اخذ ویزای ایتالیا 1402

عناوین این مقاله

ارتباط با ما 02158473333

جدیدترین مطالب

خدمات ما

خدمات مهاجرتی ایرانیکا

خدمات مهاجرتی ایرانیکا
دریافت فرم ارزیابی و مشاوره به صورت رایگان
اخذ ویزای ایتالیا

اخذ ویزای ایتالیا 1402 : برای دریافت ویزای ایتالیا، شما باید شرایط زیر را برآورده کنید:

1. پاسپورت: شما باید دارای یک پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار باشید.

2. فرم درخواست ویزا: شما باید فرم درخواست ویزای ایتالیا را پر کنید و امضاء کنید.

3. عکس: شما باید یک عکس جدید و با کیفیت از خود داشته باشید.

4. بلیط رفت و برگشت: باید بلیط رفت و برگشت خود را از و به ایتالیا داشته باشید.

5. بیمه مسافرتی: شما باید بیمه مسافرتی خود را از یک شرکت بیمه معتبر خریداری کنید.

6. مالی: شما باید دارای مالی کافی برای پرداخت هزینه های سفر خود باشید. این مبلغ به تعیین سفارت ایتالیا در کشور شما بستگی دارد.

7. مدارک تحصیلی و شغل: شما باید مدارک تحصیلی و شغل خود را ارائه کنید.

8. برای بعضی از دسته های ویژه مانند دانشجویان، پزشکان و کارمندان شرکت های چند ملیتی، شرایط و مدارک مختص خودشان لازم است. مهمترین نکته این است که شما باید مدارک ارائه شده را به زبان ایتالیایی یا انگلیسی ترجمه کنید و تایید شده توسط وزارت خارجه کشور خودتان ارائه دهید.

همچنین، برای اخذ ویزای ایتالیا، ممکن است برخی از مدارک و مستندات اضافه دیگر نیز مورد نیاز باشد.

پس‌ از تعیین زمان سفارت و رسیدن روز موعود، باید مدارک خود را تحویل دهید که با چیدمانی خاص و به شکل ترجمه‌ شده هستند.پس از آن مبلغ مشخص شده ای را نیز میبایست پرداخت نمایید. پس‌ از عبور از این مرحله زمان بررسی مدارک شما آغاز می‌ شود که پروسه‌ ای ۴ هفته‌ خواهد بود. تا سفارت بتواند با بررسی دقیق و هر چه بیشتر مدارک شما در پایان یک ماه پاسخ خود را ابراز کند.

اگر جواب سفارت مثبت باشد، یعنی شما موفق به اخذ ویزا ایتالیا شده‌ اید و می‌ توانید چمدان‌ های خود را ببندید و مهیای سفری هیجان‌ انگیز به کشور ایتالیا شوید. اما در صورتی‌ که پاسخ سفارت به درخواست اخذ ویزای شما منفی باشد، باید مدتی ۲ تا ۴ ماهه را صبر کنید تا مجدداً بتوانید برای درخواست ویزای ایتالیا اقدام نمایید.

در واقع این زمان بعد از ریجکتی ویزای شما لازم است تا سپری شود، وگرنه با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد. بهتر است در این زمینه با مشاوران حاذق آژانس  ایرانیکا که مدت‌ های زیادی است به فعالیت‌ های اخذ ویزا و اقامت و کارهای مهاجرتی  می‌ پردازند مشورت نمایید 

اخذ ویزای ایتالیا

ویزای شنگن ایتالیا

اگر موفق به اخذ ویزای ایتالیا شدید بایبدیهی است که از طریق ویزای شینگن توریستی ایتالیا میتوان به تمام کشورهای حوزه شنگن سفر کرد.

حوزه شنگن شامل 22 کشور عضو اتحادیه اروپا و 4 کشورEFTAمیباشد که شامل کشورهای زیر است:

ایتالیا  اسپانیا پرتقال فرانسه هلند المان اتریش بلژیک جمهوری چک استونی اسلواکی اسلوونی لیتونی لیتوانی مجارستان لهستان لیختن اشتاین لوگزامبورگ مالت سوییس دانمارک سوئد نروژ فنلاند ایسلند .  

