه های دیدنی ارزان و بدون نیاز به تهیه بلیط دیدن کنید و به همین منظور در این بخش از مطلب به بررسی شهرهای دیدنی ایتالیا می پردازیم.

ونیز: یکی از دیدنی ترین شهرهای ایتالیا، شهر ونیز نام دارد و این شهر در ضلع شرقی کشور ایتالیا قرار گرفته است و این شهر یک شهر کاملا آبی می باشد و آب سرتاسر آن را فرا گرفته است و به همین دلیل دارای آب و هوای کاملا مدیترانه ای و مطبوع در تمام فصل های سال می باشد و به دلیل داشتن طبیعت زیبا و دلپذیر و همچنین محیط پاکیزه، به شدت بازدید از آن مورد استقبال توریستان قرار می گیرد و به جرئت می توان گفت که ونیز توریستی ترین شهر ایتالیا می باشد.

شهر ونیز به دلیل کوچک بودن معمولا یک شهر کم هزینه می باشد و شما پس از سفر به ایتالیا می توانید از این شهر دیدن کنید و از جاذبه های توریستی طبیعی آن لذت ببرید و علاوه بر آن برای تفریح می توانید به کافی شاپ ها و رستوران ها و همچنین کلاب های واقع شده در این شهر بروید.

رم: یکی از شهرهای مهم کشور ایتالیا، شهر رم می باشد و این شهر پایتخت ایتالیا است و به علت داشتن جاذبه های باستانی بسیار مورد استقبال توریستان قرار می گیرد و لازم به ذکر است که بدانید اکثر جاذبه های تاریخی ایتالیا در این شهر قرار گرفته اند و این جاذبه های قدیمی بر زیبایی شهر رم تاثیر به سزایی داشته اند و این شهر معمولا اولین شهری است که توریستان و گردشگران تور ایتالیا از آن بازدید می کنند، زیرا اکثر هواپیماهای مسافربری در این شهر فرود می آیند.

آشنایی با ویزای پیکاپ کانادا

قصد دریافت ویزای توریستی کانادا را دارید ! حتما لینک را دنبال نمایید

جاذبه های گردشگری در تور ارزان ایتالیا

جاذبه های گردشگری ایتالیا

همانطور که می دانید ایتالیا دارای جاذبه های گردشگری بی شماری می باشد و اگر شما قصد سفر با ‌تورارزان ایتالیا به این کشور را دارید لازم است که قبل از سفرتان به خوبی با مکان های دیدنی ایتالیا آشنا شوید و به همین علت در این بخش شما را با این مکان ها و جاذبه ها آشنا می کنیم.

کلیسای جامع دومو: یکی از مکان های دیدنی ایتالیا، کلیسای دومو نام دارد و این مکان در شمار جاذبه های توریستی تاریخی قرار می گیرد و قدمت بسیار زیادی در کشور ایتالیا دارد و این کلیسا دارای یک ساختمان بزرگ با نمای سنگ مرمر است و با بازدید کردن از این کلیسا، توریستان تا حد زیادی با تاریخ و آثار هنری ایتالیا آشنا می شوند و علاوه بر آن لازم به ذکر است که بدانید در کلیسای دومو آثار مربوط به خط میخی نگهداری می شوند.

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره: این کلیسا نیز در شمار مکان های دیدنی و باستانی ایتالیا قرار می گیرد که در شهر فلورانس واقع شده است و دارای ساختمان گنبدی شکل است و علاوه بر آن این کلیسا دارای منطقه بسیار وسیعی می باشد و در آن آثار هنری مانند تابلو و مجسمه و… نگهداری می شود.

استادیوم کولوسئوم: این استادیوم در شهر رم واقع شده است و در واقع یک سالن ورزشی و سال آمفی تئائر می باشد که وسعت بسیار زیادی دارد، این ساختمان دارای نمای کاملا قدیمی و آجری می باشد. در قدیم در قسمت ورزشگاه این مکان، مسابقات ورزشی برگزار می شد و امروزه یک منطقه گردشگری بسیار زیبا است و بازدید از این استادیوم به صورت روزانه برای عموم توریستان امکان پذیر می باشد و بازدید کردن از این مکان تاریخی نیازمند تهیه بلیط است.

آشنایی با ویزای پیکاپ کانادا

قصد دریافت ویزای مولتی کانادا را دارید؟ لینک را دنبال نمایید

بهترین زمان سفر به ایتالیا در تور ارزان ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا

همانطور که گفته شده‌ تورارزان ایتالیا در اکثر موارد با استقبال توریستان مواجه می شود، اما اگر به دنبال ارزان ترین تور ایتالیا هستید بهتر است که در فصل تابستان به این کشور سفر کنید، زیرا در این فصل به علت گرم بودن آب و هوا تعداد مسافران کمتر می شود.