  • از 1 ژانویه ۲۰۲۳ کرواسی  نیز به جمع کشورهای عضو شینگن می‌پیوندد.
مدارک شرایط اخذ ویزای شینگن 1402

اگر به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید حتما لینک زیر را ئنبال نمایید

انواع ویزا ایتالیا چیست ؟

در این مبحث به بررسی  اخذ ویزای ایتالیا و انواع آن خواهیم پرداخت:

ویزا توریستی ایتالیا: یکی از پرطرفدار ترین ویزا های ایتالیا، ویزای توریستی می‌ باشد که به افراد متقاضی اجازه ی ماندن در این خاک را به مدت ۳ ماه می‌ دهد تا مسافران بتوانند یک دل سیر از جاذبه های گردشگری  ایتالیا دیدن نمایند.

ویزای پزشکی ایتالیا: برای آنهایی که به بیماری‌ های خاصی دچار شده‌ اند، ویزای پزشکی ایتالیا صادر خواهد شد تا امکان معالجه و درمان بیماران وجود داشته باشد.

ویزای تحصیلی ایتالیا: برای افرادی که از یک دانشکده یا مؤسسه ی عالی معتبر دعوت‌ نامه ی تحصیلی داشته باشند، ویزای تحصیلی ایتالیا صادر می‌ شود. جهت دریافت این نوع از ویزا باید از سفارت ایتالیا وقت بگیرید.

ویزای تجاری ایتالیا: اگر می‌ خواهید از طریق کار و تجارت و یا انجام سرمایه‌ گذاری وارد ایتالیا شوید، باید ویزای تجاری ایتالیا را اخذ کنید که از اعتبار خوبی برخوردار است.

ویزای ترانزیت ایتالیا: با داشتن ویزای ترانزیت امکان ماندن شما به مدت محدود در فرودگاه ایتالیا میسر می‌ شود. نوع ویزای ترانزیت تعیین می‌ کند که شما می‌ توانید از چه مرز زمینی یا هوایی در داخل ایتالیا و در کمتر از ۴۸ ساعت خارج شوید.

ویزای کاری ایتالیا: در صورتی‌ که از طرف یک کارفرمای معتبر دعوت‌ نامه داشته باشید، موفق به اخذ ویزای کاری ایتالیا می‌ شوید.

ویزای فرهنگی – ورزشی ایتالیا: یکی دیگر از ویزا های ایتالیا، ویزای فرهنگی ورزشی است که بیشتر توسط بازیگران و ورزشکاران و یا آنهایی که صاحب توانایی و یا هنر خاصی هستند، اخذ می‌ شود.

ویزای الحاق به همسر ایتالیا: اگر همسر شما یک شهروند ایتالیایی باشد و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد، می‌ توانید به وسیله ی او ویزای الحاق به همسر را دریافت کنید.

بهترین هتل های ایتالیا

اگر قصد اخذ ویزای ایتالیا را دارید حتما لیک زیر را دنبال نمایید

شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا چیست ؟

کمترین آمار ریجکتی ویزا را در بین ویزاهای شینگن، کشور ایتالیا در اختیار دارد. اما شما باید برای اخذ ویزای این کشور، شرایط اعلام شده از سوی سفارت کشور ایتالیا را داشته باشید. شرایط اخذ ویزای  توریستی ایتالیا عبارتند از:

۱. تاریخچه سفری مناسب: متقاضی ویزای توریستی ایتالیا، قبل از ارائه درخواست برای اخذ ویزا، حتما باید یک و یا چند سفر خارجی داشته باشد. منظور از سفر خارجی، سفر به کشور‌های اتحادیه اروپا       نیست و شما می‌توانید با چند سفر به کشور های اطراف ایران، درخواست  توریستی به سفارت این کشور خود را ارسال کنید.

2.ماه. تمکن مالی مناسب: مانده حساب متقاضیان ویزای توریستی ایتالیا، برای ارائه تمکن مالی، باید حداقل 7000 تا 10000یورو باشد. توجه داشته باشید که تمکن مالی باید به شاید با خود فکر کنید که اخذ ویزای ایتالیا 1402 کار سختی است و ممکن است از پس آن بر نیایید، ولی اینگونه نیست و شما راه چندان سختی را پیش روی خود نخواهید داشت. در واقع مهم‌ ترین شرایط اخذ ویزا ایتالیا برخورداری از گردش حساب بالا و داشتن تمکن مالی است. دقت داشته باشید که مقصود از گردش حساب مبالغ ورودی به حساب نیستند و این‌ موضوع اهمیت زیادی ندارد. تنها چیزی که اهمیت دارد تعداد تراکنشات حساب شخص متقاضی است که تعیین‌ کننده ی تمکن مالی او می‌ باشد.

نکته‌ ی مهمی که وجود دارد این است که اکثر متقاضیان ویزای ایتالیا و نیز کارگزاری ویزای کشور ایتالیا به‌ اشتباه فکر می‌ کنند که اگر مبلغ قابل‌ توجهی مثلاً ۳۰۰ میلیون تومان را برای افزایش میزان تمکن مالی خود وارد حسابشان کنند بهترین کار را کرده‌ اند ولی واقعیت این است که این کار اشتباه است، چون که گردش حساب شما توسط افسران ویزای این کشور و با دقت بالایی ارزیابی می‌ شود و در صورتی‌ که متوجه ی چگونگی وارد شدن این پول به حساب شما نشوند، بدون‌ شک با درخواست شما مخالفت می‌ شود.

البته اگر بتوانید معامله‌ ای انجام دهید که نشان دهد مبلغ وارد شده به حساب به دلیل معامله‌ ای بوده که انجام داده‌ اید، مورد قبول واقع می‌ شود و خوب است که سند خرید و فروش آن را با ترجمه ی رسمی به افسر سفارت ارائه دهید.

یورو صادر شود اما، مبلغ گفته شده بر اساس تجربیات مشاوران گروه مسافرتی ایرانیکا میباشد.                                   

۳. گردش حساب: گردش حساب ۳ ماه برای ویزای توریستی ایتالیا اهمیت دارد. در گردش حساب، به مبالغ ورودی و خروجی حساب توجه نمی‌شود و فقط تعداد تراکنشات مد نظر است. لطفا توجه داشته باشید که به هیچ عنوان تمکن مالی و گردش حساب غیر واقعی به سفارت ایتالیا ارائه نکنید. چرا که تمامی مدارک مالی در سفارت این کشور استعلام میشود.

پیکاپ ویزا

جهت اخذ پیکاپ ویزای کانادا این لینک را دنبال نمایید

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای ایتالیا 1402 عبارت هستند از:

🔺فرم درخواست ویزای ایتالیا که باید توسط شما به‌ صورت کامل پر شود و هیچ نواقصی نداشته باشد.

🔺 ارائه ی  قطعه عکس 4.5*3.5 که باید به شکل تمام چهره باشد و پس‌ زمینه ای سفید داشته باشد. علاوه‌ بر این هیچ تفاوتی نباید با چهره ی شما وجود داشته باشد 

🔺ارائه ی یک بیمه‌ نامه ی سفری معتبر که با در نظر گرفتن تاریخ رفت‌ و برگشت به ایتالیا و کل منطقه ی شینگن بتواند پوششی حداقل ۳۰ هزار یورویی داشته باشد.

🔺 تحویل گذرنامه ی فعلی شما و رونوشت از گذرنامه‌ های قبلی. گذرنامه ی شما حداقل باید ۲ صفحه ی خالی داشته باشد و پس‌ از بازگشت شما از مسافرت برای حداقل ۳ ماه معتبر باشد.

🔺برگه ی رزرو بلیط رفت‌ و برگشت هواپیما را باید به افسر کنسولگری در وقت مصاحبه‌ ای که برایتان تعیین‌ شده است تحویل دهید.

🔺 واچر هتل مورد دیگری است که با توجه به اینکه در چه تاریخی وارد و در چه تاریخی از ایتالیا خارج می شوید و نیز اقامت شما در کدام یک از شهر های ایتالیا بوده‌ است تعیین می‌ شود.

🔺در صورت داشتن همسر و فرزند و یا فوت آنها مدارک هر کدام را باید ارائه دهید.

🔺 برای مدت زمانی‌ که در کشور ایتالیا اقامت خواهید داشت باید مدارک مالی لازم را تحویل مقامات دهید.