در این قسمت از مطلب قصد داریم که بهترین زمان برای سفر به ایتالیا را مشخص کنیم.

به طور کلی کشور ایتالیا دارای سه منطقه به نام های منطقه آلپ، جمنطقه جلگه پو، منطقه شبه جزیره ای می باشد و هر کدام از این مناطق در فصول مختلف آب و هوای خاص و مخصوصی را دارند.

منطقه آلپ: این منطقه در قسمت شمالی ایتالیا و به همین دلیل دارای زمستان های به شدت سرد می باشد و به طور کلی می توان گفت که این منطقه دارای تابستان های کوتاه می باشد و اگر قصد سفر به ایتالیا در فصل تابستان را دارید، بهتر است که به منطقه شمالی ایتالیا سفر کنید.

منطقه جلگه پو: این منطقه در قسمت شمال شرقی ایتالیا قرار دارد و یک منطقه تپه مانند است و میزان بارندگی در منطقه جلگه پو بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل این منطقه بسیار سرسبز می باشد و به علت داشتن آب و هوای معتدل در تمام فصول سال می توان به این منطقه از ایتالیا سفر کرد.

منطقه شبه جزیره ای: منطقه شبه جزیره ای در قسمت جنوبی ایتالیا قرار دارد و در فصل های بهار و پاییز و زمستان دارای آب و هوای مطبوع و لذت بخشی می باشد، بنابراین اگر قصد سفر به این منطقه از ایتالیا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که در این فصل نام برده شده به این منطقه ها سفر کنید، زیرا آب و هوای منطقه شبه جزیره ای در فصل های تابستان بسیار گرم و طاقت فرسا می باشد.

آشنایی با ویزای پیکاپ کانادا

قصد دریافت پیکاپ ویزای کانادا را دارید؟ لینک را دنبال نمایید

جشنواره های معروف ایتالیا در تور ارزان ایتالیا

جشنواره های معروف ایتالیا

ایتالیا به علت توریستی بودن، همه ساله در فصل های مختلف برای مردم بومی خود و همچنین برای توریست های خارجی فستیوال ها و جشنواره هایی را برگزار می کند و در این بخش از مطلب به معرفی جشنواره و فستیوال های ایتالیا و همچنین آیین برگزاری این مراسمات خواهیم پرداخت.

Palio di Sienna:

 یکی از جشنواره های مهم ایتالیا می باشد که هر سال در نیمه ماه جولای و آگوست در محل سیه نا و یا توسکانا برگزار می شود و یک فستیوال اسب سواری به شمار می آید و در زمان برگزاری این جشنواره سوارکاران به همراه اسب های خود جهت انجام مسابقات سوارکاری در منطقه گفته شده حضور پیدا می کنند

 : Venice Carnival

یکی دیگر از فستیوال های معروف ایتالیا می باشد که هر سال در ماه فوریه در ونیز برگزار می شود و مردم در این روز با لباس های سنتی ایتالیا در میدان های معروف شهر ونیز حضور پیدا می کنند و تا نیمه شب به رقص و آتش بازی می پردازند و این فستیوال یکی از باشکوه ترین و زیباترین فستیوال های ایتالیایی می باشد و معمولا توریستان از تماشای آن لذت می برند، زیرا یک جشنواره کاملا شاد و مفرح می باشد.

عید پاک:

عید پاک نیز در شمار جشنواره های ایتالیا قرار می گیرد که مدت زمان این فستیوال حدود یک هفته می باشد و در این فستیوال آیین مذهبی کشور ایتالیا گرامی داشته می شود و مکان برگزاری آن معمولا شهر سیسیل می باشد و افراد مذهبی معمولا در این جشنواره شرکت می کنند.

آشنایی با ویزای پیکاپ کانادا

جهت اخذ ویزای شینگن و آشنایی با شرایط آن لینک را دنبال نمایید

غذاهای معروف ایتالیا در تور ارزان ایتالیا

غذاهای معروف ایتالیا

در سفر با ‌تورارزان ایتالیا بهتر است بدانید کهاز زمان های گذشته تاکنون مردم ایتالیا مهارت خاص و ویژه ای در زمینه خلق و ابداع غذاهای خوشمزه و سنتی داشته اند و به همین دلیل در این قسمت قصد داریم که به معرفی خوشمزه ترین غذای ایتالیا بپردازیم.