🔺مورد آخر مربوط به برنامه ی سفری است که با توجه به هدفتان از سفر به ایتالیا و تعداد روز هایی که در آنجا اقامت دارید، مشخص می‌ شود. به عبارتی دیگر می توان گفت که :

مدارک ویزای توریستی ایتالیا، باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود. برای ویزای ایتالیا توریستی، هیچ نیازی به تائید مدارک توسط دادگستری و وزارت امور خارجه نیست. 

                            

آشنایی با ویزای پیکاپ کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای توریستی کانادا هستید این لینک را حتما دنبال نمایید

هزینه اخذ ویزای ایتالیا

برای اینکه بتوانید اخذ ویزای ایتالیا 1402 را دریافت کنید، علاوه‌ بر مراحلی که باید پشت سر بگذارید و نیز تهیه ی مدارک لازم برای این کار، ملزم به پرداخت هزینه ویزا ایتالیا می‌ باشید. در واقع در زمان ارائه ی مدارک خود به سفارت ایتالیا هزینه ی صدور ویزا را نیز باید پرداخت کنید که به شکل نقدی و بدون هیچ کم‌ و کاستی باید به سفارت تحویل داده شود.

به‌ جز دو ویزای تحصیلی و تبادل دانشجو آراسموس که ۵۰ یورو هزینه دارند، قیمت ویزای شینگن ایتالیا در کوتاه‌ مدت و حالت عادی ۸۰ یورو است و در بلند مدت نوع D به‌ ازای هر فرد بزرگسال مطابق با ۱۱۶ یورو می‌ باشد. این‌ موضوع در حالی است که برای کودکان متقاضی که در رنج سنی ۶ تا ۱۲ سال هستند، قیمت ویزای شینگن ایتالیا ۴۰ یورو است و برای کودکان با بازه‌ سنی کمتر به‌ صورت کاملاً رایگان می‌ باشد.

نکته ی مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر تعیین زمان رفتن به سفارت ایتالیا برایتان بی‌ اهمیت است، می‌ توانید پس‌ از ۴۵ روز کاری به سفارت بروید و مبلغ ۴۰۰ یورو برای ویزای خود بپردازید، ولی اگر می‌ خواهید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و به‌ عبارت‌ دیگر در اولین زمان به سفارت ایتالیا بروید و قصد اخذ ویزای فوری ایتالیا را دارید، باید مبلغ ۵۰۰ یورو هزینه کنید.

مدارک اخذ ویزای ایتالیا

مدارک اخذ ویزای ایتالیا در یک نگاه

اعتبار و یک صفحه خالی      

🔺کلیه پاسپورت های قبلی متقاضی به همراه ویزا های اخذ شده           

🔺فرم تکمیل شده درخواست ویزای توریستی ایتالیا                      

🔺یک قطعه عکس                                                                               

🔺ترجمه و اصل کلیه اسناد ملکی                                                       

🔺ترجمه و اصل گواهی اشتغال به کار                                                 

🔺ترجمه و اصل سوابق بیمه تامین اجتماعی                                                     

🔺پرینت برگه وقت سفارت

🔺رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما به همراه واچر هتل                          

🔺ارائه دعوت نامه در صورت وجود    

🔺پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه                

مه سند ازدواج (در صورت متاهل بودن)

مرک

ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه

در صورتی که برای اخذ ویزای ایتالیا، دعوت نامه معتبر ارائه کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزای این کشور خواهید داشت. دعوت نامه ویزای توریستی ایتالیا، باید از سوی بستگان درجه یک، دوست آشنا و یا یکی از اعضای خانواده شما باشد. در دعوت نامه ویزای ایتالیا، مشخصات دعوت کننده، دعوت شونده، محل اقامت ایشان و همچنین مدت زمان اقامت متقاضی باید ذکر شود دعوت     نامه باید در یکی از دفاتر شهرداری و یا پلیس به تائید برسد

ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

اخذ ویزای ایتالیا بدون داشتن دعوت نامه نیز می‌توانید برای ویزای ایتالیا توریستی اقدام کنید. برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه، شما باید تمکن مالی و گردش حساب قوی داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه بگیرید، حتما باید محل اقامت‌تان (هتل، مسافر‌خانه و غیره) را مشخص کنید.                                                                     

مراکز خرید ایتالیا

ویزای ملی ایتالیا

با اخذ ویزای ایتالیا میتوانید دربازه زمانی مشخص شده که اصولا از نوع شنگن نوع Dطولانی تر است در ایتالیا اقامت داشته باشید. این ویزا مناسب افرادی است که با هدفی خاص وارد ایتالیا میشوند 

لازم به ذکر است که این ویزا به شما اجازه ورود به دیگر کشورهای عضو شنگن را نخواهد داد.   

وقت سفارت ویزای ایتالیا

هزینه وقت سفارت ایتالیا

در صورتی که وقت سفارت شما معمولی باشد، باید 110 یورو بپردازید و در صورتی که وقت سفارت شما پرمیوم باشد، 140 یورو باید پرداخت کنید. توجه داشته باشید که وقت سفارت معمولی و پرمیوم ایتالیا، در هنگام مشخص کردن زمان وقت سفارت و در سایت کارگزاری ویزای این کشور مشخص می‌شود.           

 

نامه تجدید نطر برای رفع ریجکتی ویزای ایتالیا

جواب درخواست ویزای توریستی ایتالیا چقدر بعد از انگشت نگاری داده می‌شود

پس از انگشت نگاری ویزای توریستی ایتالیا، 14 روز کاری بعد جواب شما صادر می‌شود. ممکن است برای یک سری از متقاضیان، این زمان بیشتر از ۱۴ روز شده و حتی تا یک ماه هم نیز ممکن است به طول بکشد   

علت ریجکتی ویزا ایتالیا

ممکن است در جریان اخذ ویزای ایتالیا 1402 با ریجکتی آن مواجه شوید. برای همین خوب است علت ریجکتی ویزا ایتالیا را بدانید تا در مواقع لزوم بهتر بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید:

صداقت همیشه درست‌ ترین راهکار بوده‌ است، پس با افسر سفارت صادق باشید و تحت هیچ شرایطی به او دروغ نگویید و از دادن اطلاعات نادرست و اشتباه بپرهیزید، چون‌ که او بسیار ریزبین است و مجوز ریجکت کردن ویزای شما را خواهد داشت. همچنین می‌ تواند به مدت ۱۰ سال شما را از دریافت ویزای ایتالیا منع کند.

اگر نتوانید تمکن مالی خود را به اثبات رسانید، مثلاً سند ملکی معتبر یا گزارش گردش حساب قوی نداشته باشید و یا مدارکتان ناقص یا غیرشفاف باشد، درصد ریجکتی ویزای شما افزایش خواهد یافت.

برای آنکه بتوانید اعتماد افسر سفارت ایتالیا را جذب کنید و به او اطمینان دهید که هدف شما از سفر به کشور ایتالیا فقط تفرج و گردش است و قصد پناهنده شدن در این کشور را نخواهید داشت، مدارک خود را مبنی‌ بر بازگشت به کشور ارائه نمایید، چون یکی از موارد بسیار مهمی که موجب ریجکتی ویزای ایتالیا می‌ شود، تردید و عدم اطمینان افسر سفارت ایتالیا از برگشت فرد متقاضی به کشور خود است.

در زمان مصاحبه‌ ای که برای شما تهیه‌ شده است انگیزه ی سفر خود را به‌ طور واضح و کامل بیان کنید و با اعتماد به‌ نفس و بدون داشتن استرس صحبت کنید.

تمکن مالی خوبی از خودتان ارائه دهید تا افسر رسیدگی به پرونده ی شما اطمینان یابد در مدت اقامت در کشور ایتالیا از عهده ی مخارج سفر خود بر خواهید آمد.

ویزای جاب آفر کانادا

خالی از لطف نیست که با شرایط اخذ جاب آفر کانادا بیشتر آشنا شوید

رفع ریجکتی ویزا ایتالیا

زمانی‌ که با درخواست اخذ ویزای ایتالیا 1402 شما مخالفت شد به عبارتی  ریجکت ویزا شدید، باید برای رفع ریجکتی ویزا ایتالیا اقدامات لازم و قانونی که می‌ تواند به رفع مشکلات پیش‌ آمده به شما کمک کند را انجام دهید.