بیستکا الا فیورنتینا: یکی از غذاهای معروف ایتالیایی است که برای اولین بار در شهر فلورانس پخته شده است و این غذا تقریبا شبیه به استیک می باشد که به صورت نیمه پخته شده سرو می شود و پخت آن حتما باید بر روی زغال داغ صورت بگیرد.

پارمیگینا ملانزین: نوعی غذای گیاهی می باشد، اما با وجود گیاهی بودن بسیار خوشمزه است و برای اولین بار در منطقه جنوبی ایتالیا پخته شده است و در آن از گیاهانی مانند گوجه فرنگی و بادمجان و کدو استفاده می شود و در آخر برای طعم دار کردن این غذا از پنیر پیتزا استفاده می شود و اگر تمایل به میل کردن یک وعده غذایی سبک دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این غذا را امتحان کنید.

اسپاگتی: یکی از غذاهای سنتی و مشهور ایتالیا می باشد و برای اولین بار در منطقه سیسیل ایتالیا خلق شده است.

پیتزا: از جمله غذاهای بسیار خوشمزه ای است که برای اولین بار در ایتالیا خلق شده است و شهرت این غذا جهانی شده است و ایتالیایی ها برای پخت پیتزا معمولا از خمیر دست ساز و پنیرهای کش دار محلی استفاده می کنند و اگر شما قصد سفر به ایتالیا دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از تست کردن پیتزا غافل نشوید.

معرو در تور ارزان ایتالیاف ترین هتل های ایتالیا

معروف ترین هتل های ایتالیا

در ‌تورارزان ایتالیا خالی از لطف نیست که بدانیدایتالیا کشوری است که به دلیل داشتن صنعت گردشگری بالا، دارای هتل های مجلل بی شماری می باشد و امروزه نیز برای رونق دادن به صنعت توریستی خود، روز به روز به تعداد هتل های مجلل خود در شهرهای مختلف ایتالیایی می افزاید که در این بخش به معرفی بهترین هتل ایتالیا می پردازیم.

هتل گراند مینروا: این هتل در شهر فلورانس قرار دارد و بسیار مجلل می باشد و دارای استخر روباز است و تمام اتاق های این هتل تراس دارند و علاوه بر آن پنجره اتاق های هتل گراند مینروا رو به دریا طراحی شده اند و چشم انداز بسیار جذاب و هنرمندانه ای را به هتل بخشیده اند.

هتل هاسلر: این هتل در شهر رم واقع شده است و یک هتل پنج ستاره بسیار لوکس می باشد و از امکاناتی مانند استخر و انواع رستوران ها و سینما و همچنین سالن ورزشی برخوردار می باشد و لازم به ذکر است که بدانید این هتل دارای قدمت تاریخی می باشد و امروزه دوباره بازسازی شده است و به همین دلیل در لیست هتل های معروف و شناخته شده جهانی قرار دارد.

گریتی پالاس: این هتل در شهر ونیز قرار دارد و یک هتل بسیار باشکوه می باشد که در نمای آن از سنگ ها و مصالح عتیقه استفاده شده است و علاوه بر آن تمام اتاق ها و قسمت ناهارخوری این اتاق دارای دکوراسیون لوکس هستند.

قیمت تور ایتالیا

قیمت تور ایتالیا

قیمت ‌تورارزان ایتالیا معمولا یکی از مباحث مهم می باشد و تمام افرادی که قصد ثبت نام در این تور را دارند، ابتدا به دنبال دانستن قیمت این تور هستند و به همین دلیل لازم به ذکر است که بدانید قیمت این تور به موارد مختلفی مانند نوع پرواز و هتلی که پس از سفر به ایتالیا مسافران قصد اقامت در آن را دارند و همچنین تعداد گشت ها و بازدیدهای تور از جاذبه های توریستی ایتالیا در طول سفر و سایر امکانات تور که مربوط به خوراک و … می شوند، بستگی دارد.

یکی دیگر از موارد بسیار مهم و اساسی که در تعیین قیمت تور ایتالیا تاثیرگذار می باشد، زمان سفر شما به ایتالیا می باشد و همانطور که می دانید در برخی از فصول میزان درخواست برای سفر زیاد می باشد و در این فصل ها معمولا قیمت تور با افزایش مواجه می شود و معمولا فصل تعطیلات و یا فصل هایی که آب و هوا به شدت مطبوع می شود، قیمت تور ایتالیا نیز افزایش پیدا می کند.

اشتراک گذاری مطلب

Leave Comment