– در اولین مرحله کاری که شما باید انجام دهید این است که اعتراض خود را نسبت‌ به رد درخواست ویزای ایتالیا اعلام نمایید، برای این کار بهتر است با یک نامه اعتراض خود را نشان دهید که مستقیماً به سفارت ایتالیا باشد و افسر پرونده ی شما را مورد خطاب قرار دهد. سپس در نامه ی اعتراض دلایل موجه خود را به شکلی کاملاً واضح و شفاف بیان نمایید، نواقص مدارکتان را کامل کنید و مجدداً برای سفارت ارسال نمایید.

– اگر ریجکتی شما به‌ علت تردید افسر پرونده از بازگشت به کشور باشد، بهتر است اسناد ملکی بیشتری را ضمیمه ی پرونده تان کنید و وابستگی خود را به کشورتان ابراز نمایید.

– اجاره‌ نامه یا رزرو هتل در ایتالیا را که می‌ خواهید در آنجا اقامت داشته باشید ارائه دهید تا افسر سفارت نسبت‌ به استقرار شما از محلی برای اقامت در مدت‌ زمان ماندن در ایتالیا اطمینان یابد.

– گواهی عدم سوءپیشینه موردی است که به‌ هیچ‌ وجه نباید راجع‌ به آن کوتاهی یا سهل‌ انگاری شود، چرا که کافی است تا افسر پرونده متوجه ی وجود سوابق کیفری در شخص متقاضی شود تا با درخواست ویزای او صددرصد مخالفت کند.

آدرس سفارت ایتالیا

پیش‌ از رفتن به سفارت و اخذ ویزای ایتالیا باید از نشانی این محل آگاهی داشته باشید. در حال‌ حاضر سفارت ایتالیا در استان تهران، واقع در خیابان نوفل‌ لوشاتو، پلاک ۷۹/۶۸ است، اما برای اینکه بتوانید درخواست ویزای ایتالیا را بدهید باید به خیابان دیگری یعنی خیابان جردن، خیابان فرزان شرقی مراجعه نمایید که مربوط به قسمت کنسولگری سفارت ایتالیا می‌ باشد.

 مورد مهم دیگر درباره ی سفارت ایتالیا این است که در حدود ۲ سالی می‌ شود که سفارت ایتالیا کارهایی که به ویزا های کوتاه‌ مدت مربوط می‌ شود را به شرکتی با نام ckgs واگذار کرده‌ است. اگر می‌ خواهید ویزا های نوع c را درخواست دهید باید به شرکت ckgs مراجعه نمایید که هم‌ اکنون آدرس این شرکت از این قرار است:

ولنجک، پاساژ گالریا، طبقه ی چهارم اداری. سفارت ایتالیا و باغ زیبایی که درونش قرار گرفته‌ است متعلق به دوره ی تاریخی قاجاریه می‌ باشد و در سال ۱۳۷۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی به‌ ثبت‌ رسیده است.

بنابراین شما در زمان مراجعه به سفارت این کشور علاوه‌ بر انجام کار های اداری خود می‌ توانید از آثار تاریخی و ملی آن دیدن کنید. در قسمت کنسولی سفارت امور مربوط به اخذ ویزا مثل ارتباط با کنسولگری، خدمات پاسپورت، امور تجاری و ارائه ی وقت روادید انجام می‌ شود.

آخرین اطلاعیه اخذ ویزای ایتالیا

📒در حال حاضر کشور ایتالیا تمامی محدودیت‌های کرونایی خود را لغو کرده است و مسافران می‌توانند بدون ارائه کارت واکسن، تست منفی PCR، گواهی بهبودی کرونا یا قرنطینه اجباری، به این کشور سفر کنند.

📒امکان رزرو وقت سفارت ایتالیا هر دو هفته یک بار و در یک روز مشخص وجود دارد.

📒به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، گرفتن وقت سفارت فوری در حال حاضر امکانپذیر نیست.

بهتراست بخوانید

اشتراک گذاری مطلب

2 دیدگاه

    3 بهمن 1401 پاسخ

    ببخشید چقدر زمان میبره که من بتونم ویزای ایتالیا رو بگیرم؟
    ممنون میشم جواب بدین

    4 بهمن 1401 پاسخ

    من تا امروز ويزاي شينگن نداشتم. براي اولين از سفارت ايتاليا اقدام كنم ويزاي چند روزه به من ميدن؟

Leave Comment